Miten lähestyä varattua miestä?

  • Viestiketjun aloittaja siveellinen yyhoo
  • Ensimmäinen viesti
siveellinen yyhoo
Alkuperäinen kirjoittaja häh;26194950:
Mikä tän aloituksen ja noston pointti oli? Onko tarkoitus väittää, että kaikki perheelliset miehet himoitsevat yksinhuoltajaäitejä ja olisivat valmiit jättämään perheensä takianne? "Muista olla tarkkana oman miehesi kanssa" jne jne. Häh?

Newsflash: osa miehistä pettää ja osa naisista tekee sitä myös. Kyllähän ne parisuhteen ulkopuoliset kolmannet pyörät löydetään kuvioihin mukaan vaikka mistä, jos sellaisen elämäänsä haluaa. Ei mitään uutta auringon alla.
Aloituksen pointti selviää ihan siitä aloituksesta eli ensimmäisestä viestistä hyvin selvästi. :) Nosto oli lähinnä siksi, että joku oli kiinnostunut tietämään siitä, miten tilanteessa lopulta käy ja eteneekö asia mihinkään.
 
"maari"
Vaan entä jos sä rakastut ja alat uskomaan, että saat vielä ton miehen kokonaan itselles?
Siinä kun aika harvoin niin käy. Ja vaikka saisitkin, miten ikinä voisit luottaa siihen, että se ei tulevaisuudessa ettis toisen siveellisen yyhoon itelleen arjen piristäjäksi.
Eikö sua yhtään liikuta, että sä saatat hajottaa lapsien perheen? OSaatko sä ajatella ylipäänsä muita kuin itseäsi?
Totta on, että varatulla on suurempi vastuu, mutta on moraalitonta alkaa sutimaan mitään varatun kanssa. Niillähän voi olla vaan joku rankempi vaihe suhteessaan ja silloin helpommin haksahtaa ihan väärään tyyppiin vaikka normaalielämässä niin ei tekiskään.
 
siveellinen yyhoo
[QUOTE="maari";26207541]Vaan entä jos sä rakastut ja alat uskomaan, että saat vielä ton miehen kokonaan itselles?
Siinä kun aika harvoin niin käy. Ja vaikka saisitkin, miten ikinä voisit luottaa siihen, että se ei tulevaisuudessa ettis toisen siveellisen yyhoon itelleen arjen piristäjäksi.
Eikö sua yhtään liikuta, että sä saatat hajottaa lapsien perheen? OSaatko sä ajatella ylipäänsä muita kuin itseäsi?
Totta on, että varatulla on suurempi vastuu, mutta on moraalitonta alkaa sutimaan mitään varatun kanssa. Niillähän voi olla vaan joku rankempi vaihe suhteessaan ja silloin helpommin haksahtaa ihan väärään tyyppiin vaikka normaalielämässä niin ei tekiskään.[/QUOTE]

Kaikki on mahdollista. Tässä tapauksessa on kuitenkin melko varmaa, että hän on se rakastuneempi osapuoli nyt ja tulevaisuudessakin. En minä näe hänessä mitään unelmieni miestä, mutta vetovoima meidän välillämme on valtava.

Minun ja hänen suhteestaan riippumatta, sen tiedon valossa mikä minulla on: Lapsien kannalta on parempi, että eroavat ja ovat parempia vanhempia erikseen. Lapset ovat joutuneet kuuntelemaan sitä taistelua jo ihan liikaa.
 
"maari"
Kaikki on mahdollista. Tässä tapauksessa on kuitenkin melko varmaa, että hän on se rakastuneempi osapuoli nyt ja tulevaisuudessakin. En minä näe hänessä mitään unelmieni miestä, mutta vetovoima meidän välillämme on valtava.

