Mitä tekisit tässä tilanteessa ? Tapaus tosielämästä

weird
Häh ? Missäs tässä nyt ovikellosta on ollut mitään puhetta ? Varmaan soitti ovikelloa mutta eivät kuulleet kun olivat touhuissaan.
Ei ole ollut ovikellosta puhetta, mutta ap kirjoitti näin:

"Paikalle tulee miehen sisko joka näkee tapahtuneen ja soittaa tytön äidille."

Miten se sisko on nähnyt veljensä sekstailemassa, jos ei edes ole mennyt asuntoon sisään. Rivarin tai okt:n ikkunasta?

Ja jos sisko ei ole päässyt asuntoon sisään, niin mistä hän sitten tietäisi kenen kanssa hänen veljensä siellä peuhaa?
 
"xyz"
Alkuperäinen kirjoittaja ällöä;27130367:
Ensinnäkin typerä säälittävä vanha akka joka luulee saavansa pitää nuoren miehen. Itseään syyttäköön.
mistä lähtien 35 vuotias on ollut NUORI ?? :D:D joku 25 vuotias kyllä mutta ei yli kolmekymppinen enää.
 
Mä tiedän samanlaisen tapahtuman, mutta mies ja äiti asui yhdessä. Ja äiti sai tyttärensä ja miehensä kiinni itse teosta.
Siinä katkes välit.
_____
Itse katkasisin välit myöskin, mieheen ikuisesti, tytär varmaan saisi jossain vaiheessa anteeksi. Mutta koskaan enää ei olisi normaali äiti-tytär suhde.
 
VittumaisenVeikee
Tästä tulee mieleen se mikä-se-julkkispari nyt onkaan missä se nainen petti. Sitä ohjaajamiestä jonka kanssa se petti ei kukaan moiti.

Itse heivaisisin miehen mutta en usko että tyttäreni kanssa kumminkaan laittaisi välejä poikki. Ehkä muutaman viikon tauko ja sitten keskustelut että miksi teki mitä teki.
 
Tytärtensä äiti
Tyttäreni on aina tyttäreni ja etusijalla kaikessa. Tyttäreeni olisin pettynyt, mutta reaktioni jäisi "Hei haloo nainen!" tasolle saarnan kanssa siitä, että läheisten miesten kanssa ei vehdata.

Tuon perverssin ukon kutaleen olisin varmaan möyhinyt paistinpannulla postipakettin ja toimittanut Timbuktuun.
 
  • Tykkää
Reactions: Lex
Välit poikki
Katkaisisin välit molempiin. Olkoot oma tytär, mutta sitä kauheampihan hänen petoksensa on jos pystyy omalle äidille moista tekemään! Tottakai itselläkin olisi hirveät tunnontuskat, millaisen p***aisen on kasvattanut.
 

Yhteistyössä