Mitä teette silloin, kun huolettaa, jännittää, pelottaakin toisen puolesta, mutta...

Mä oon oppinut hyväksymään sen et asiat menee tavallaan ja et murehtimalla ne ei vaan muutu.
Vielä vuosi sitten esim jenkeissä kun sattui jotain piti heti sännätä katsomaan karttaa et kuin lähellä Likkaa tapahtui, mut nyt ei enää. Jos jotain sattuu ni sitä murehditaan sitten, etukäteen se on turhaa.
 
  • Tykkää
Reactions: r0s
...mitään ette oikeasti voi tehdä?


Uskotte, että kaikki menee hyvin? Rukoilette? Toivotte?

Kertokaa, purkakaa omia kokemuksia, ideoikaa, sana on vapaa.
Ahdistun, menetän yöunet (nukun pätkissä), hengitän pinnallisesti ja olen mieluummin yksin, koska ihmisten seura ahdistaa vielä enemmän ja hermostuttaa.
Ahdistun, kävelen ympyrää, olen kykenemätön keskittymään mihinkään, ärsyynnyn... ja tätä kestää oma aikansa. Sitten päätän hyväksyä sen, etten voi hallita kaikkea ja minun on ikäänkuin päästettävä irti.

Irti päästämisen tilaan on vaikea päästä. Toisinaan siihen helpottaa relax- musiikki ja "meditointi".
Juuri näin.
 
Jep. Tutulta kuulostaa.

Nyrkkeilysäkki ois kiva kun ei tonne muttaan voi mennä edes juoksemaan.
Nyrkkeilysäkki on varsin terapeuttinen vehje. Ei muuta kuin kaupoille, säkki kattoon, siteet ja hanskat käteen ja takomaan. Potkit vielä muutaman mavasikerin säkin kylkeen.

Toisinaan asiat menee kuten menee ilman, että meillä on mitään mahdollisuutta vaikuttaa niihin. Toivotaan parasta. Voimia. Koitahan jaksella.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Sen uskon, että jatkuvalla murehtimisella saa itsensä kipeäksi.
Ja jos näkee mörköjä jokapaikassa, niin niitä ilmestyy kyllä jokapaikkaan. Tämän palstan esimerkkinä vois ottaa noi persut.
Yritä lakata murehtimasta, tai susta tulee samanlainen ahdistunut tyyppi, joka ei osaa puhua tai nähdä muita asioita.

Mut en ymmärrä, miten se ajatteleminen vaikuttaisi siihen todellisen maailman asiaan.. ellet sitten itse käyttäydy siksi jotenkin, ja sillä tavalla vaikuta. Eli silloin sun käyttäytyminen vaikuttaisi lopputulokseen, eli silloin voisit vaikuttaa?

Ellet sitten ole raskaana, jolloin taas et voi vaikuttaa. Meneepä hankalaksi.

Voithan aina yrittää sitä, että vajoat sinne murehduksen syövereihin ja kulutat sen loppuun sitä kautta?
 
  • Tykkää
Reactions: r0s

Yhteistyössä