Mitä "tuliaisiksi" appivanhemmille?

  • Viestiketjun aloittaja "muu"
  • Ensimmäinen viesti
"muu"
Olen tapaamassa viikon päästä miesystävän vanhemmat ensimmäistä kertaa, menemme vierailulle heidän mökilleen, ihan päiväseltään.
Mitä voisin viedä mennessäni?
 
"vieras"
Mansikoita tai jotain "mökkitavaraa" (siis esim kaunis lattiaharja kuistille,hyttyssavuja,kalanperkuuvälineet,patakintaat tms..) ehdottaisin. Kysy miesystävältäsi vinkkiä,esim ex-alkoholistille viinipullo (tai hanapakkaus) ei ehkä ole paras tuliainen..
 
"muu"
Jotain tuollaista ajattelin itsekin, mansikat hylkäsin, kun tuntuivat jotenkin.. hmm.. vähältä :D Ja kukat liialta.. Alkoa en uusille tuttavuuksille uskalla viedä, taustoista riippumatta.

Mut ehkä mä sit oikeasti vien niitä mansikoita kuitenkin! Se ei ainakaan voi mennä vikaan..
 
"Hanna"
Jos mökille menet tapaamaan, niin ota joku ulkokukka, monivuotinen, jonka voivat istuttaa maahan tai sitten joku kukka mökin kuistille


Ei mitään sen kummempaa herkkukori tai ruoka tai saunahommelia, menevät liiallisuuden puolelle
 
"vieras"
[QUOTE="muu";28665059]
Mut ehkä mä sit oikeasti vien niitä mansikoita kuitenkin! Se ei ainakaan voi mennä vikaan..[/QUOTE]

Varmista nyt ensin, ettei heillä ole siellä mökillä kunnon mansikkaviljelmää. Tiedän nimittäin muutamia ihmisiä, jotka kasvattavat niitä juuri mökillä paljonkin.
 
"vieras"
Näin viisikymppisenä uskallan ehdottaa, että vie ihan peruskahvia ja paketti keksejä vaikka tai makkaraa grillavaksi, jos miehen kanssa sellaista haluatte siellä syödä. Älä mitään mökkikrääsää vie, kaikki tarvittava on varmaan jo hankittu, ei niitä ylimääärisiä kalanperkuu juttuja tai yksittäisiä pyyhkeitä tarvitse. Tai aina ne voi kirpparilla myydä tai pistää vahingon kiertämään.
 
La Paset
Älä vaan laatikollista mansikoita vie, ainoastaan sen verran, mitä kerralla menee.
Kallistuisin hyviin grillimakkaroihin ja johonkin rouheiseen sinappiin. Veisin myös olutta ja ja karjalanpiirakoita.
 

Yhteistyössä