mitenkäs olisi Perjantain Pärstäketju?

[QUOTE="vierailija";29365130]Nätti oot sinäkin mut miksi rypistät otsaasi jokaikisessä kuvassa?[/QUOTE]

johtuu varmaan keskittymisestä :D miula on hiton huono näkö + sitten vielä tuo karsastus, jota lasit pitävät kurissa
 
Viimeksi muokattu:
kfkfkf
[QUOTE="Melli";29365533]Voi itku mensan jäsenetkö täällä taas harmaana irvailee. Ei tartte pilkata, jos ei jonkun näöstä tykkää.
Minusta Peyote on kyllä tosi nätti.[/QUOTE]

Tykkää ne, mut ovat vaan niin pirun kateellisia kun omasta peilistä kattoo joku ei niin nätti :D
 
kuvia kuiten kiva katella
Miksi te menette edes vastailemaan noihin kommentteihin? Laittakaa ne pärstät, jos haluatte, mutta älkää nyt hyvät ihmiset vastatko provoille, nehän saa siitä vaan lisää vettä myllyynsä!

Itse en kuvaani laita siitä yksinkertaisesta syystä, etten halua että mut tunnistetaan. Tykkään purkaa tuntojani tänne anonyymisti ja Suomi on niin pieni maa, että varmasti joku tuttu näitä selailee.
 
  • Tykkää
Reactions: Ciervo
kuvia kuiten kiva katella
Lisään vielä, että Peyote on kaunis ja varmaan sen takia myös saa paskaa niskaansa (kateuskortti on ihan olemassa..), mutta osasyy varmaan on se, ettei kestä näiden provojen laukomisia ja vastailee tuittumaisesti takaisin. Kivahan sellaista on jonkun provon söhiä, kun tietää saavansa säpinää takaisinkin. Mitään järkeä siinä ei ole, enkä itse kyllä Peyotena vastailis kateellisten huuteluihin yhtikäs mitään. Hiljaisuus on nimittäin todella paljon raivostuttavampaa kuin yritys laukoa jotain takaisin.
 
  • Tykkää
Reactions: Ciervo
no ei
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;29365579:
Niin minustakin. Ja kärsivällinenkin hän tuntuu olevan kun kestää noita hyeenoita ja muita nokkijoita provosoitumatta riehumaan. Pisteet Peyotelle ja paskat noille aukoville idiooteille.
itsehän se täällä riekkuu, sitä saa mitä tilaa
 
Vierasss
Mun mielestä peyote ei ole nätti. Ihan tavallisen näköinen, liian laiha ja hänellä on pienet kuopalla olevat silmät. En ole näihin ketjuihin ennen vastannut, mutta nyt oli pakko sanoa kun vähän ärsyttää että sen väitetään olevan kateutta jos ei jonkun ulkonäöstä pidä.
 

Yhteistyössä