Miten mies kosinut teitä?:)

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
mikä on teijän tarina...

Meillä tapahtui niin että mies osti meille matkan ja sanoi mulle, että hän halua saada tietä rakastanko mä hänet oikeasti ja että matkan aikana se selviä. Matkalla hän vei mua kultakaupaan (olin aika kännissä kultakaupassa, kun join koko päivän shampanja hotelissa, muistan vielä matkalla sinne jotain vitsailin taksikuskin kaa:D ). Sitten kun tulimme kultakaupaan se sanoi että valitse sormus. Mä olin vähän että ohoh wau. No sitten löysin sormus missä yks iso timantti, sellainen hieno sormus :D, mies osti sen ja laitoi sen mulle kultakaupassa ja oli polvilla. Mä olin että wau, aika romanttista oli=). Sitten menimme ajamaan limusiinilla, menimme ensiks sillä hakemaan shampanjal alkosta, oli kyllä tosi hauska, illallakin juhlimme yökerhossa ja seuraavanakin päivänä. Kun menimme naimisiin ei se ihan noin romanttista oli, kun mä oksensin koko alkuraskaus ja oli pakko mennä kultakaupaan valitsemaan sormusta taas, mulla ei onnistunut, mutta mies osti sitten mulle itse, joka oli vähän iso:D, häät vielä juhlimatta
 
Kippisteltiin vuoden 1999 lopussa milleniumia ja mies samalla kehaisi, että voitais jossain vaiheessa mennä naimisiin.
Häät vietettiin vasta joulukuussa 2002
 
ei mitenkään..yhdessä päätimme,että haluamme mennä naimisiin ja niin tehtiin.hääjuhlaa vietettiin läheisten ystävien kanssa ensin meillä kotona ja sitten kaikki täysi-ikäiset halukkaat lähdettiin ulos jatkoille.
 
Oltiin Alpeilla hiihtolomalla. Mä olin jo sängyssä, kun mies tuli kylppäristä ja polvistui siihen sängyn viereen ja kosi. Sormuskin silä oli, joku Henkkamaukasta ostettu halpis :D. Sanoi, että ei uskaltanut ostaa kun ajatteli, että mä kuitenkin mieluummin valitsisin itse, ja oikeassa oli. Yhdessä ostettiin sormus sitten kun palattiin kotimaahan.
 
"mä"
Kesämökin terassilla polvistui.
Oli vuosisadan mahtavin ukonilma, salamat valaisi koko niemenkärjen ja ukkosen jyrinä pauhasi korvissa.
Siskon perhe olivat autossa ukkosta paossa eivätkä tienneet mitään tapahtuneesta.
Onhan tämä liittokin välillä yhtä jylinää, mutta 8 vuotta ollaan yhdessä oltu ja yksi lapsi saatu. =)
 
Kysy aamulla ennen lähtöä että meenkö mä sen kaa naimisiin. Ei varmaan edes pussattu siinä, en muista. En muista edes että oliko se mun äitiysloman alussa vai vasta sitten kun vauva oli syntynyt. Muistan istuneeni sohvalla mut en sitä et oliko mulla iso raskausmaha vai vauva sylissä. Sormukset ostettiin kumminkin kun vasta kun lapsi oli 4,5 kk.
 
Venakko Milanna
Oltiin Alpeilla hiihtolomalla. Mä olin jo sängyssä, kun mies tuli kylppäristä ja polvistui siihen sängyn viereen ja kosi. Sormuskin silä oli, joku Henkkamaukasta ostettu halpis :D. Sanoi, että ei uskaltanut ostaa kun ajatteli, että mä kuitenkin mieluummin valitsisin itse, ja oikeassa oli. Yhdessä ostettiin sormus sitten kun palattiin kotimaahan.
:heart:
 
"ihana"
Minä kosin. Ihan kesken kaiken, yllättävästi. Yllätti jopa minutkin. Tehtiin siinä kotona jotain rakentelupuuhaa ja mä kattelin miestäni. Yli meni sellainen superonnellinen fiilis - miten ihmeessä olenkaan löytänyt noin ihanan miehen ja voiko olla todellista että hän, noin mahtava komistuskin vielä, voi rakastaa minua? sellainen pakahduttava rakkauden tunne.

Ja siinä sitten, tasoituslaastia levittäessä sammakko loikkasi suustani... Menäänkö naimisiin= Miehen suu meni messingille, ja sieltä työmaavalon takaa kuului: Kysytkin...tottakai.... Ja sitten tulikin "koeajettua" meidän rakenteilla ollut koti ensimmäisen kerran ;) ja muutaman viikon sisään esikoinenkin sai alkunsa.
 
