Miten voi pelkkä merkki maksaa niin paljon? Käytettynäkin.

Professional Griefer
Ehkä se myyjä tietää, että kuitenkin joku sossumamma sen sieltä riuhtoo, onhan se hei MERKKI ja MERKKIvaatteen pitäminen lapsella tai itsellä meinaa sitä, että on ylempää sosiaaliluokkaa.
 
[QUOTE="...";28975506]Uutena taitaa 25e kieppeillä olla hinta ja vanhaa mallistoa joten uutena ei saa enää, ei kymppi ole paha jos ehjä ja tahraton on.[/QUOTE]

Ostatko itsellesikin kulahtaneita vaatteita merkin takia?
 
"vieras"
Kulahtaneita vaatteita en kirppikseltä(kään) osta, kuvasta on nyt aika paha sanoa tuon ko. tuotteen oikeaa kuntoa. Kommenttini ei nyt koske pelkästään ap:n kuvaamaa vaatetta.

Tuntuu olevan ok pyytää uutena 10 € maksaneesta Cirafin vaatteesta 40 % uuden hinnasta eli 4 €. Jos taas ns. merkkituotteesta pyytää suhteessa saman eli esim. 25 € maksaneesta tuotteesta 10 €, se onkin yhtäkkiä riistoa. Tälläiseen ajattelutapaan olen täällä palstallakin monesti törmäänyt. Kirppiksellä mikään ei saisi maksaa enemmän kuin 1-2 €, merkistä tai uuden hinnasta viis.

Mielestäni kirppishinnoitteluun ja muuhunkin kaupankäyntiin sopii sääntö, että hinta on sopiva, jos joku sen on valmis maksamaan.
 
hellsbells
Niinpä.. Just katselin yhellä (netti)kirpparilla jotain merkkirytkyn myyntiä ; Hihat oli tummuneet ja reikäset + värit oli ihan kulahtaneet + nukkanen ja hinta oli silti sen 8e.. Ja jengiä oli ostamassa jonossa asti. Hullua.
 
"vieras"
[QUOTE="...";28975506]Uutena taitaa 25e kieppeillä olla hinta ja vanhaa mallistoa joten uutena ei saa enää, ei kymppi ole paha jos ehjä ja tahraton on.[/QUOTE]

Mun mielestä nukkainen ja haalistunut vaate ei ole minkään arvoinen, vaikka olisi uutena maksanut mitä. En osta huonokuntoista vaatetta, ilmaiseksi olen kyllä ottanut huonokuntoisiakin vaatteita "navettavaatteiksi".
 
"mona"
[QUOTE="oikea ammattivalittaja";28975525]Musta tuo meandi on huono merkki sekä paidat että farkut menee heti rikki. meillä on niitä pojalla paljon.[/QUOTE]

No sähän se pönttö oot, jos niitä ostelet paljon vaikka menee heti rikki.
 

Yhteistyössä