Miten nainen voi painaa yli 60 kiloa? :O

  • Viestiketjun aloittaja alle 50 kiloinen
  • Ensimmäinen viesti
"Hömelö"
Vaikka nainen olisi 180 cm pitkä, niin silloinkin 60 kg on vielä normaalipainoinen (BMI). Jos joku 20 cm lyhempi (160 cm) painaa yli tuon 60 kg, niin aika paksukainen silloin on.
180 senttinen 60-kiloinen on niukin naukin bmi:n mukaan normaalipainoinen. Toisaalta 180-senttinen ylittää lievän ylipainon rajan vasta 81 kilon jälkeen.

Toivottavasti sulla ei ole lapsia kun on noin rajoittunu ajatusmaailma että pitää 60-kiloista 160-senttistä automaattisesti paksukaisena. Tai älä hyvä ihminen ainakaan opeta tuommosta asennetta lapsilles! On eri asia syödä hyvin ja terveellisesti ja harrastaa liikuntaa kuin vahdata omaa ja muiden painoa noin arvostelevasti.
 
Provo, mutta silti.

Itse olen 178 cm pitkä, ja näytän pahalta, jos paino laskee alle 63 kg:n. Siinäkin painossa minulla näkyy 3 ylintä kylkiluuta, solisluut ja lantioluut, koska olen vartalonmalliltani tiimalasi ja rintamusta löytyy.
 
"Anne"
Kerran kuukaudessa-vakioaloitus on muistettu tehdä. Hyvä.....

Seuraavaksi pitäisi muistaa tämä kertaviikkoon-aloitus: Mikä on vialla miehessä joka tahtoo posliinia? Tai vaihtoehtoisesti jokin naisen päänsisäiseen maailmaan viittaava aloitus joka sisältää sanat kynintä/revityttää ja rämemajava/lapsi.
 
"Anne"
Ja jos nyt jotain on pakko kommentoida. Niin kyllä kamala läski olen hui. 61kg painoa. Paidat xs-s, housut m, koska hyvä pylly. Vyötärö 68cm, liivit 70D.
Ihmisetkin kun on erilaisia, mutta sehän tässä palstassa juuri on, jos joku ei ikuna harrasta liikuntaa ja näkee vain max 170cm naisia, niin loput yleistetään. Yleistetään ja katsotaan mustavalkoisesta putkesta. Ja miehiä väitetään putkiaivoiksi :D ....
 

Yhteistyössä