Venakko Milanna
Miten nopeasti te menitte naimisiin tai mies halusi? Mulla mies melkein heti alkoi puhumaan tästä ja jotain vinkkiä antoi ja 2kk päästä osti jo ensimmäinen sormus
 
"vieras"
Juhannus yönä makoiltiin toistemme kainalossa sängyllä. Ulkona oli kivan valoista ja makuuhuoneessakin oli semmonen kelmeä valo. Tuuletus ikkuna oli auki ja sieltä kuulu kesäyön ääniä. Siinä vain siliteltiin hiljaa toisiamme ja tuijoteltiin. Sit mies yht äkkiä kysyi et mennäänkö naimisiin :)
 
"ihana"
Miten nopeasti te menitte naimisiin tai mies halusi? Mulla mies melkein heti alkoi puhumaan tästä ja jotain vinkkiä antoi ja 2kk päästä osti jo ensimmäinen sormus
Siis mä kosin,kuten yllä kerroin. Yhdessä oli oltu tuolloin 1,5kk ;) Ja naimisiin mentiin 4kk päästä tuosta.

Nyt liittoa takana 12 vuotta ja kolme lapsosta. Ja hemmetin ihana mies tuo on edelleen. Päivääkään en ole katunu. Me nyt vaan ollaan onnellisia yhdessä, ilman toista on orpoa. Nyt vaan odotellaan aikaa kun taas ollaan kaksin ;)
 
"vieras"
Juotiin kallista konjakkia ja samppanjaa. Sitten molemmat yrjöttiin kalliille matolle. Mies polvistui eteeni ja kysyi tahdotko loppuelämäni viettää näin. Seuraavana päivänä vietiin matto taksilla pesuun kauheassa krapulassa ja samalla ostettiin kalliit sormukset. Sitten mentiin juomaan hiukan lisää.
 
Ravintolassa iski yht äkkiä sormukset tiskiin. Miehen piti tosin monta tuntia suostutella, että suostuin lähtemään illalliselle. Ihmettelin, mikä ihme hinku sillä on ravinteliin, kun jääkaappi pursusi ruokaa. Hyvä, että lähdin :D
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";26012638]Juotiin kallista konjakkia ja samppanjaa. Sitten molemmat yrjöttiin kalliille matolle. Mies polvistui eteeni ja kysyi tahdotko loppuelämäni viettää näin. Seuraavana päivänä vietiin matto taksilla pesuun kauheassa krapulassa ja samalla ostettiin kalliit sormukset. Sitten mentiin juomaan hiukan lisää.[/QUOTE]:LOL:
 
Turkilmas
No me sovittiin yhdessä menevämme kihloihin ja naimisiin. Olin silloin raskaana ja sovittiin, että mennään vuosi esikoisen syntymästä naimisiin. En halunnut samana kesänä kun halusin laihtua.

Esikoinen syntyi huhtikuussa ja kesäkuussa oli ristiäiset. Asuttiin pienessä yksiössä ja ystäväni oli meillä yökylässä (oli tuleva kummi ja asui toisella paikkakunnalla). Mies väistyi suosiolla vanhempiensa luokse yöksi.

Illalla mietiskelin, että mitä jos sittenkin mentäis naimisiin samana kesänä. Laitoin asiasta miehelle tekstiviestin. Mies soitti ja sanoi: "vastaan sun kosintaasi että joo". Ah miten romanttista :D :D.

Häät oli sitten syyskuussa, melkoisella kiireellä sai järkätä kaikki, mutta kivat pirskeet oli.
 
Mä oon ollut kahdesti kihloissa. Molemmilla kerroilla päätettiin vaan yhdessä kulloisenkin miehen kanssa, että voitaisiin kihlautua.

Eka kihlaus oli vain kihlaus, häitä ei suunniteltu missään vaiheessa. Oli vaan jotenkin kivaa saada sormus sormeen :xmas:

Tämän nykyisen ja toistaiseksi ainoan aviomieheni kanssa taas oli selvää alusta asti, että naimisiin mennään. Sovittiin, että kihlaudutaan sitten kun mennään miehen äidin ja suvun luo käymään, ja näin teimme. Oltiin silloin oltu yhdessä n. 3 kk ja asuttu yhdessä 2½ kk. Naimisiin mentiin kun oltiin oltu 9 kk yhdessä.

Mä en oo koskaan tykännyt mistään kukkakimpuista, serenadeista, shampanjasta, kuutamosta ja sellaisesta romantiikasta. Ne vaan saa mut nauramaan tai voimaan pahoin :D
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä