Miten vanhaksi olette vaatineet siveysvyön käyttöä?

  • Viestiketjun aloittaja Jeesus on armo
  • Ensimmäinen viesti
Meillä molemmat tyttäret käyttävät siveysvyötä lähtiessään ulos "tyttöjen" kanssa. Alkoholin suhteen meillä on ollut onnistunut nollatoleranssi ja huomaamattoman vyön avulla ollaan voitu ennalta ehkäistä tuo nuorten toinen vitsaus eli teiniraskaus.

Mummoksi toki haluan mutta toivoisin tyttöjeni hankkivan ensin koulutuksen.

Vanhimman tyttären kanssa on tullut eteen tilanne hän täyttää pian 18 vuotta. Täysi-ikäisyyteen toki kuuluu itsemäärämisoikeus mutta haluaisin tietää oletteko onnistuneet itse vaatimaan käytön jatkoa varmuuden vuoksi. Itse ajattelin vedota siihen että jos kotona asuu täytyy sääntöjä edelleen noudattaa. Itse sain "avaimet" omaani lopullisesti vasta 20 vuotiaana ja hyvin olen ehtinyt kaiken tarpeellisen kokea ja varjeltunut paljolta pahalta.
vittuun mun internetistä
 
PL
Aloittaja on päinselvä provo, mutta ihan vaan varoituksena jos joku ihan oikeasti tällaista suunnittelee jälkikasvulleen, että kannattaa varautua rikosoikeudellisiin seurauksiin (Suomen perustuslaki, 7§)
 
me&my
Tää on kakstuhattaluku, ei mikään keskiaika. Vapaudenriistoa tuo on, ja ihan sairasta.
Nimeonommaan.
Iteki on pärjätty ilman tommosia laitteita teininä
ko vanhemmat ei muutenkaan päästäneet sillon
kovin paljon menemään. Että kyllä lapsia
voi suojella ihan normaaleilla säännöillä ja
jos lapset on viksuja nii ne sentään nouattaa
niitä sääntöjä. Minä toellaki toivon ettei
nykyajan teinien tarvis tommosista kärsiä,
kyllä ne ossaa ilman seksiäki olla jos kotona
vaan hyväksi pelotellaan. :D
 
turvallinen elämä
Tyttäremme käyttää siveysvyötä vain tyopaikkansa pikkujouluissa sekasaunassa. Muuten saa olla ilman.
Noin sen pitää mennä! Meillä lapset tulleet teini-ikään, ja ymmärtävät vaarat. Kaikki lähti alulle siitä, että tyttö oli huolissaan, kun luki uutisia raiskauksista. Vuotta nuorempi poikakin nyt itse pukee sivyesvyön, kun viikonloppuna lähtee kavereiden kanssa ulos. Molemmat lapset ennen ulosmenoa näyttävät, että vyö päällä ja lukittu, ja jättävät avaimen meille kotiin. Kotiin palattua ottavat avaimen naulasta ja riisuvat. Ei tule mitään rikosjuttuja selvitettäväksi, eivät joudu syytetyiksi, eivätkä uhreiksi. Me vanhemmatkin käytetään, jos on työmatkoja tai jotain seminaareja vaikka.
 
turvallinen elämä
Nuorille sanoisin, että ei tässä olla kenenkään vapautta riistämässä. Oikein käytettynä nuori kyllä voi tutustua omaan seksuaalisuuteensa jne. Siveysvyö on vähän kuin turvavyö autossa. Laitetaan, kun lähdetään liikkeelle. Se suojaa, jos itse tekee virheen, tai joku toinen tekee. Ei siitä niin isoa juttua tarvi tehdä. Pitää lähinnä ajatella, että löytää mallin, joka on oikean kokoinen, ja miellyttävä päällä.
 
"mä vaan"
itse olen 15v ja joudun käyttämään kyseistä välinettä ja tiedän myös pari tyttöä ketkä joutuvat käyttämään,välill menemme jonnekkin vähän hommiin ja irroitamme vyöt,olen myös huomannut että siveysvyötä käyttävältä saa sitä helpommin!
 
"hehee"
En tiedä mitään mukavampaa kuin seksileikit siveysvyön kanssa. Välillä tulee muijia vastaan ilman avainta mutta helpostikko sen saa lopulta vasaralla ja ruuvimeisselillä auki. Lakanat toki pitää tämän jälkeen vaihtaa kun ohilyönneiltä ei voi välttyä kun peukalo keskellä kämmentä ollaan :(
 
errrrrrrrrrrrrrr
[QUOTE="Pöö";25509669]Ettekö te yhtään luota omiin lapsiinne ? Oletteko HIEMAN vanhanaikaisia ? Siveysvyötähän käytetään nykyään enemmän seksileluna kuin siihen tarkoitukseen mihin se oikeesti on kehitetty, ettäs tiedätte ;)
Itse en koskaan ole joutunut käyttämään enkä kyllä käyttöisi vaikka nyt joutuisinkin :D ikää kuitenkin jo 18. Naurettavaa sanon minä. Mitä ovat laissasäödetyt seksuaalioikeudet ? Onko teille ihan uusi käsite ?[/QUOTE]

Raiskauksen varalta...
 
