mitenkäs olisi Perjantain Pärstäketju?

Professional Griefer
[QUOTE="niinpäniin";29363981] No, anorektikotkin tuntee ittensä normaaleiksi, mutta eivät todellakaan ole normaalipainoisia.[/QUOTE]

Anorektikot kyllä tuntevat itsensä aina lihaviksi :whistle:
 
[QUOTE="niinpäniin";29363995]Älä sano, ehkä puhuin parantuneista anorektikoista, jotka vaan ei ole saanut kerrytettyä painoa vielä normaaleiksi? :)[/QUOTE]

:headwall: ihan ku keskustelis 10 vuotiaan kanssa. Ne on just tollasia näsäviisaita apinoita.,
 
deek
[QUOTE="niinpäniin";29363948]Eikö ne anorektikotkin yleensä ole tyytyväisiä kroppaansa, kunhan saavuttavat sen pisteen lähellä kuolemaa?

Ja kukaan ei kommentoi ylipainoiselle, että laihduttaminen auttais näyttämään paremmalle? Taidat elää sitten jossain eri ulottuvuudessa kuin me muut :D[/QUOTE]

Todennäköisesti sitten elän. Tai sitten luojan kiitos olen hyvin vähän tekemisissä ulkonäkökeskeisten ja kateellisten ihmisten kanssa :D
 
päätän nyt sanoo
Haukkuminen ja arvostelu ovat iha eri asioita.
Miten voi sanoa suoraa, ku kerran annetaan siihen mahdollisuus tyrkyttämällä kuviaan?
Onko se aina haukkumista?
Tuolla jonkun nimi oli arvostelia ja mun mielestä puhui iha asiaa.
Musta on tosi teeskentelyy ja teennäistä, et pitäs rupee kehuu jotakin tai olla hiljaa.
Ehkäö sit jossaki feisbuukis tai omalla sivullaan, mut iteppähä tyrkyttävät kuviaan ja sitte vaativat vielä kehuja tai pelkkii hyviä arvosteluit.
Ihme hommaa tollanen!
 
Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja päätän nyt sanoo;29364047:
Haukkuminen ja arvostelu ovat iha eri asioita.
Miten voi sanoa suoraa, ku kerran annetaan siihen mahdollisuus tyrkyttämällä kuviaan?
Onko se aina haukkumista?
Tuolla jonkun nimi oli arvostelia ja mun mielestä puhui iha asiaa.
Musta on tosi teeskentelyy ja teennäistä, et pitäs rupee kehuu jotakin tai olla hiljaa.
Ehkäö sit jossaki feisbuukis tai omalla sivullaan, mut iteppähä tyrkyttävät kuviaan ja sitte vaativat vielä kehuja tai pelkkii hyviä arvosteluit.
Ihme hommaa tollanen!
Ei täällä kyllä kukaan ole vaatinut minkäänlaisia arvosteluja. Kaikessa ei oo aina kyse jostain arvostelusta ja pisteyttämisestä. Se on sairas malli elää koko ajan arvostellen. Se ei oo elämää.
 
kateuskortti
[QUOTE="niinpäniin";29364045]Miten kateus tähän liittyy?[/QUOTE]

On se kortti mikä aina vikana vedetään tähän mukaan, kun ei kestä totuutta.
Useimmilla meistä on vain moraalia olla jakamatta itseään yleisillä palstoilla.
Mutta he haluavat uskoa sitten, että olemme kaikki rumia, sillä eihän tuota totuutta muuten kestä, varsinkaan huonolla itsetunnolla :D
 
"niinpäniin"
On se kortti mikä aina vikana vedetään tähän mukaan, kun ei kestä totuutta.
Useimmilla meistä on vain moraalia olla jakamatta itseään yleisillä palstoilla.
Mutta he haluavat uskoa sitten, että olemme kaikki rumia, sillä eihän tuota totuutta muuten kestä, varsinkaan huonolla itsetunnolla :D
Eli mun vaan pitäis sanoa, että 5kg lisää kfkfkf:lle sais näyttämään tukevalta ja sehän on ihan ällöttävää? Mutta kun en ole sitä mieltä. Pitääkö sitten vaan olla hiljaa? :D

