Miten lähestyä varattua miestä?

  • Viestiketjun aloittaja siveellinen yyhoo
  • Ensimmäinen viesti
Hmm, minä taas tässä mietin, että jos jo puolivuotta olette jutelleet ja sinusta kemiaa on, miten ei ole tullut ilmi teidän perhesuhteet?

Kyllä se on niin helppo vaan ihan normipuheessa heittää vaikka, että tänään täytyykin tunnin jälkeen meidän pukea nopsasti ja lähteä hoitamaan muutamaa juttua lapsen kanssa, mutta minkäs teet, tällaista tämä on kun lapsen kansssa yksin elelee.
 
Tai vaikka näin: Ilmeisesti keskustelette ihan arkisistakin asioista ja niiden pyörittämisestä, mies kertoo jotakin miten on jonkin asian hoitanut tai ottaa osaa perheen arkeen jne jne, jossakin kohdassa voi sitten todeta, että mistä tuollaisia miehiä löytyy, minäkin voisin sieltä itselleni tuollaisen hakea, ja ihan huumorilla.
 
en ymmärrä
Mistä tiedät, että mies on sinusta lainkaan kiinnostunut? Nolaat vain itsesi. Esimerkiksi oma mieheni on sellainen, että sen kanssa vaikka männyn käpy kuvittelee, että "on jotain erityistä kemiaa". On kohtelias, hymyilee ja katsoo suoraan silmiin. Ja ah kuinka puutteessa olevat sinkku-äidit kuvittelevat heti kemian syttyneen...
 
  • Tykkää
Reactions: SporttisMama
siveellinen yyhoo
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri;25978198:
Hmm, minä taas tässä mietin, että jos jo puolivuotta olette jutelleet ja sinusta kemiaa on, miten ei ole tullut ilmi teidän perhesuhteet?

Kyllä se on niin helppo vaan ihan normipuheessa heittää vaikka, että tänään täytyykin tunnin jälkeen meidän pukea nopsasti ja lähteä hoitamaan muutamaa juttua lapsen kanssa, mutta minkäs teet, tällaista tämä on kun lapsen kansssa yksin elelee.
Olen vastaavalla tavalla viitannutkin perhesuhteisiini. Ehkä ei ole mennyt perille, ehkä olen vain väärässä tässä ihastumisasiassa. En todellakaan kertoile suhdekuvioistani kenellekään silloin, kun siinä samassa tilassa (tai joka tapauksessa lähes kuuloetäisyydellä) on muitakin lasteni kavereiden vanhempia (jotka eivät ole niin hyviä tuttuja kuin tämä keskustelukumppanini).
 
siveellinen yyhoo
Alkuperäinen kirjoittaja en ymmärrä;25978218:
Mistä tiedät, että mies on sinusta lainkaan kiinnostunut? Nolaat vain itsesi. Esimerkiksi oma mieheni on sellainen, että sen kanssa vaikka männyn käpy kuvittelee, että "on jotain erityistä kemiaa". On kohtelias, hymyilee ja katsoo suoraan silmiin. Ja ah kuinka puutteessa olevat sinkku-äidit kuvittelevat heti kemian syttyneen...
En usko, että kyse on sinun miehestäsi, joten älä ole huolissasi. ;)
 
siveellinen yyhoo
[QUOTE="Vieras";25978405]No, ei kyllä siltä vaikuta: No mustakin toi on tosi ällöä ja noloa ja kiusallista, mutta se katse on kuitenkin aina niin.. UUUUUUUUUUH

:LOL: :LOL:[/QUOTE]

Voi kuule, kyllä aikuistenkin ihmisten mielestä jotkut asiat vaan ovat UUUUUUUUUH.. :)
 
"heh"
Jos se mies olisi susta oikeasti kiinnostunut, niin eiköhän tässä kuukausien kuluessa olisi jo jotain tapahtunutkin. Toi lienee vaan sellaista kevyttä flirttiä, ajankulua, kun lapset treeneissä.
 
"torstai"
Olemme selvästi ihastuneet toisiimme enkä oikein tiedä miten toimisin olematta liian tyrkky. Tapaamme joka viikko lastemme harrastuksen parissa. En ole ikinä vastaavassa tilanteessa ollut enkä ole edes varma onko hän ymmärtänyt sen, että olen itse sinkku.
Toivottavasti et lähesty mitenkään. Tosi inhottavaa tekstiä... pahimmillaan rikot jonkun perheen.
 
siveellinen yyhoo
Kuten tyrkyttää itseään varatulle, missä sun itsekunnioitus on? Ja otsikosta päätellen olet kaukana akateemisesta, jos sillä on mitään tekemistä koko asian kanssa
Et nyt tainnut ihan ymmärtää aloituksen ongelmaa. Tyrkyttämisen osaa kuka vain, minun ei ole sitä tarvinnut elämässäni tehdä enkä aio tehdä sitä nytkään. Akateemisuus ei liity tähän itse asiaan mitenkään, vaikka se sinänsä pitääkin paikkansa.

Ei minun tunteisiini vaikuta ihmisen parisuhdestatus, lapsien lukumäärä tai isoäidin kengännumero.
 
siveellinen yyhoo
Alkuperäinen kirjoittaja öhö;25978519:
alussa puhuit ihastumisesta, mutta kyse siis muusta?
hanki se pano jostain muualta, niin voit aivoilla miettiä kannattaako sotkeutua varattuun mieheen.
En etsi mitään panoa enkä myöskään suhdetta. Tuo nyt oli vain kevennys siihen kirkkovenekommenttiin liittyen..
 
"niin"
[QUOTE="heh";25978466]Jos se mies olisi susta oikeasti kiinnostunut, niin eiköhän tässä kuukausien kuluessa olisi jo jotain tapahtunutkin. Toi lienee vaan sellaista kevyttä flirttiä, ajankulua, kun lapset treeneissä.[/QUOTE]

Täysin samaa mieltä.
 

Yhteistyössä