Mitäs teillä päivän ohjelmassa?

Itse ruokin juuri lauman (aamiainen) ja tohotin tovin niitä ikuisuusaamuhommia(koneet kiertämään, sänkyjen petaus, diasporaan lähteneitä esineitä takaisin paikoilleen jne.)

Nyt sitten espressoa koneella ja ostoslistan raapustelua.
Aaamupäivän kuluessä lähdemme kaupunkiin, minä, mies ja teinit (toinen 13 v ja toinen 53 v). Ohjelmassa auton katsastus, kirpputorikierros ja myöhäinen lounas/ aikainen päivällinen aasialaisessa ravintelissa.

Pikkuväki jäävät kotiin tyttären 22 v ja hänen vauvansa kanssa. Vaavi oli mummulla yökylässä.
Iltapäivällä seuraansa liittyvät sitten poika 17 v tyttöystävineen ja menevät kaikki porukalla pikkumetsään grillaamaan makkaraa (tein eväsleivät jo valmiiksi) ja etsimään "jänniä oksia" syksyn askarteluihin.
 
"juu"
Tytön olen ruokkinut ja itsekin jotain nakkasin suuhuni. Mies nukkuu kun tuli kotiin vasta neljän maissa. Saa herätä yhdeltätoista kun lähden itse kampaajalle istumaan. Ahh sitä ihanuutta kun saa itselle aikaa ja piristää itseään! :) Illalla sitten on illan istujaisia ja EHKÄ baariin, jos jaksaa :)
 
[QUOTE="juu";22200156]Tytön olen ruokkinut ja itsekin jotain nakkasin suuhuni. Mies nukkuu kun tuli kotiin vasta neljän maissa. Saa herätä yhdeltätoista kun lähden itse kampaajalle istumaan. Ahh sitä ihanuutta kun saa itselle aikaa ja piristää itseään! :) Illalla sitten on illan istujaisia ja EHKÄ baariin, jos jaksaa :)[/QUOTE]

Tuokin kuulostaa mukavalle. Toivon, että illasta tulee oikein hauska.
 
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;22200168:
täs aamulla vaan laiskottelen, kohta aloitan siivoilun (pyykkikoneen oon jo saanu päälle :saint:) ja sit tossa 16 jälkeen meen työpaikalle, olis taas työporukan bileilta..saa nähdä kuin myöhään siellä sit menee:whistle:
Kiva, kun välit työpaikalla niin hyvät että haluaa yhdessä bilettääkin.
Monella ei ole niin onnekkasti.
Olen iloinen puolestasi.
 
Kohta laitan aamiaisen tarjolle, kahvia vaille valmiiksi, en osaa kunnolla käyttää tuota laitetta:ashamed: Mies tulee pian töistä. savustusta tai loimutusta on ohjelmassa jossain vaiheessa. Kuopusta patistelen kasvion viimeistelyyn. Viimeiset Morse-jaksot varmaan katsotaan illalla.
 
Kiva, kun välit työpaikalla niin hyvät että haluaa yhdessä bilettääkin.
Monella ei ole niin onnekkasti.
Olen iloinen puolestasi.
juu, meillä on 2-3 krt vuodessa tommossia, onhan niissä ihan mukavaa, nyt vaan tää kerta ei oikein inspiroi, mut hauskaa siellä sit kuitenkin on ku sinne pääsee..
(ollaan vaan niiiiiin kypsiä ku aina meidän porukka järkkää noi jutut, vaikka muitakin tekijöitä olis..olis joskus kiva vaan mennä paikalle, eikä tarttis sit seuraavana päivänä murehtia siivouksista jne )
 
sortin sakki on syönyt aamupalan, kohta aamukahvia, sitten aamun vakiosiivoukset, suihkuun ja sen jälkeen kauppaan, sitten siivousta ja pyykkäystä, ruuanlaittoa, sitten edesmenneen setäni asuntoa raivaamaan ja siivoamaan, alkuillasta tule serkun tyttö yökylään, eli normaalia enemmän hässäkkää, illalla jossain välissä, jos ehtii ,telkkarin katselua ja koneella oloa
 
Aamupalat on syöty, pesukoneet on päällä ja huushollissa tavarat paikoillaan. Pitäis alkaa imuroimaan, mutta inspiraatio on kateissa. Iltapäivällä käydään kiinalaisessa perheen ja ystävän kanssa ja illalla Pielavedelle katsomaan lentopalloa :)
 
Kohta suihkuun ja pistämään tirpalle kassia mummulaan yökyläilyä varten, me mennään miehen kanssa hakemaan kaverilta pari leffaa lainaks ja käydään jossain rauhassa ja kahdestaan syömässä. Ilta meneekin sit leffojen ja toistemme parissa=)
 
Non compos mentis
Heräsin varhain, joskus neljän tienoilla. Olen kirjoittanut luentopäiväkirjan vaaditut osat, imuroinut huushollin, käynyt kaupassa, laittanut ruokaa (pippurikastiketta, pariisinperunoita ja lihaa, broileripaistin sekä iltapalaksi 50 sentillä ostetusta torttupohjasta hedelmillä kuorrutetun herkun) ja käynyt lasten kanssa kirjastossa. Kävelin matkat kauppaan jne., joten yhteiskävelyä tullut tänään joku 6-7 km. Aloitin yhden kirjaston kirjoista, elämäkerta L.M. Montgomerysta ja harkitsen lukevani Annat uusiksi.

Pyykit pitäs pestä ja lupasin mennä lasten kanssa "kävelemään pimeässä", koska se on heistä hauskaa.
 
Minä olen saanut aikaiseksi hoputtaa lasta sen kasvion kanssa ja ihastelimme ihanasti kuivuneita kasveja, tulee hieno kokoelma! Sitten laitoin kalan loimutusvalmiiksi ja nyt huilaan taas sohvalla, ei kestä seisoskella kovin kauan.:( Ulkona haukkasin vähän raitista ilmaa pojan hupparissa ja kengissä, en kuulema mene teinistä enää:confused:
 
Minä olen saanut aikaiseksi hoputtaa lasta sen kasvion kanssa ja ihastelimme ihanasti kuivuneita kasveja, tulee hieno kokoelma! Sitten laitoin kalan loimutusvalmiiksi ja nyt huilaan taas sohvalla, ei kestä seisoskella kovin kauan.:( Ulkona haukkasin vähän raitista ilmaa pojan hupparissa ja kengissä, en kuulema mene teinistä enää:confused:
Meilläkin mukelot tekevät herbarion seiskalle ja kasille.
Hyvä tapa, jonka toivoisi palaavan käytäntöön.
 

Yhteistyössä