En tiennytkään, että itse olen huonolla itsetunnolla varustettu kateellinen sohvaperuna, jonka mielestä tukeva pitää olla jos aikoo näyttää hyvältä, mutta onneksi palsta senkin asian mulle paljasti :LOL:
 
päätän nyt sanoo
Ei täällä kyllä kukaan ole vaatinut minkäänlaisia arvosteluja. Kaikessa ei oo aina kyse jostain arvostelusta ja pisteyttämisestä. Se on sairas malli elää koko ajan arvostellen. Se ei oo elämää.
Mutta täällä on kielletty sanomasta mielipiteitä, jos ne eivät ole kehuja!!!?
Miten sairasta se sitte on????
Kehut kyllä otetaan avomielin vastaan.
Mitä muuta te haette sitte, ku kuvianne postaatte tänne=itsetunnon kohotust!
 
joo niinpä
[QUOTE="niinpäniin";29364061]Eli mun vaan pitäis sanoa, että 5kg lisää kfkfkf:lle sais näyttämään tukevalta ja sehän on ihan ällöttävää? Mutta kun en ole sitä mieltä. Pitääkö sitten vaan olla hiljaa? :D

En tiennytkään, että itse olen huonolla itsetunnolla varustettu kateellinen sohvaperuna, jonka mielestä tukeva pitää olla jos aikoo näyttää hyvältä, mutta onneksi palsta senkin asian mulle paljasti :LOL:[/QUOTE]

Ei suorasukaisuutta kestetä huonolla itsetunnolla.
Sitten puolustellaan toisiaan henkeen ja vereen:)
5kg lisää tekisi todellakin hyvännäköiseksi ja normaalimman näköiseksi.
Tukeva on sitten ihan eri asia, taitaa olla Peyotellakin normaalius hiukan hukassa, jos tukevaksi sanoo kfkfkfk:a, jos sille 5kg hommaisi;)
 
Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja päätän nyt sanoo;29364062:
Mutta täällä on kielletty sanomasta mielipiteitä, jos ne eivät ole kehuja!!!?
Miten sairasta se sitte on????
Kehut kyllä otetaan avomielin vastaan.
Mitä muuta te haette sitte, ku kuvianne postaatte tänne=itsetunnon kohotust!
Voi apua, minkä ikäinen oikein olet? 12?
 
"vvv"
Hohoijaa mitä juttuja tässä ketjussa...

Ja ylläripylläri juuri nää arvostelijat on niitä jotka ei omaa kuvaansa laita,vedoten tietysti siihen,miten idioottimaista ja huomiohuoraamista se on jos oman kuvan laittaa..joopajoo ja niinpä niin....


Ps.pakko sanoa että kaikki kuvat oli kauniita,kylläpä on kaunista porukkaa palstalla :)
Kauniita ihmisiä on kiva katsella!
 
Jokaisella on oma syynsä miksi niitä kuviaan laittaa. Yksi haluaa huomiota, toinen kommentteja, kolmas vaan huvikseen...eiköhän niitä syitä ole yhtä paljon kuin on ihmisiäkin. Mutta aika useasti tullaan kitisemään jos jostakin asiasta. Mitään järkevää jos ei ole sanottavaa niin kannattaa olla hissukseen.
 
…..
Peyote on ihan mahoton vänkkääjä ja riidanhaastaja, haluaa vain että kaikki nämä ketjut ovat vain ja ainoastaan häntä varten. Omaa pärstää tungetaan montak ertaa näihin, KYYLLÄ ME KAIKKI JO TIEDETÄÄ MILTÄ SÄ NÄYTÄT. Sitten, kun joku ei jaksa enää niitä katella ja huomauttaa asiasta niin aletaa vänkäämään ja vänkäämään et "mitä toi kommentti tarkotti?".."mitäs toi ny tarkotti?"..jne. jne.
Sitten ku ketää ei kiinnosta nii uus kuva va kehii et voidaa alottaa taas uudestaa sama paska.
 
Alkuperäinen kirjoittaja …..;29364388:
Peyote on ihan mahoton vänkkääjä ja riidanhaastaja, haluaa vain että kaikki nämä ketjut ovat vain ja ainoastaan häntä varten. Omaa pärstää tungetaan montak ertaa näihin, KYYLLÄ ME KAIKKI JO TIEDETÄÄ MILTÄ SÄ NÄYTÄT. Sitten, kun joku ei jaksa enää niitä katella ja huomauttaa asiasta niin aletaa vänkäämään ja vänkäämään et "mitä toi kommentti tarkotti?".."mitäs toi ny tarkotti?"..jne. jne.
Sitten ku ketää ei kiinnosta nii uus kuva va kehii et voidaa alottaa taas uudestaa sama paska.
[video=youtube;ul1KcqJ6D-s]http://www.youtube.com/watch?v=ul1KcqJ6D-s[/video]
 

Yhteistyössä