Mitä pelastaisit tulipalosta?

Ei nyt tietenkään pidä toivoa kenenkään kohdalle tulipaloa eikä sellaisilla pelotella, mutta mitä itse pelastaisit palavasta talosta? Ihmiset ja eläimet tietty, mutta mitä muuta? Joskus oli asiasta ihan tutkimus, jonka perusteella suurin osa pelastaisi valokuva-albumin jos vain yhden voisi..

Mun listalla olis triptyykki, ulkoinen muisti ja kannettava. Että pääsis heti palstalle kertomaan tapahtuneesta.. :D No melkein ainakin. Kuvat on muistilla ja koneella, niissä olis pienempi kiikuttaminen ulos kun kasassa valokuva-albumeita, joihin kyllä teetän aina paperiversiotkin kuvista. Oon vanhanaikainen. :)
 
Yleensä tulipalon alkaessa on kiire ulos. Pelastaisin itseni, lapset ja lompakon. Ehkä myös tietokoneen, jos sen jotenkin ehtisi. Kaiken muun voi jotenkin korvata, tietokoneen ja lompakon (henkilöllisyystodistusten ym.) olemassaolo tekisi asioiden hoitamisesta paljon helpompaa.
 
"äitiliini"
Pakko tunnustaa et ottaisin snoopy pehmolelun... se on ollut mulla jostain 4-5 vuotiaasta asti ja nukkui mun vieressä kunnes olin 19 ja sillonen poikaystävä vei sen paikan... mutta aina se on istunut makkarin ikkunalaudalla... aikuisenakin oon ottanut sen joskus kainaloon jos on ollut tosi paha mieli...
 
Tutkintotodistus, kannettava ja valokuvalaatikko.

Kannattaa muuten muistaa ihan oikeasti, että tutkintotodistukset kannattaa ehdottomasti pelastaa, sillä niitä ei saa uusia ikinä mistään, jos alkuperäiset tuhoutuu.
 
Viimeksi muokattu:
MÖÖ
Valokuvat, lapselle tärkeimmät esineet siis jos aikaa olisi. Saahan noita uusia tavaroita kaupasta ja valokuvia tutuilta mutta ei tietenkään kaikkia ja niitä tärkeimpiä.
 
Tutkintotodistus, kannettava ja valokuvalaatikko.

Kannattaa muuten muistaa ihan oikeasti, että tutkintotodistukset kannattaa ehdottomasti pelastaa, sillä niitä ei saa uusia ikinä mistään, jos alkuperäiset tuhoutuu.
auts. eikö saa.:| En nimittäin edes muista, missä tutkintotodistukseni ovat. Joskaan en ole niitä kyllä vuosiin tarvinnut.
 

Yhteistyössä