miten kerroit puolisolle raskaudesta

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Ei nyt mitenkään erikoinen tapa, mutta ilmestyin miehen työpaikalle ja länttäsin testin käteen sanomatta mitään.
Antoi takasin ja sanoi vaan että "juu tehdään se sitten huomenna."
Annoin taas takaisin ja sanoin että "katoppa uudestaan se on tehty"
Siinä sitten vaan molemmat seistiin hymyt helottaen hiljaa muutama minuutti. Oli ihanin hetki ikinä:)
 
aamulla kerroin että olin nähnyt unen jossa tein positiivisen raskaustestin ja sanoin siinä unessa "hyvää syntymäpäivää rakas, sinusta tulee isä"

työpäivän jälkeen oli kipitettävä ostamaan testi ja sen sitten siinä tein miehen ollessa suihkussa. katsoin tuloksen ja totesin että hyvää syntymäpäivää rakas, sinusta tulee isä!
oltii molemmat aika häkeltyneitä.

tässä rinnalla on nyt 2kk synttärilahjamme :)
 
Örppi
Esikoisen kohdalla puoliso taisi pikemminkin kertoa mulle. Tein testin, koska piti aloittaa lääkekuuri ja kuukautiset oli pari päivää myöhässä. Viiva tuli samalla kun ikkuna alkoi värjäytyä... Menin olkkariin odottamaan ne vaaditut pari minuuttia ja totesin puolisolle, että viiva tuli heti näkyviin, mutta varmaan se sitten parissa minuutissa häipyy jos ei ole raskaana. Puoliso siihen vaan, että ei se kuule taida ihan noin toimia :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Örppi:
Esikoisen kohdalla puoliso taisi pikemminkin kertoa mulle. Tein testin, koska piti aloittaa lääkekuuri ja kuukautiset oli pari päivää myöhässä. Viiva tuli samalla kun ikkuna alkoi värjäytyä... Menin olkkariin odottamaan ne vaaditut pari minuuttia ja totesin puolisolle, että viiva tuli heti näkyviin, mutta varmaan se sitten parissa minuutissa häipyy jos ei ole raskaana. Puoliso siihen vaan, että ei se kuule taida ihan noin toimia :)
Aika hauska tilanne :D
 
mä vaan
Esikoisesta heräsin aamulla ja tein testin, sit unohdin koko jutun, mies heräsi ja meni vessaan - tuli sieltä takasin ja kysy et *kenen raskaustesti täällä on ? ja miks tässä on kaks viivaa? * juu ihan kuin naapurin täti olis käyny ;)
Toisesta olin esikoisen kaa neuvolassa ja neuvolantäti teki testin, laitoin sit tekstarin neuvola terveisistä ja siihen perään et muutaman kuukauden päästä saadaankin seurata kahden mittoja - kului hetki ja vastaus oli *hienosti kasvanu, tarkoittaaks toi loppu et säkin alat kasvaa?*
 
tämä äiti
Ekasta laitoin kuvaviestin testistä, ei asuttu vielä yhdessä.
Tokasta herätin miehen yöllä ja kysyin, että arvaa mitä? Mies vastasi, teitkö sen testin? Mä siihen et joo ja et oon taas raskaana.
Esikoinen oli tuolloin 5kk.
Mies oli ihana, otti mut kainaloon ja sanoi että sehän oli kiva uutinen.
 

Yhteistyössä