Miten pitkään olit lastesi kanssa kotona ja miten pitkään olisit halunnut olla?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"hmm"
Esikoisen ollessa 2v alkoi tuntua, että voisin mieluummin mennä jo töihin ja lapsi hoitoon. Näin tapahtui kun lapsi oli 2v4kk.

Kuopus meni hotoon ja minä töihin jo 1v9kk. Taloudellisen tilanteen takia. Olisin mieluummin ollut vielä kotona...
 
"fifiia"
Kuopus oli vajaa kolme vuotias kun meni hoitoon viime syksynä, ensimmäistä kertaa "töihin" "kodin ulkopuolelle" olen menossa nyt heinäkuussa 3 viikoksi. "Kotona" olen varmasti vielä useamman vuoden.
 
olin kotona ensin siihen, kun lapsi 10kk, sitten mies jäi puoleksi vuodeksi, nyt olen vuorostani minä kesän kotona, mies töissä ja syksyllä, kun lapsi 1v7kk, alkaa päiväkoti... hieman pidempään olisin ehkä vielä halunnut olla...
 
"anu"
[QUOTE="anu";26439895]Esikoinen on 6-vuotta ja oon edelleen kotona. Nuorimmainen tulee pian 1-v ja ajatuksena on mennä töihin kun hän täyttää 3-vuotta.[/QUOTE]

Niin ja siis tämä aika todellakin riittää minulle. Niin rakkaita ku ovatkin, on lähes 10-vuotta kotona riittävä aika. Ainut mitä oon ajatellut, et jos sais lyhennettyä työviikkoa tehdä sit, niin ei tarvit 5 päivänä viikossa hoitoon nuorimmaista kuskata.
 
"ulkomamma"
Esikoisesta 3 vuotta. Olisin halunnut olla 2v (taloudellisista syistä) mutta emme saaneet hoitopaikkaa.
Tästä kuopuksesta aion/haluan olla reilun vuoden ja sitten palaan töihin, mutta vain 20h/viikko.
 
Onnellisia tähtiä näkyvissä?
Olin siihen saakka kotona kun kuopus täytti 3v. Se oli se mitä lin ajatellut, ja juuri passeli minulle sekä lapsille. Työmotivaatio ei ole koskaan ollu tniin korkea kuin silloin!
 

Yhteistyössä