Mitä tekisitte, -mies häippäs salaa mökiltä...

  • Viestiketjun aloittaja Raivostunut vaimo
  • Ensimmäinen viesti
Raivostunut vaimo
Olimme eilen saunassa mökillämme, ja mies oli tilannut kyydin päivällä häntä hakemaan illalla... hän oli häippässy sillä aikaa kun olimme anopin kanssa saunassa. Matkaa kotoa mökille on 300km, eli yhteensä 600km joku ajanut hakemaan häntä. Tyrmistyin täysin, meillä piti juhlia juhannus mökillä lasten kanssa, rauhassa..

Olen niin raivoissani, lähdin sitten illalla ajamaan lasten kanssa pois, kotia.
Ukkoa ei näkynyt kotona, ryyppää vaan jossain, oli yön pois, eikä ole vieläkään tullut!

Hitto mää romahdan! Ja lapsia käy niin sääliksi :(
 
huh
Alkuperäinen kirjoittaja Raivostunut vaimo:
Olimme eilen saunassa mökillämme, ja mies oli tilannut kyydin päivällä häntä hakemaan illalla... hän oli häippässy sillä aikaa kun olimme anopin kanssa saunassa. Matkaa kotoa mökille on 300km, eli yhteensä 600km joku ajanut hakemaan häntä. Tyrmistyin täysin, meillä piti juhlia juhannus mökillä lasten kanssa, rauhassa..

Olen niin raivoissani, lähdin sitten illalla ajamaan lasten kanssa pois, kotia.
Ukkoa ei näkynyt kotona, ryyppää vaan jossain, oli yön pois, eikä ole vieläkään tullut!

Hitto mää romahdan! Ja lapsia käy niin sääliksi :(
Onko provo? Jos ei niin oon joku akka tullut sitä hakemaan.
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Alkuperäinen kirjoittaja Raivostunut vaimo:
Olimme eilen saunassa mökillämme, ja mies oli tilannut kyydin päivällä häntä hakemaan illalla... hän oli häippässy sillä aikaa kun olimme anopin kanssa saunassa. Matkaa kotoa mökille on 300km, eli yhteensä 600km joku ajanut hakemaan häntä. Tyrmistyin täysin, meillä piti juhlia juhannus mökillä lasten kanssa, rauhassa..

Olen niin raivoissani, lähdin sitten illalla ajamaan lasten kanssa pois, kotia.
Ukkoa ei näkynyt kotona, ryyppää vaan jossain, oli yön pois, eikä ole vieläkään tullut!

Hitto mää romahdan! Ja lapsia käy niin sääliksi :(
Onko provo? Jos ei niin oon joku akka tullut sitä hakemaan.
Tai onko teillä järvi siinä vieressä? Jos on mennyt uimaan ja hukkunut?
 
nii
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Alkuperäinen kirjoittaja Raivostunut vaimo:
Olimme eilen saunassa mökillämme, ja mies oli tilannut kyydin päivällä häntä hakemaan illalla... hän oli häippässy sillä aikaa kun olimme anopin kanssa saunassa. Matkaa kotoa mökille on 300km, eli yhteensä 600km joku ajanut hakemaan häntä. Tyrmistyin täysin, meillä piti juhlia juhannus mökillä lasten kanssa, rauhassa..

Olen niin raivoissani, lähdin sitten illalla ajamaan lasten kanssa pois, kotia.
Ukkoa ei näkynyt kotona, ryyppää vaan jossain, oli yön pois, eikä ole vieläkään tullut!

Hitto mää romahdan! Ja lapsia käy niin sääliksi :(
Onko provo? Jos ei niin oon joku akka tullut sitä hakemaan.
Tai onko teillä järvi siinä vieressä? Jos on mennyt uimaan ja hukkunut?
tosiaan kauheeta, jos on sattunut jotain? :(

 
Kun on yhdestä p*skiaisesta eronnut, on helppo sanoa että laittaisin pihalle mokoman munattoman luuserin.

Todellisuudessahan sä olet varmaan jo katsellut vastaavanlaista toimintaa vuosia, aina anteeksi antaen...? Odotat että se jotenkin järkiintyisi iän myötä, seuraavan lapsen myötä tms.
 
