Mitäs teette juhannuksena?? Moniko meinaa möllöttää vaan kotona?

  • Viestiketjun aloittaja tylsääää
  • Ensimmäinen viesti
Juu kotona ollaan ja ilolla tällä kertaa poissa puskista ja pensaista sekä ötököistä. Esikoinen sai viime su allergisen reaktion maalla, kurkku turpos melkein tukkoon yms. Piti ambulanssi soittaa, onneks selvittiin ihan hyvin...
Joten kun syy on selvittämättä niin emme mene ennen testejä altistamaan lasta heiniin tms...
 
"kolmen äitee"
Kotona ollaan oman perheen kesken ja ihan rauhallista yhdessääoloa. Grillataan ja ulkoillaan ja saunotaan jne. Ei mitään sen kummempaa. Parin viikon päästä lähdetään kesälomareissuun, niin nyt vietetään juhannus rauhallisesti kotona.
 
  • Tykkää
Reactions: Möyrylit
"Äiti-75"
Herkutellaan, grillaillaan ihan vaan kotosalla ja en tunnu mitään menettävän. Päinvastoin ihan kiva olla kotosalla.. Lomailemaan päässäänkin vasta elokuussa, onpahan jotain kivaa mitä odottaa. Rauhallista ja rentouttavaa juhannusta kaikille!
 
"Mie"
Kotona tämäKIN Jussi menee, ukko lähti kavereiden kans niinku teki viimekin jussina, minä jäin puolitoistavuotiaan ja 2kk:n kans yksin kotiin. Hiukka tekis mieli heittää koko ukko pihalle. Plussalainen en tosin onneks tällähetkellä ole:D
 
"vieras"
[QUOTE="Sanna";26509562]En aio möllöttää kotona, vaan aion NAUTTIA täysin siemauksin rauhallisesta kotona olosta.[/QUOTE]

Samoin!!!
Ihanaa, kun on hiljaista, rauhallista ja kaunis kesäpäivä. Asutaan rivarissa lähellä tietä, mutta nyt kuuluu liikenteen ääniä vain harvakseltaan ja tuo seinänaapurikin lähtee jonnekin mökkeilemään. Lähden kohta pyöräilemään, kuuntelen linnunlaulua ja haen isot kimput luonnonkukkia. Sen jälkeen kahvit ja jäätelöä omalla terassilla. Hiljalleen aloittelen ruoan laittoa eli grilliin vihanneksia, bratwurstia ja halloumia. Saunan jälkeen nautiskelen terasilla lasillisen valkoviiniä. Täällä ei ole kesäiltana itikoita inisemässä.
 
"Girl"
[QUOTE="hih";26527510]Rehua. Tai siis miesväki tekee ja minä vastaan muonituksesta.[/QUOTE]

Missäpäin suomea? =) Meillä jatkuu joskus juhannuksen jälkeen rehun teko miesväellä..ihanaa juhannusta kaikille!!
 
"dipadapa"
[QUOTE="tytsyjen äiti";26509451]Juhannus menee mulla muksujen 3.ja 4.v kanssa kotona, raskausviikkojakin 31 joten ei tässä juuri huvita mihinkään lähteä pyörimään.. Mies lähtee kaverinsa kanssa veneilee/purjehtimaan ja varmaan juhlii pitkän kaavan mukaan. En vaan jaksa olla pahoillani/naputtaa miehen menoista, kun toinen on ollut viime viikot vaan töissä/ylitöissä viikonloputkin ja nyt on eka pidempi vapaa pitkästä aikaa. Sunnuntaina viimeistään pidetään "perhepäivää", grillaillaan ja jos säät sallii tehdään joku korkeasaarireissu tai piknik tms.[/QUOTE]

Mä en oikein ymmärrä tätä. Itse näkisin, että muina viikonloppuina sovitaan menoja kavereiden kanssa, mutta joulu ja juhannus yritetään viettää perheen kanssa. Varsinkin teidän tilanteessa olisi miehen ollut syytä viettää aikaa perheen kanssa: sinä olet raskaana, isä tehnyt paljon töitä - ollut siis paljon poissa lasten luota. Eikö hän voisi rentoutua lasten kanssa. No, tapoja on monenlaisia.
 
"eeee"
kotona meinaan joo möllöttää. mutta ajattelin hemmotella itseäni menemällä saunaan, jalkakylpyä, kasvonaamiota, kynnet kuntoon jne.. sitten illalla ehkä käymme lasten kanssa ajelulla ja syömme jäätelöt... ehkä piipahdamme kauhavalla jos sielä näkyis jotain lentokonetta.. :D
 
Mä haluan olla kotona. En edes halua lähtä minnekkään. Ihana saa olla vaan.
Vissiin yks kaveri perhe tulee käymään mutta ei mitään ressiä koko jussista enään. Menee omalla painolla. Huomenna käydään häissä.
 
Minni harmaana
Kohta pyöräilen miehen luo viettämään iltaa.
Poika just soitti Juhannustoivotukset Pallas-tunturin laelta. Siellä mummon toinen kulta istui isänsä selässä rinkassa :)
 
[QUOTE="hih";26527510]Rehua. Tai siis miesväki tekee ja minä vastaan muonituksesta.[/QUOTE]

Minunki ukolla meinas olla mut siirsivät sitä ens viikkon ni saadaan kerranki vaan olla. Ja ollu niin märkääkin että ei oikeen onnistukkaan.
 
"mei"
Kotona ollaan perheen kera,grillattiin ja illalla saunotaan.Valmistaudutaan huomiseen reissuun kesämaahan. Lapset pakkaavan asuntoautoa kuntoon jne :)

Rv 8 menossa, jos en olisi raskaana niin melkovarmasti olisin tänä juhannuksena laittanut kannat kattoon ja lähtenyt juhlimaan! menojalkaa alkoi justiinsa vipattaa ennen kuin plussasin.Tosiaan miehen kanssa oltu yhdessä yli 10 vuotta ja alle 5 kertaa olen käynyt juhlimassa sinä aikana :D Ja miehellä sama juttu..
 
Meillä iski pikasuunnitelma tuossa kolme tuntia sitten. :D Mies meni mökille enonsa kanssa jahkaamaan, lähetin lapsen samassa kyydissä mummulaan kokolle, saunomaan ja uimaan serkkujensa kanssa.

Nyt mä olen kotona! Yksin! Kokonaisen vuorokauden! Mä olen jo siivonnut täällä, seuraavaksi kirjoitan esseen siihen pisteeseen kuin pystyn ilman laajempia lähdeteoksia, kirjoitan larppiin muutaman hahmon ja loppuyön pelaan Skyrimia ja naatiskelen mustaherukkasiideriä. Jossain vaiheessa haen varmaan paikallisesta kebabrullan tai muuta turmiollista.
 

Yhteistyössä