"mitäs mie ny..?" eli pinotaanko taas kotiäitien kootut kohellukset, totaaliset aivojumit :D

Aikoinaan
kun muutin ulkomailla pienen vauvan kanssa, niin kampaamossa kun oli aika kiire sanoin:"Can I have a colour, a cut but without the blowjob" (siis suomennettu suihinotto, piti sanoa blowdry eli kuivaus)

Ihan niinkuin se blowjob olisi niin selvä juttu siellä kampaajalla, että varmistin etten halua sitä :D
 
"Vieras"
Syyslomalla kylpylässä: pesin uimasta tultua kloorivedet hiuksista, mutta unohdin hoitoaineen hiuksiin. Ihmettelin vaan pukuhuoneessa että minkä takia hiustenkuivaimella ei meinaa millään saada hiuksia kuivaksi. Sulkemisaika oli lähellä ja muksut valmiita lähtemään pois, joten en enää palannut huuhtelemaan hiuksia vaan vaivihkaa kylpylästä ulos autoon...kyllä oli pehmoiset hiukset kotona huuhtelemisen jälkeen. :)
 
kokki 3
Esim.:
laitoin epähuomiossa rieskoihin vaniliinisokeria leivinjauheen sijaan,ei ne pahoja ollu,vähän outoja vaan.
pesin tukkaa ja ihmettelin kun ei vaahdonnut yhtään,pesin 3 kertaa...ennen kun huomasin et se on hoitoainetta.
 
"MJK"
Soittelin kerran päivystykseen VTI:n takia ja aikoivat kirjoituttaa lääkärillä reseptin ilman että minun täytyy lääkärin pakeilla käydä. Kysyivät siinä sitten ensin ikää ja enhän minä muistanut sitten millään. Ääneen muistelin olinko 19 vai 20 vai jopa 21.. Lopulta päädyin vastaukseen "no olen syntynyt vuonna se ja se" Vuoden kuitenkin muistin.
Hävetti.
 
herne
Hauskoja juttuja, osalla oli jopa pari hengenvaarallista jutskaa tapahtunut :O Tulevaisuudessa terävämmin mielin?

Hmm, mulle ei oo sattunu juuri mitään! Perus "korviketta kahvin sekaan aamupöpperössä" useana aamuna.
 
kaiajK
[QUOTE="kolmen äiti";22313042] Imetysaikoina tissit vilahteli ja unohtui törpätä paidan sisälle takaisin, olen lähtenyt kirpputorille ja kauppaan ilman paitaa takki päällä ja jossain vaiheessa avannut takkia, kun on kuuma tullut ja kas kummaa, taas tissit näkyvissä.[/QUOTE]

hihihihihihihihihihihi reps
 
v
Lähikauppaan kiireessä lähtiessäni ostamaan illalla maitoa, huomasin autosta kaupanpihassa noustessani, että toisessa jalassa miehen lenkkari, toisessa oma, miehen kengänkoko 45, mulla 39.
 
mnmnmm
Mulla ei vielä ole lapsi edes syntyny ja mokailen täällä jo nyt..

Yksi yö lähdin käymään vessassa ja matkan varrella törmäsin hirvittävään ongelmaan: vessan ovi oli kiinni. Siinä hetken tilannetta pohdittuani päätin sitten mennä takas sänkyyn, kun ei kerran vessaan meno onnistunut.. Sängyssä sitten tajusin, että se vessan ovi yleensä aukeaa ihan kahvaa kääntämällä..

Vähän pelottaa, että miten mä selviän siitä, kun lapselle pitää yöllä vaippaa vaihtaa.. Varmaan joku aamu hoksaan, että lapsella on vaippa päässä ja sänky pissassa...
Mulle kävi kerran vähän vastaava. Olin pessyt kukkavaasin ja se oli jo ihan kuiva, joten halusin laittaa sen omalle paikalleen keittiön ylähyllylle. Mutta ongelma! En ylettänyt laittamaan sitä sinne ylös ja mieskään ei ollut kotona. Vähänkö vitutti kun piti odottaa miestä monta tuntia nostamaan se. Vähän ennen kuin ukko tuli kotoa niin hoksasin, että jaa, mutta ehkä tuota tuolia voisi käyttää apuna...
 
b
Siivoilin tänään ja noukin myös lasten levittämiä papereita sun muuta roskaa lattioilta ja tungin ne roskiksen sijasta keittiön kaappiin. Sitten katselin käsiäni, että mihin ne roskat...?
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";22334995]Ajelin äitiyspakkaus katolla Prismaan. Hain sen siis postista ja menin sieltä suoraan ruokakauppaan... Lapsia kiinnittäessä unohdin sen katolle, kun jätin sen siihen odottamaan, kun en halunnut laskea sitä maahan. Mun piti laittaa se peräkonttiin, mutta se jäi...

Katoin sitte Prisman pihalla, että ei helvetti, tuo on tuola, miten se on pysynytki tuola! No, irrottelin lapset penkeistä ja pamautin ovet kiinni. Pakkaus unohtui katolle. Tultiin sitten kaupasta ja lähes kuolin järkytyksestä, että ei hitto se pakkaus töröttää yhä katolla. Kiinnitin lapset, ladoin ostokset peräkonttiin ja ajoin pakkaus katolla kotiin. :D[/QUOTE]

Ei vitsi, meinasin tippua tuolilta! :D :D
 
Elämä on kivaa ja yllätyksiä täynnä, kun kaikkialta löytyy keskenjääneitä kotitöitä, joita ei edes muista aloittaneensa. Tai kuvittelee jo tehneensä. Hämmästys on aina yhtä suuri, kun menee neljättä kertaa kylppäriin, ja ne pyykit on vieläkin siinä lattialla, vaikka ne on jo monta kertaa laittanut koneeseen?! Lisäksi toki tavalliset sekoilut, tavaroiden/ ruokien tarjoaminen väärälle lapselle/miehelle/lemmikkieläimille.
Kerran hieman häkellyin, kun ystävätär oli kylässä ja oltiin siinä jo lounaan loppupuolella. Ykskaks havahduin siihen, että joka kerta kun kaveri oli ottanut ruokaa tai juomaa lisää, siirsin tarjoiluastiat hänen ulottumattomiinsa.... Ei tuo mitään sanonut koko aikana, vaikka varmaan vähän ihmetteli.
 