"Pearl"
Suomalaisilla leideillä pitää olla siveysvyö silloinkin, kun heidät naitetaan. Avain vain aviomiehelle! Suomineidot ovat nääs niin kiimaisia lorttoja, ettei mies voi koskaan tietää kenen lapsia ne tupaan tuovat.
 
Mitäihmettä
Mitä teiän päässä oikeen liikkuu? Kuinka kovaa teitä on lapsena hakattu ja pakotettu tuo sairas kristinusko teidän päähän? Ehdottaisin että te kaikki katsoisitte peiliin ja kysyisitte itseltänne että onko tässä mitään järkeä..
 
saatanannatsi
[QUOTE="Vieras";23138781]Vapaudenriistoa natsit. Kyllä ihan terve järki riitttää, pitäisi sen verran luottaa. Tollanen ei ole suojelua vaan seksuaallisuuden kieltämistä ja alistamista. Mikäli tyttö itse haluaa tollasta käyttää pitää hänen itse saada myös avain. Käyttäkää jumalauta ihmiset järkeänne jos teillä sellasta edes on. Epäilen.[/QUOTE]

Paras kommentti ikinä. T. samat kommentoijat 4 v. myöhemmin.
ps. me kyllä itsekin provoiltiin
 
vierailija
Onko tää totta! Sain semmotteet traumat kun luin että vanhemmat laittaa lapsilleen siveysvöitä.
Aivan käsittämätöntä vapauden riistoa ja alistamista. Jos minä saisin päättää kieltäisin siveysvyöt lailla
ja kaikki sitä rikkovat kidutettaisiin kuoliaaksi. En hyväksy siveysvöiden käyttöä naisille enkä miehille.
Oletan että pojalle siveysvyö on paljon pahempi, kun kerran erektion sattuessa vyö estää paisumisen ja samalla suorastaan raatelee kalun kaikin mahdollisin tavoin. Hävittäkää kaikki siveysvyöt ja
boikotti niiden valmistajia vastaan!
Miten siveysvyö raatelee peniksen?
 
vierailija
Onko tää totta! Sain semmotteet traumat kun luin että vanhemmat laittaa lapsilleen siveysvöitä.
Aivan käsittämätöntä vapauden riistoa ja alistamista. Jos minä saisin päättää kieltäisin siveysvyöt lailla
ja kaikki sitä rikkovat kidutettaisiin kuoliaaksi. En hyväksy siveysvöiden käyttöä naisille enkä miehille.
Oletan että pojalle siveysvyö on paljon pahempi, kun kerran erektion sattuessa vyö estää paisumisen ja samalla suorastaan raatelee kalun kaikin mahdollisin tavoin. Hävittäkää kaikki siveysvyöt ja
boikotti niiden valmistajia vastaan!
Erektiot poika voi välttää jättämällä likaisten ajattelun pois.
 
vierailija
Meillä molemmat tyttäret käyttävät siveysvyötä lähtiessään ulos "tyttöjen" kanssa. Alkoholin suhteen meillä on ollut onnistunut nollatoleranssi ja huomaamattoman vyön avulla ollaan voitu ennalta ehkäistä tuo nuorten toinen vitsaus eli teiniraskaus.

Mummoksi toki haluan mutta toivoisin tyttöjeni hankkivan ensin koulutuksen.

Vanhimman tyttären kanssa on tullut eteen tilanne hän täyttää pian 18 vuotta. Täysi-ikäisyyteen toki kuuluu itsemäärämisoikeus mutta haluaisin tietää oletteko onnistuneet itse vaatimaan käytön jatkoa varmuuden vuoksi. Itse ajattelin vedota siihen että jos kotona asuu täytyy sääntöjä edelleen noudattaa. Itse sain "avaimet" omaani lopullisesti vasta 20 vuotiaana ja hyvin olen ehtinyt kaiken tarpeellisen kokea ja varjeltunut paljolta pahalta.
Hääyöhön asti meillä, kun hääjuhlat on juhlittu ja nuoripari vrtäytyy huoneeseensa olen antanut sulholle avaimen käteen.
Minulla oli itselläni samoin, perhetraditio, hääyöhön asti sitä kuuluu käyttää.
 
vierailija
Meillä ollaan sovittu että tyttö laittaa tommosen jalkaan iltakylille lahtiessään. Saa samalla sitten olla pidempään ulkona. Kyllä 18 v toi valvonta toki lopetetaan. Nyt 16.
Meillä molemmat tyttäret käyttävät siveysvyötä lähtiessään ulos "tyttöjen" kanssa. Alkoholin suhteen meillä on ollut onnistunut nollatoleranssi ja huomaamattoman vyön avulla ollaan voitu ennalta ehkäistä tuo nuorten toinen vitsaus eli teiniraskaus.

Mummoksi toki haluan mutta toivoisin tyttöjeni hankkivan ensin koulutuksen.

Vanhimman tyttären kanssa on tullut eteen tilanne hän täyttää pian 18 vuotta. Täysi-ikäisyyteen toki kuuluu itsemäärämisoikeus mutta haluaisin tietää oletteko onnistuneet itse vaatimaan käytön jatkoa varmuuden vuoksi. Itse ajattelin vedota siihen että jos kotona asuu täytyy sääntöjä edelleen noudattaa. Itse sain "avaimet" omaani lopullisesti vasta 20 vuotiaana ja hyvin olen ehtinyt kaiken tarpeellisen kokea ja varjeltunut paljolta pahalta.
 

Yhteistyössä