Mitä tehdä,kun mies ei edes yritä ymmärtää pms-oireitani..:(

  • Viestiketjun aloittaja "kolmen äiti"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23017768]Minutkin joskus ennen menkkoja nuo tunnepuuskat yllättää, mutta muutamassa sekunnissa tajuan yleensä mistä on kysymys ja sanon miehelle että nyt tais taas menkat yllättää. Eli ei pidä lähtee niiden vietäväksi.[/QUOTE]

Näin. Muakin kiristää tiettyyn aikaan ja mieskin sen tunnistaa. Mut ei senkään varjolla mitä vaan toisen tarvi sietää. Pms-oireita voi hallita ja niihin saa apua jos ne kovin vaikeita ovat.
 
vier
[QUOTE="joo";23016554]Miksi vain minun pitää kärsiä tästä kun MINÄ olen yrittänyt pelastaa suhteen/perheen nyt kun olen käytökseni tajunnut.[/QUOTE]

Sinähän tuon suhteenne olet tuhonnut. Kyllä aikuisen ihmisen pitää osata käyttäytyä kumppaniaan kohtaan kunnioittavasti.

Si
 
Silja.S
Kannattaisi hakea tuohon ongelmaasi apua. Itselläni kun on pms-oireet 'syytän' niistä vain itseäni, enkä odota kenenkään muun minua ymmärtävän, kun en ymmärrä itsekään itseäni. Käyt lääkärillä ja kysyt, mitä asialle voi tehdä. Miehesi ymmärtämättömyys ei ole syynä ristiriitoihin, jos ristiriidat syntyvät pms-oireistasi. Sinun pms-oireet ovat syynä noihin ristiriitoihin. Syyllisyyttä on turha syytää toisten niskoille. HAE APUA.
 

Yhteistyössä