Mitä te olisitte tehnyt?

Olisitte vapaana päivänä miehen ja lasten kanssa, menisitte Naantaliin syömään, kävelemään, ehkä vielä johonkin kivaa paikkaan, elokuva vuokramassa tai elokuvaan, pihalla grillaaminen ym, ym....

tai sitten töihin, jos olisi luvassa hyvää palkka? :/ Rahaa kyllä tarvitsen, mutta ei hälyttävästi, ei ole sellaista ettei niitä ole ollenkaan, mut silti aina kun on lisää on parempi
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Okej, puhuitte mua ympäri, mä jään perheen kanssa ja koht hyppämme autoon ja lähetään johonkin ja pitää vielä saada viimeiset aurinkoiset päivät, kun huomenna mulla ei taas ole aika mihinkään ja aina niitä rahaa saa
sinutko pitää puhua ympäri jotta viettäisit kivan päivän perheesi kanssa?
kyllä ne lapset kuule vaistoaa jos vasten tahtoisesti heidän kanssaan olet
 
perhe voittaa aina
Pitäisi hommata parempi palkkainen työ jos pitää miettiä ollakko vaiko ei perheen kanssa. Minulle perhe kyllä 100x tärkeämpi kuin työ. Kukaan ei ole korvaamaton, et edes sinä, vaikka en tiedä mitä työtä edes teet
 
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Okej, puhuitte mua ympäri, mä jään perheen kanssa ja koht hyppämme autoon ja lähetään johonkin ja pitää vielä saada viimeiset aurinkoiset päivät, kun huomenna mulla ei taas ole aika mihinkään ja aina niitä rahaa saa
sinutko pitää puhua ympäri jotta viettäisit kivan päivän perheesi kanssa?
kyllä ne lapset kuule vaistoaa jos vasten tahtoisesti heidän kanssaan olet
mä en halunnut töihin ja jos joku olisi vielä sen minulle sanonut en olisi mennyt enkä mee nyt, en edes jaksa
 
perhe voittaa aina
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja perhe voittaa aina:
Pitäisi hommata parempi palkkainen työ jos pitää miettiä ollakko vaiko ei perheen kanssa. Minulle perhe kyllä 100x tärkeämpi kuin työ. Kukaan ei ole korvaamaton, et edes sinä, vaikka en tiedä mitä työtä edes teet
mulla on jo hyvää työ
Miksi sitten mietit moista asiaa? Ihan ihme kysymys :0 Vaikuttaa tosiaan,että et paljon perheestäsi välitä vaan työ on etusijalla.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja perhe voittaa aina:
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja perhe voittaa aina:
Pitäisi hommata parempi palkkainen työ jos pitää miettiä ollakko vaiko ei perheen kanssa. Minulle perhe kyllä 100x tärkeämpi kuin työ. Kukaan ei ole korvaamaton, et edes sinä, vaikka en tiedä mitä työtä edes teet
mulla on jo hyvää työ
Miksi sitten mietit moista asiaa? Ihan ihme kysymys :0 Vaikuttaa tosiaan,että et paljon perheestäsi välitä vaan työ on etusijalla.
Eihän tuo siltä vaikuta.Jos ei välittäis niin ei tasan miettis sitä perheen kans olemista vaihtoehtona.
 
Alkuperäinen kirjoittaja perhe voittaa aina:
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja perhe voittaa aina:
Pitäisi hommata parempi palkkainen työ jos pitää miettiä ollakko vaiko ei perheen kanssa. Minulle perhe kyllä 100x tärkeämpi kuin työ. Kukaan ei ole korvaamaton, et edes sinä, vaikka en tiedä mitä työtä edes teet
mulla on jo hyvää työ
Miksi sitten mietit moista asiaa? Ihan ihme kysymys :0 Vaikuttaa tosiaan,että et paljon perheestäsi välitä vaan työ on etusijalla.
perhe etusijalla ja työ toisella, mut työ kuulu tärkeään sijaan silti jos on perhe ja mä kun en tykkää ilman rahaa tai miettiä milloin riitä tai ei
 

Yhteistyössä