Mitä tuli isona teidän koulun kauheimmista pahiksista?

  • Viestiketjun aloittaja kaikki rappiollako?
  • Ensimmäinen viesti
Peyote
Minulla ei ole minkäänlaista käsitystä kuka tai ketkä olisivat olleet koulumme pahiksia.

Mutta ne, joilla vaikutti silloin olevan vakavia ongelmia, taitaa yhä olla ongelmaisia. Siis ne jotka tiedän.
 
Kiusaaja= alhaisempi älykkyys
Meidän koulussa pahimpia kiusaajia olivat adoptoidut lapset tai alkkisten lapset. Osa tietysti "normiperheistä", yhdestä vissiin tuli joku muusikko tai jotain, älykkyys oli vielä 20-vuotiaana 12-vuotiaan tasolla niin en kovin suuria saavutuksia näiltä kyllä odottaisi.

Kiusaajilla yleensäkään oli alhaisempi älykkyys kuin muilla, koulumenestys huonompaa ja alapään asiat tuntuivat kiinnostavan muuta enemmän.
 
Ei musta muuten esim. yh-äideissä oo mitään vikaa. Ois jännä tietää minkä ikästä on tää porukka, joka niin katkeran tuntusesti kommentoi. Ei sitä vaan kaikilla mene elämä niin kuin suunnitellaan, ja voipi olla yh-kuviot jonkun elämän paras päätös.
 
22AcaciaAve
Itse en ollut pahis, tuli sitten se vähän villimpi vaihe yliopistoaikoina. Mutta yläasteluokallani oli kyllä todella paljon tälläisiä pahiksia:

Tyttö 1: Klassinen "hyvän perheen pahistyttö". Vanhemmat akateemisia ja kohtuullisen vauraita. Tyttö liikkuu autojätkien kanssa, ryypää, polttaa, nussii... No menee kumminkin lukioon ja rauhoittuu. AMK:n käy ja tulee kohtuullisen menestyväksi uraohjukseksi.

Tyttö 2: Ykkösen kaveri. Itse duunariperheestä ja yh-äidin lapsi. En tiedä mitä tekee yläasteen jälkeen, menee amikseen tai kauppikseen. Sen jälkeen pätkäduuneissa tuolla samalla pienellä paikkakunnallla ja sen ympäristössä. Oli kaunis ja kaikkien poikien päiväunien kohde, mutta vain autojannuille tyrkytti itseään. Nykyään (40v) ei enää niin hehkeä.

Tyttö 3: Huonoista oloista. Yritti matkia kahta edellistä, mutta oli kiusattu eikä omannut kavereita. Mitä nyt sai polttaa noidn kanssa tupakkaa ja kertoa kun hän oli autojannujen hätänussimisvara. Nykyään mies ja lapsia. Ilmeisen klassinen white trash-suhde kaikkine negoineen.

Poika 1: Glam-rokkarin näköinen pahis on joku tukityöllistämisen ja kurssien kierteessä oleva moottoripyöräjannu.

Semmoisia puolipahiksia poikia sitten oli paljon. Aika monista tuli perusduunareita ja perheitä perustelivat aika nuorena. Monet jo toisella kierroksella, mutta ei toki kaikki.
 

Yhteistyössä