"Valo"
Ei hitsi nämä on ihania :D :D

Itselleni tapahtuneita ainakin:
-olen nostanut lapseni pois vaunuista ja samalla jutellut tuttavan kanssa ja hyssytellyt tyhjiä vaunuja,samoin ruokakaupassa olen hyssytellyt ostoskärryjä
-olen lämmittänyt kattilassa puuromaitoa ja hämmentänyt sitä puuhaarukalla aivan nollat taulussa,elikkä ties kuinka kauan ,mitään ajattelematta ja yhtäkkiä havahtunut! Aika pelottavaa... :D
-Vauvan kakan koostumus ,väri ym on jo itselle niiin arkinen aihe,että siitä helposti puhuu sellaistenkin henkilöiden kanssa,jotka ovat vielä hyvin kaukana tällaisesta kotiäidin elämästä :D
-Kaupassa olen maksanut ostokseni ja samantien lähtenyt suoraan ulko-ovelle päin ja sanonut "kiitos näkemiin".Kassaneiti on sitten muistuttanut,että ostoksetkin saa ottaa mukaan :)
-Tapanani on usein jutella vauvalle,ja "ajatella ääneen".Esim karkkihyllyllä mietin ääneen,otanko tuota vai tuota karkkia,vai sittenkin tuota.
 
hrrrr
[QUOTE="Valo";22363415]Ei hitsi nämä on ihania :D :D

I
-Tapanani on usein jutella vauvalle,ja "ajatella ääneen".Esim karkkihyllyllä mietin ääneen,otanko tuota vai tuota karkkia,vai sittenkin tuota.[/QUOTE]


Tuo on muuten noloa, usein käy mm. silloin, kun olen jo laittanut lapset autoon ja itse vielä ulkona, juttu vaan jatkuu...Itse olen melko ilmeikäs puhuja, ja näytän varmaan hyvin pelottavalta tuolla meidän lähimarketissa kun hedelmille juttelen. Varsinkin, jos eivät siis ole mieleisiä ne hedelmät.
 
höhlä
Tämä tapahtui esikon syntymän jälkeen. Vauvanvaunujen kanssa kauppaan, vauva tietysti mukana. Ladoin ostokset kassan hihnalle ja maksoin, ei ollut kuin muutama ostos tosin. Sitten vaunuttelin jo kaupasta ulos päin, kun kassaneiti huus perään, että meinaanko ottaa ostokset mukaan :D
 
Mä lähdin kerran kotoa vaunujen kanssa (kerrostalo) ja laitoin roskapussin vaunujen alle koriin ja aattelin viedä mennessäni. Roskapussi muistui mieleen vasta kotimatkalla, kaupunkireissun jälkeen.. Toivottavasti kukaan ei nähnyt. Tai haistanut!:xmas:
 
Mä lähdin kerran kotoa vaunujen kanssa (kerrostalo) ja laitoin roskapussin vaunujen alle koriin ja aattelin viedä mennessäni. Roskapussi muistui mieleen vasta kotimatkalla, kaupunkireissun jälkeen.. Toivottavasti kukaan ei nähnyt. Tai haistanut!:xmas:
Tämä sattui meille eilen kun lähdettiin ulkoilemaan! :D Lisäksi mies unohti viedä ylimääräisen puretun vaaterekin varastoon pois tilaa sisältä viemästä, (enkä mä muistanut muistuttaa asiasta) vaikka normaalisti muistaa muutenkin kaikki asiat paremmin kuin mä.

Huomattiin roskis sit vasta 3 km:n päässä kotoa, neidiltä putosi tutti ja sitä laittaessani ihmettelin mikä haisee ja eikä siellä puistossa missä käveltiin, ollut yhtään astiaa mihin tiputtaa pussi. Päästiin pussista eroon vasta kun palattiin ja lähimmän kaupan roskikseen. :D
 
:LOL: mie tääl yksinäni hiritän :LOL:

itellä ehkä nolointa on se et en edelleenkään muista missä kuussa nuorin on syntyny.. aina saa miettii et oliko se syyskuu vai lokakuu :ashamed: muistisääntönä mul onki tähän se et kuukausi ja vuosiluku on erit (eli siis poika on syntyny 2009 joten kuukausi ei voi olla syyskuu :D )
 
"Pusse"
Eilen hain iltapäivällä poikaa hoidosta, olin itse ollut aamuyöstä asti töissä ja saattoi vähän väsy painaa. Siinä eteisessä pueskelin rauhallisesti lasta ja höpöteltiin mitä nyt vähän alle 3-vuotiaan kanssa höpötellään.
Oltiin lähdössä ulos niin poika osotteli jotain vaatteille päin ja sanoi että laitetaan päälle. Luulin että tarkotti hupparia ja sanoin että eeeei tarvi nyt laittaa. Poika katsoi mua silmät pyöreänä kun astelin vaan määrätietosesti ulko-ovelle päin. Sitten huomasin että pojalla ei ollutkaan kenkiä jalassa! Niitä reppana oli viittoillut vähän väsyneelle äitille... =)
 

Yhteistyössä