Ap
Ei ole provo, olen kyllä mustanakin täällä mutta en viitsi kirjautua, just tuon leimaamisen vuoksi.
Enkä tullut hakemaan provoilua!! On se lähtenyt, kun illalla soitin sille matkalla kotiin ja itkin sille, kysyin miksi häipyi ja jätti lapsetkin sillä tavalla. Oli jo niin päissään, ettei oikein välittänyt, oli minulle raivoissaan kun lähdin kotiin hänen peräänsä.. Aikoi juopotella siihen saakka kun kesäloma loppuu. Meillä ollut jonkin aikaa jo vaikeampaa, mutta hyvin kuitenkin mennyt viime aikoina. Mies sanoi, että ei jaksanut kuunnella kun minä olin pahalla tuulella, mutta ei kait se oikeuta häipymään mökiltä pois???
 
Ap
Törkeää on, ja ei ole sattunut mitään, hengissä on, ainakin siihen saakka kun tapaan sen! Kaulin saa kyytiä ja ukko myös! olen katellut vastaavaa jo kauemmin, mutta ei ole noin pahasti tehnyt kuitenkaan!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Ei ole provo, olen kyllä mustanakin täällä mutta en viitsi kirjautua, just tuon leimaamisen vuoksi.
Enkä tullut hakemaan provoilua!! On se lähtenyt, kun illalla soitin sille matkalla kotiin ja itkin sille, kysyin miksi häipyi ja jätti lapsetkin sillä tavalla. Oli jo niin päissään, ettei oikein välittänyt, oli minulle raivoissaan kun lähdin kotiin hänen peräänsä.. Aikoi juopotella siihen saakka kun kesäloma loppuu. Meillä ollut jonkin aikaa jo vaikeampaa, mutta hyvin kuitenkin mennyt viime aikoina. Mies sanoi, että ei jaksanut kuunnella kun minä olin pahalla tuulella, mutta ei kait se oikeuta häipymään mökiltä pois???
eiköhän tää nyt ollut sitten se ratkaiseva teko,varmaan ymmärrät että oot tyhmä jos jäät sen luo.
ei miestä nyt enää kiinnosta sinä ja perhe,valitettavasti. mies joka rakastaa ei tee tuollaista temppua.
lähtee nyt salaa,voi vittu.
 
gunilla
Öh, no en ainakaan ois lähteny mökiltä pois! Ihanaa ois olla mökillä... Ja oishan siellä ollut aikuistakin seuraa. Mies on toki törppö ja idiootti, mutta enpä tollasen miehen kans oliskaan. Viis veisaisin tollasesta ja nauttisin mökkijuhannuksesta. Jatkaisin siis elämää normaalisti ja kun mies kotiutuisi, jättäisin hänet. Jos sillä pitkään menisi niin toki alkaisin jo valmisteleen eroa, kirjottaisin eropaperit, pakkaisin, etsisin asuntoa jne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Raivostunut vaimo:
Olimme eilen saunassa mökillämme, ja mies oli tilannut kyydin päivällä häntä hakemaan illalla... hän oli häippässy sillä aikaa kun olimme anopin kanssa saunassa. Matkaa kotoa mökille on 300km, eli yhteensä 600km joku ajanut hakemaan häntä. Tyrmistyin täysin, meillä piti juhlia juhannus mökillä lasten kanssa, rauhassa..

Olen niin raivoissani, lähdin sitten illalla ajamaan lasten kanssa pois, kotia.
Ukkoa ei näkynyt kotona, ryyppää vaan jossain, oli yön pois, eikä ole vieläkään tullut!

Hitto mää romahdan! Ja lapsia käy niin sääliksi :(
Mulla melkein samanlainen tilanne....tai no ei ehkä kuitenkaan ihan samanlainen mutta ukko eilen meni töihin ja lähti dokaan...vei auton ja mä jäin lasten kanssa. Noh onneksi sain kyydin ja pääsin hakemaan autoni, mutta ukko jatkaa dokaamista ja välillä laittelee viestiä että anteeksi....Itse olen kasvanut alkoperheessä ja en todellakaan taho sitä lapsilleni...paska fiilis, mut ei auta.

Voimia ja jaksamisia sinulle ja lapsille!!
 
äly hoi
Miks Hitossa lähit sen perään? Tollasessa ei oo mitään järkeä! Oisit ite viettäny jussin lasten kanssa mökillä,etkä lähteny äijäs perään.Taas lasten kustanuksella pelleillään.
 

Yhteistyössä