Mitä sinun siskosi/veljesi ovat ammatiltaan?

  • Viestiketjun aloittaja "oikea ammattivalittaja"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Isoveli on dippainssi, toinen isosiskoista on sosionomi, opiskeli opettajan pätevyyden vast ikään, toinen sisko on oikeustieteiden tradenomi, yrittäjänä tällä hetkellä, pikkuveli on opiskellut sähköpuolta ja raksapuolta, rakennus hommissa tällä hetkellä, mie oon inssi, kotiäitinä.
 
"Vieras"
[QUOTE="vieras";29101893]Isoveli on dippainssi, toinen isosiskoista on sosionomi, opiskeli opettajan pätevyyden vast ikään, toinen sisko on oikeustieteiden tradenomi, yrittäjänä tällä hetkellä, pikkuveli on opiskellut sähköpuolta ja raksapuolta, rakennus hommissa tällä hetkellä, mie oon inssi, kotiäitinä.[/QUOTE]

Mikä on oikeustieteiden tradenomi? Tradenomi, joka opiskelee yliopistossa oikeustieteitä?
 
jassoo
Edsmennyt veli oli koulutukseltaa autonausentaja, mutta oli viimeiseksi töissä varaosapäällikkönä. Sisko on tuleva kemisti, entinen psyk sairaanhoitaja ja pikkuveli datanomi.
 
anna mu kaik kestää
Kertoo taas harvinaisen paljon tämän palstan tasosta tämä ketju... huoh... Aloittaja kysyi AMMATTEJA ja lähes puolet kertoo sen mikä henkilö on koulutukseltaan. Kai te nyt oikeasti tajuatte, että se ei sama asia ole, vaikkakin toinen voi johtaa toiseen? Tää keskustelu on vähän kun aloittaja kysyisi mitä lintuja olette bonganneet muuttomatkalla ja pari porukan vatipäätä keksii että kun lintu = eläin, niin kai tähän voi sanoa että näin kauriin, rusakon ja poron tossa viime viikolla... daa...
 
"vieras"
[QUOTE="Vieras";29101934]Mikä on oikeustieteiden tradenomi? Tradenomi, joka opiskelee yliopistossa oikeustieteitä?[/QUOTE]

Mun veli on myös oikeustradenomi. Opiskellut Amk:ssa ja tekee lakiasioita nykyään.
 

Yhteistyössä