Mitä perheenne tekee NYT?

  • Viestiketjun aloittaja pikku kalluppi
  • Ensimmäinen viesti
Minä koneella tovin näpyttelen, yksi tyttö värittää vieressä Hello Kitty värityskirjaa, nuorin poika värittää Autot kirjaansa ja kolmoset menivät luistelemaan pihalammelle. Mies kävi tupakalla ja vanhin nukkuu vielä!! =)
 
[QUOTE="tiina";22802438]Esikoinen makaa kotona korkeassa kuumeessa, minä, kuopus ja mies mökillä ja ovat juuri saunassa. Kohta pakkaus ja kotia kohti.[/QUOTE]

Minkä ikäinen esikoinen? Yksin on kurja sairastaa. :(
 
"tiina"
Alkuperäinen kirjoittaja hö;22802463:
Minkä ikäinen esikoinen? Yksin on kurja sairastaa. :(
21-vuotias, ei tietysti senkään ikäisenä kiva yksin sairastaa, mutta kun ei tuo meidän mukana enää oikein mökillä kulje :)
Ja ei ollut sairas kun lähdettiin..
 
"vieras"
isä soittaa flyygeliä, äiti googlettaa kesäksi matkakohteita ja tulin tänne lukemaan matkailu-osastoa. kaksi pienimmäistä peuhaa meidän sängyssä, jokin leikki menossa. toka vanhin pelaa pleikkaria ja vanhin on elokuvissa.
 
"vieras"
Tyttö 3vee leikkii ja katsoo samalla möhköfanttia dvd:ltä, äiti tässä datailee ja yrittää jaksaa nousta vaihtamaan petivaatteita. Ainiin, juon myös kahvia ja syön pipari-omena jaffoja ;)
 
höh, ettekö juhli kotona synttäriä?
Ollaan jo juhlittu oman perheen kesken. Lisäksi poika pääsi isovanhemmille juhlimaan, kun oli itse sitä mammalle ehdottanut :). Ja juhlitaan kotona vielä toistamiseen ensi viikonloppuna, sukulaisten, kummien ja ystäväperheiden kera. Plus vielä kaverisynttärit jahka joululoma loppuu ja päästään jakamaan kavereille kutsut.
 
"Vieras"
Mies töissä. Vanhin lapsista sillä kaverina (on oikeasti jo apua miehelle)
Toiseksi ja kolmanneksi vanhimmat lämmittää ulkosaunaa
Nelonen siivoaa yläkertaa
Viides ja kuudes touhuaa omiaan.

(ps. nuo 2, 3 ja 4 saavat palkan et ei ihan orjatyötä oo)
 

Yhteistyössä