Mitäs sanotte: Mun mies ei oo koskaan vaihtanu vaippaa meidän lapsille.

  • Viestiketjun aloittaja vera
  • Ensimmäinen viesti
twix
Meillä diili on: minä syötän, mies hoitaa tuotokset ;) On varmasti vaihtanut huomattavasti enemmän vaippoja kuin minä.

Mua ei kiinnosta miten muilla, meillä ei onnistuisi se että mies ei vaihtaisi, ellei jotain erittäin hyvää syytä. En lemppaisi pihalle, en vain voisi kuvitella että eläisin yhdessä sellaisen ihmisen kanssa joka ei jostain periaatteellisesta tjsp syystä pysty pitämään huolta kaikista jälkelisensä tarpeista.
 
jasso...meillä on vaihtanut aikanaan kun niitä vielä tässä huushollissa joku käytti,muutaman kerran,mutta arvatkaapa mitä? Mä en olekaan koskaan leikannut lasteni varpaan kynsiä vaan se on iskän hommia se...pitäisköhän mun ukkoni nyt vaihtaa mut parempaan äitiin :LOL:
 
joo
Meillä mies on vaihtanut 3kk vanhan kuopuksen vaipat ehkä pari kertaa ja esikoiselle vaihtaa vain iltaisin, jos silloinkaan. Asia, mitä mies ei ikinä ole tehnyt, on supon laittaminen. Aina jos lapsella on ollut kuumetta ja pitäisi suppo laittaa, niin minä olen sen tehnyt. Mies tullut oikein sanomaan että suppo pitäisi laittaa kun ei se osaa. Jos minä yhtäkkiä jäisin vaikka auton alle niin kuka sen suponkin sitten laittaisi?!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tinttamooses7:
jasso...meillä on vaihtanut aikanaan kun niitä vielä tässä huushollissa joku käytti,muutaman kerran,mutta arvatkaapa mitä? Mä en olekaan koskaan leikannut lasteni varpaan kynsiä vaan se on iskän hommia se...pitäisköhän mun ukkoni nyt vaihtaa mut parempaan äitiin :LOL:
No sitä ehdottaisin kyllä, jos miehes joutuu leikkaamaan kaikkien lastenne kynnet noin 10 kertaa päivässä tai enemmänkin :LOL:
 
vieras
Meillä mies vaihtoi aikanaan esikoiselle vaippoja melkein siinä missä minäkin, mutta nyt kuopus on kohta 10kk ja ei ole vaihtanut, kuin korkeintaan viisi kertaa. Osa näistä silloin, kun itse olin oksennustaudissa ja tästä syystä heikossa hapessa.
 
joo
Ai niin, ei meilläkään mies ole ikinä leikannut kynsiä lapsilta, tuon supon laittamattomuuden lisäksi. Eikä laita esikoista potalle, minun pitää hoitaa sekin yksin. Eikä se ole työnnellyt vaunuja kuin muutaman kerran. Eikä vie lapsia ulos jne, jne... Auton korjaukseen kyllä käyttää aikaa mutta siitä huolimatta autonromu on ihan hirveässä kunnossa.
 
kotikokki
Kukin tyylillään, mutta mä oon taas kerran niin onnellinen omasta ihanasta miehestäni, joka osallistuu aivan kaikkiin kotihommiin, kokkauksesta siivoukseen ja pyykkäyksestä vaipanvaihtoon+muuhun lastenhoitoon.. Kaikki tehdään tasapuolisesti yhdessä <3
 
jenni
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Ai niin, ei meilläkään mies ole ikinä leikannut kynsiä lapsilta, tuon supon laittamattomuuden lisäksi. Eikä laita esikoista potalle, minun pitää hoitaa sekin yksin. Eikä se ole työnnellyt vaunuja kuin muutaman kerran. Eikä vie lapsia ulos jne, jne... Auton korjaukseen kyllä käyttää aikaa mutta siitä huolimatta autonromu on ihan hirveässä kunnossa.
Sääli sun lapsia. Tuntevat varmaan olevansa rasite isälleen.

Mies joka ei hoida lapsiaan tai noukkii vain rusinat hoitovastuun pullasta, ei ansaitse nimitystä isä.
 

Yhteistyössä