Miten vanhaksi olette vaatineet siveysvyön käyttöä?

  • Viestiketjun aloittaja Jeesus on armo
  • Ensimmäinen viesti
"ööö"
[QUOTE="Vieras";23138781]Vapaudenriistoa natsit. Kyllä ihan terve järki riitttää, pitäisi sen verran luottaa. Tollanen ei ole suojelua vaan seksuaallisuuden kieltämistä ja alistamista. Mikäli tyttö itse haluaa tollasta käyttää pitää hänen itse saada myös avain. Käyttäkää jumalauta ihmiset järkeänne jos teillä sellasta edes on. Epäilen.[/QUOTE]

Kuinka joku voi ottaa tämmöisen porvoilun noin tosissaan?
 
teinityttö
millasia vanhempia te oikeen ootte? selvää ylisuojelua, kaikelta ei kuitenkaa voi pelastaa! jokaisen oma asia mitä tekeekään, ei saisi vanholliset vanhemmat mennä tuommoista tekemään.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja teinityttö;23411680:
millasia vanhempia te oikeen ootte? selvää ylisuojelua, kaikelta ei kuitenkaa voi pelastaa! jokaisen oma asia mitä tekeekään, ei saisi vanholliset vanhemmat mennä tuommoista tekemään.
Haloo... selväkin selvempi provo.
 
"Vierailija"
Siveysvyöt kuluu 1400-luvulle!
En ole ikinä ennen kuullut että joku
pistäis lapselleen sellatteen.
Ehkä seksileluna mää viä siveysvyön
voi ymmärtää, mutta tää menee kyllä yli.
 
Kepsis
hummm, jos nyt jättää selvän provon huomioimatta ja keskittyy knoppitietoon, jostain luin tässä viikko pari sitten että siveysvyö on huuhaata, että sen käyttö silloin keskiajalla on ollut niin häviävän pientä todellisuudessa että puhutaan oikeasti kourallisesta ihmisiä.
 
Hitler
Onko tää totta! Sain semmotteet traumat kun luin että vanhemmat laittaa lapsilleen siveysvöitä.
Aivan käsittämätöntä vapauden riistoa ja alistamista. Jos minä saisin päättää kieltäisin siveysvyöt lailla
ja kaikki sitä rikkovat kidutettaisiin kuoliaaksi. En hyväksy siveysvöiden käyttöä naisille enkä miehille.
Oletan että pojalle siveysvyö on paljon pahempi, kun kerran erektion sattuessa vyö estää paisumisen ja samalla suorastaan raatelee kalun kaikin mahdollisin tavoin. Hävittäkää kaikki siveysvyöt ja
boikotti niiden valmistajia vastaan!
 
"Pöö"
Ettekö te yhtään luota omiin lapsiinne ? Oletteko HIEMAN vanhanaikaisia ? Siveysvyötähän käytetään nykyään enemmän seksileluna kuin siihen tarkoitukseen mihin se oikeesti on kehitetty, ettäs tiedätte ;)
Itse en koskaan ole joutunut käyttämään enkä kyllä käyttöisi vaikka nyt joutuisinkin :D ikää kuitenkin jo 18. Naurettavaa sanon minä. Mitä ovat laissasäödetyt seksuaalioikeudet ? Onko teille ihan uusi käsite ?
 
Pöyristynyt äiti
Pakko on kysyä näiltä Herran armoa jakavilta, että kuinka ehkäisette sen, jos tyttärenne ottavat suihin? Onko heillä myös pallosuukapulat?

Minä en ainakaan ikinä käske lasteni käyttää minkäänmoisia siveysvöitä. Mitä enemmän luot sääntöjä, sitä varmemmin niitä rikotaan.

Oksettavaa!!!
 
Tavallinen ihminenV2
Ja minä luulin että siveysvyötä on käytetty viimeksi satoja vuosia sitten...
Ei kukaan normaali täysjärkinen ihminen pistä lapselleen siveysvyötä nykyaikana! Se on vapaudenriistoa!!! Yksikään uskonto eikä muu vakaumus anna oikeutta viedä lapsensa vapautta päättää omasta elämästään. En tiedä onko siveysvöy kumminkin laillinen suomessa, mutta toivon että se EI ole.
 
"Vieras"
Suomessa mikään kristillinen, raamatun tunnustava seurakunta vaadi eikä edes puhu siveysvyöstä.
Joku pieni sisäänpäin kääntynyt lahko saattaa keksiä omia sääntöjään..
Raamattu ei käske käyttää.
 

Yhteistyössä