Miten mies kosinut teitä?:)

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Voitin kerrankin tosi hankalassa lautapelissä ja mies ilmeisesti ajatteli, että nyt on tyttöystävä hyvällä tuulella. Polvistui sitten siihen keittiönlattialle ja sormuksenkin oli ostanut. Tavallaan vähän epäromanttista, mutta silti ihan "meidän tapaista".
 
Kahden kuukauden seurustelun jälkeen, kun tulin töistä miehen asunnolle, oli se siivonnut ja laittanut ruokaa, käynyt vuokraan leffan janapannut kuohuvapullonkin alkosta. Siinä hetken ihmettelin moista, kunnes istuttiin sohvalle, ja rupes selittään jotain kuinka oon muuttanu sen elämän, ja se haluais olla mun kanssa aina (harmi, että tätä ei saatu nauhalle, multa meni ihan ohi kaikki puheet :D). Vasta kun se kaivo sormuksen tarkustaan, tajusin mitä se meinas. Eipä me asiaa kummemmin juhlittu, häät vietettiin tasan vuoden päästä kihlauksesta.
 
Ei kosinut.

Oltiin ostettu tämä yhteinen koti. Esitin miehelle suhteen virallistamista, jottei miehen nimissä oleva talo menisi miehen kuollessa sen äidille perintönä. Varattiin aika maistraattiin.
 
Viimeksi muokattu:
pubi-ruusu
Meillä tapahtui niin että mies osti meille ruotsin risteilyn ja sanoi mulle, että hän halua saada tietä pystynkö mä juomaan hänet pöydän alle oikeasti ja että matkan aikana se selviä. Matkalla hän vei mua taxfreehen (olin aika kännissä taxfreessä, kun join koko päivän kaljaa hytissä, muistan vielä matkalla sinne jotain vitsailin siivoojan kaa ). Sitten kun tulimme taxfreehin se sanoi että valitse pullo. Mä olin vähän että ohoh wau. No sitten löysin pullon missä isoimmat prosentit, sellainen hieno pullo, mies osti sen ja juotti sen mulle taxfreessa ja oli polvilla. Mä olin että wau, aika romanttista oli. Sitten menimme ajamaan ostoskärryillä käytäviä pitkin, menimme ensiks sillä hakemaan lonkerot baarista , oli kyllä tosi hauska, illallakin juhlimme yökerhossa ja seuraavanakin päivänä. Kun menimme naimisiin ei se ihan noin romanttista oli, kun mä oksensin koko krapula päivän ja oli pakko mennä taxfreehin valitsemaan tasoittavaa taas, mulla ei onnistunut, mutta mies osti sitten mulle itse pullon, joka oli vähän iso, häät vielä juhlimatta...
 
"vieras"
mikä on teijän tarina...

Meillä tapahtui niin että mies osti meille matkan ja sanoi mulle, että hän halua saada tietä rakastanko mä hänet oikeasti ja että matkan aikana se selviä. Matkalla hän vei mua kultakaupaan (olin aika kännissä kultakaupassa, kun join koko päivän shampanja hotelissa, muistan vielä matkalla sinne jotain vitsailin taksikuskin kaa:D ). Sitten kun tulimme kultakaupaan se sanoi että valitse sormus. Mä olin vähän että ohoh wau. No sitten löysin sormus missä yks iso timantti, sellainen hieno sormus :D, mies osti sen ja laitoi sen mulle kultakaupassa ja oli polvilla. Mä olin että wau, aika romanttista oli=). Sitten menimme ajamaan limusiinilla, menimme ensiks sillä hakemaan shampanjal alkosta, oli kyllä tosi hauska, illallakin juhlimme yökerhossa ja seuraavanakin päivänä. Kun menimme naimisiin ei se ihan noin romanttista oli, kun mä oksensin koko alkuraskaus ja oli pakko mennä kultakaupaan valitsemaan sormusta taas, mulla ei onnistunut, mutta mies osti sitten mulle itse, joka oli vähän iso:D, häät vielä juhlimatta
Jä tämä tapahtui kun asuit vielä ex-aviomiehesi kanssa...
 
Oltiin koskarissa kahvilla ja kysyin mieheltä mennäänkö kihloihin, se oli eka vähän niin ja näin ja mietti että onko se nyt hyvä päätös, mutta suostu sitten kun jankutin. Käytiin sit samalla reissulla ostaan sormukset ja noin 6 kk päästä pidettiin häät. Avioliitto ollut paljon romanttisempi kuin kosimiset, häistä on ihania muistoja mutta en kyllä romanttisiksi luonnehtisi :D
 
meillä näin
Ei kosinut,minä "kosin".
Meillä oli suhteen alkuaikana puhetta tulevaisuudesta,mitä suunnitelmia,toiveita jne on.Kerroin tuolloin,etten todellakaan mene naimisiin,ikinä.
No kun olimme olleet yhdessä noin 4v,sanoin sit eräänä päivänä miehelle,että tossa ois eräs meille tärkeä päivä,parin viikon päästä,että miten ois jos varattaisiin sille päivälle aika maistraatista.
Niin sitä sitten käytiin varaamassa aika ja naimisiin mentiin tuona päivänä.
 
Kävi hammaslääkärireissullaan enstexit päällään mun työpisteelläni ja tokas että nyt olis hyvä sauma käydä tossa naapuriliikkeessä sormukset hakemassa, hänkin kun kerrankin on liikkeellä kirkonkylällä kauppojen aukioloaikaan....


Ah niin romanttista....
 
"Vaemo"
Kuukausi ennen 70 hengen häitä (oli siis järjestelyjä tehty jo monta kk) mies tuli kotiin kukkapuskan kanssa ja polvistui eteen paskaset työvaatteet päällä ja sanoi jotain unohtuneen :D Kysyi menenkö sen kanssa naimisiin, sanoin joo tottahan toki ja sen jälkee se ilmotti mulla olevan puol tuntia aikaa laittautua. Mummo tuli lapsia hoitamaan ja mies oli tehny pöytävaraukset ravintolaan jo etukäteen. Mentiin syömään ja sen jälkeen anopin luokse yöksi (anoppi oli siis meillä). Nukuttii kunnon yöunet mihin pienen lapsen vanhemmilla ei ollu ollu pitkään aikaan mahdollisuutta :D
 
Mulla oli kolmikymppiset tulossa ja sanoin miehelle että haluan lahjaks joko sormuksen tai Furminatorin, meinas itku tullu kun harjasin koiraa uudella Furmiksella syntymäpäivänä, tuosta muutaman kk päästä olimme menossa asioille ja maistraatin ohi kävellessämme mies sanoi että pitäiskö käydä varaamassa aika :D
 
14v hyyppä
Juu siis miu exä kosi miuu viime kesän edellis kesäl FACEBOOK VIESTEIL. Ei siis oltu nähty viel kertaakaan ja kosi siel ja taisin just täyttää sillo 13 nii olin vaan sit sillee: mitäpä jos ehkä ei vielä ku en haluu näi nuorena... Ja nyt oon 14 ????
 

Yhteistyössä