Minun ja hänen suhteestaan riippumatta, sen tiedon valossa mikä minulla on: Lapsien kannalta on parempi, että eroavat ja ovat parempia vanhempia erikseen. Lapset ovat joutuneet kuuntelemaan sitä taistelua jo ihan liikaa.
Ja ton riitelyn kertoi sulle mies, vai?
Tässä mun oma kokemus asiasta. Olin ollut jo pitkään mieheni kanssa ja meille tuli sitten se matalalentovaihe. Jotenkin tympäsisi koko suhde ja kaikki ja ero pyöri mielessä. Sattumalta tutustuin sit yhteen kivaan mieheen kun meillä on sama harrastus. Se oli kiva tyyppi, erilainen kuin oma mies ja meidän välillä oli selkeesti vetovoimaa. Ja sit tuli se kerta kun vaihdettiin numerot.
TEkstailtiin ja soiteltiin, nähtiin pari kertaa. Se kyseli mun suhteesta ja mä väritin totuutta aika reippaasti sille. jotenkin mä uskottelin itsellenikin, että mieheni on ihan paska ja suhde sinettiä vaille loppu. Tää uus tuttava myötäili ja kuunteli, vaikutti niin unelmamieheltä ja paljon kiinnostavalta kuin se oma vanha tuttu mies.
Ihastuttiin ja mä tyhmä luulin jopa rakastuneeni ja mietin ihan vakavissani eroamista ja hyppäämistä uuteen suhteeseen. uus tuttava komppasi mua täysillä ja puhuttiin varovaisesti jopa yhteisstä tulevaisuudesta sitten kun olen eronnut.
Sit mä havahduin. Mä kerroin mun omalle puolisolleni, että mitä olen tehnyt ja mitä ajatellut. Arvatenkin siitä tuli iso kriisi ja keskustelun paikka. Mut se auttoi.
Tajusin itse, että me ei oltu vaan tehty tarpeeksi työtä suhteemme eteen ja päätettiin yhdessä korjata asia. Kumpikin oli tehnyt virheitä ja mäkin jouduin myöntämään, että ei se suhteen laimeneminen ollut yksistään mieheni vikaa.
Lopetin aviolitton ulkopuolisen suhteen siihen. LAput tippuivat silmiltä. En mä mitään rakastunut ollut, kunhan vaan ihastuin siihen kun joku oli muhun ihastunut.

Paljon työtä on tarvittu ja asioista puhuttu, mutta mä olen edelleen onnellisesti yhdessä mieheni kanssa. Pettämisestä ei enää puhuta, se on jätetty taakse. Itse mä itsekseni asiaa vielä välillä mietin ja ajttelin, että olipa onni että en lähtenyt sen toisen kelkkaan lopullisesti, kun se kultakimpale oli kuin olikin kotona, mä en vaan ensin älynnyt sitä.
 
nnnn
Niin ei muuta kommentoitavaa tähän, kuin että kyllä joskus aapeenkin kertomalla tavalla alkaneet suhteet etenee ihan pysyviksi, siis tuollaiset ihastukset..ja tosiaan, jos parisuhde on kunnossa, ei siihen väliin muita mahdu. Itse suhteessa, joka alkoi ihan ystävyydestä, nyt jo kymmenettä vuotta:)
 
Rehti mies ottaa ensin eron ennen kuin alkaa katsella ympärilleen, jos vaimon kanssa vain tapellaan. Valitettavasti monet miehet ovat niin pelkureita/mukavuudenhaluisia, että pysyttelevät huonossakin suhteessa mieluummin kuin lähtevät tai yrittävät parantaa asiaa (toki sellaisia naisiakin on). Naiset, joita kiinnostaa varatut miehet, tai miehet, joita kiinnostaa varatut naiset ansaitsevat yhden ainoan kohtalon, tulla petetyiksi yhä uudelleen. Usein onneksi tulevatkin. Pettäjä kun harvoin pysyy uskollisena sille uudellekaan kovinkaan pitkään. Toki jotkut pääsevät pettämisestä yli ja pystyvät jatkamaan vanhaa suhdetta, pettäminen voi olla itsetutkiskelun paikka.
 
siveellinen yyhoo
Niin ei muuta kommentoitavaa tähän, kuin että kyllä joskus aapeenkin kertomalla tavalla alkaneet suhteet etenee ihan pysyviksi, siis tuollaiset ihastukset..ja tosiaan, jos parisuhde on kunnossa, ei siihen väliin muita mahdu. Itse suhteessa, joka alkoi ihan ystävyydestä, nyt jo kymmenettä vuotta:)
Kiva kuulla :) Molemminpuoliset tunteet vahvistuvat päivä päivältä ja etenemme hitaasti ja harkitusti.
 
"heluna"
Olemme selvästi ihastuneet toisiimme enkä oikein tiedä miten toimisin olematta liian tyrkky. Tapaamme joka viikko lastemme harrastuksen parissa. En ole ikinä vastaavassa tilanteessa ollut enkä ole edes varma onko hän ymmärtänyt sen, että olen itse sinkku.
jumalauta sä et lähesty varattua miestä yhtään mtienkään! pysyt mahdollisimman kaukana! niitä vapaitakin miehiä on!

tajuatko että jos tuon miehen perhe rikkoutuu siks että sä änkeet väliin,niin a.miehen puoliso kärsii ja etenkin ne lapset! ei ole kivaa kattoa itkuista lasta joka itkee isää kotin!

mietippä järjellä!

jätät sen harrastuksen tähän jos et kykene aikuismaiseen toimintaan. jos mies ehdottelee jotain sä sanot sille että hoita suhteensa oman puolison kanssa kuntoon!
 

Yhteistyössä