Miten saisin sanottua kaverille ettei tarvitse kaikista tekemisistään raportoida mulle?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
yyyyyyyyy
Ei kun lähetä sille tekstari, missä kerrot olevasi aidosti pahoillasi, mutta sinulla ei ole aina aikaa vastata tekstiviesteihin. Piste. Ystävällistä, selkeää, ja on vielä tottakin ymmärtääkseni.
 
"kaffe"
ehkä numerosi on eksynyt jotenkin samaan 'lähetyslistaan' kuin jotkut yhteisöpalvelut tms. en tiedä voiko noin käydä, mutta meinaan siis, että kaverisi luulee postailevansa noita sellaiseen yleiseeen jakoon, eikä huomaa että paukahtavat sulle tekstarina.

tai sitten on ottanut huomioon myös facebookvastustajat (kun nämä väliin valittavat jäävänsä kaikesta ulos) ja postaa kaikki päivityksensä ryhmäviestinä myös niiden henk.koht. numeroihin, jotka eibvät niitä facesta voi lukea.

meinaan nyt siis, että ei kai pelkästään sinulle lähettele noita, vaan olet osa isompaa porukkaa. ehkä ihmettelee, kun (ainoana?) niin ahkeraan kommentoit :D

ihan vaan, kun muuten kuullostaa niin oudolta touhulta.
 
Teidän kaverisuhde on ilmeisen yksipuolinen.
Saatko itse mitään tuosta kaveruudesta vai oletko vaan se huomiota antava osapuoli?

Tuo yhteydenpito ei ole tervettä varsinkin kun ette edes kunnolla tunne jos ette ole kerta koskaan tavanneetkaan. Sano kaverillesi suoraan että sinua ahdistaa jatkuva tilanneraportointi tai lopeta viesteihin vastaaminen. Tuskin kaveri jaksaa kirjoitella koko ajan jos ei saa vastakaikua.

Itse kyllä laittaisin välit poikki tuossa tilanteessa.
 

Yhteistyössä