Mitkäs on mielestäsi täydellisiä Turn Off -ominaisuuksia miehessä?

vierailija
Huono hygienia ja erityisesti jos on likaiset hampaat. Varsinkin jotkut sellaiset miehet jotka polttaa tupakkaa ja juo kahvia ja sitten on ihan keltaiset hampaat.
Ja tosiaan sellaset kaulattomat, kädet ja jalat levällään kävelevät bodarityypit...yöks.
 
Lisätään vielä kun tulee mielen.

Jos mies ei tiedä mitä tekee, se on todella ärsyttävää. "meenkö kauppaan? Enkö mee? No meen. Enpäs" Ei pysty tekemään mitään päätöksiä itse, argh!

Ja jos mies ei "osaa" olla mies. Kyselee jatkuvasti, että eihän ole paha mieli, myöntyy kaikkeen eikä koskaan väitä vastaan tai omista mielipiteitä. Kaiken pitää olla niin hyvin hyvin hyvin.. En osaa selittää.
 
Mitä puoleensavetävin mieskin on joskus muuttunut luotaantyöntäväksi kun on avannut suunsa.

On monia jo tässä mainittuja ulkoisia tekijöitä, jotka voivat tehdä luotaantyöntävän vaikutelman, mutta mikään niistä ei ehkä täydellistä Turnoffia saisi aikaan, jos mies olisi todella ihana muuten.
Mutta sellaiset persvaonesittelyhousut kyllä työntävät aika kauaksi luotaan.

Samoin sellainen löysä lahnakädenpuristus. Ja muutenkin minua jostain syystä ällöttää jos miehellä on sellaiset pulleat töppösormet :ashamed:
 
en pidä noista ns.bodareista.
tai jos mies olisi ensimmäisenä yrittämäs(samalla sekunnilla kun näkee ekaa kertaa)suudella tai kähmiä niin yäk! karvat nousee pystyyn sellasista miehistä.
eikä sytytä selasetkaan miehet jotka leuhkii em sillä kuinka monta eläintä on ampunut,tappanut.
 
Kippuravarvas
Selkäkarvat jotka tursuaa paidankauluksesta :x on se erihienon näköstä kun on hiukset just leikattu, oikein rajan kans ja 5cm rajan alapuolelta alkaa sellanen karvaviidakko et huhhuh :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vilma76:
no mua ällöttää
a) bodatut äijät
b)"äijäilijät" siis sellaset joita monet naiset just haluu, machot sovinistit
c) ehdoton turn-off on jos heittää kommenttteja tyyliin "kissa on paras rukkasena", "tykkään mäkin hevosista leivän päällä" tai jos alkaa komennella mun koiraa jotenkin oudosti
d) naisten vähättely esim. olettaen etten osaa käyttää porakonetta tai ymmärrä autoista kun oon nainen
e) älyn puuttuminen - pakko kyetä sivistyneeseen keskusteluun ja oltava omat mielipiteet esim. politiikassa
f) huumorintajuttomuus ja ennenkaikkea itselleen nauramiskyvyttömyys
jep!
 
hei
Hyvin monikin asia, mutta käytös on suurin. ...eilen mä oikeasti kans vähän petyin siihen Sinkkuäitien Markon käytökseen. Sorry, mut mun tykö olis turha yrittää semmosen käytöksen jälkeen. En vaan osais katsoa sitä ihmistä enää samalla tavalla kuin ennen.

Ja käytös muutenkin: miehen pitää olla mies. En voi sietää enkä kestää edes kaverina miestä, joka ei luota itseenä tai on jotenkin "heikko" (= kaipaa koko ajan jonkinlaista vahvistusta siitä, että hän tekee oikein/hyvin ja on ok). Semmoinen käytös saa mut näkemään niin punaista... :ashamed:
 
hei
Aa, ja jos toisen turn offin sanoisin, niin ÄÄNI. :eek:

Voi herran jee, jos on hyvännäköinen mies, mutta se aukasee suunsa ja sillä on jotenkin naismainen, nariseva tai muuten ei kuvaan sopiva ääni! :eek:
 
Jos mies ei ois huumorintajunsa kans mun kans samalla aaltopituudella, niin en vois edes ihastua moiseen.

Ja hankala kuvitella, että oisin miehen kanssa, joka hössöttäisi lemmikkieläimensä kans, varsinki koiran....
No, jos kunnolla rakastusin, niin kai akvaario menis... Tuskin se niitten kalojen kans kauheesti hössöttäs...
 
PahaSilmä
Eniten ällöttää tavaroilla brassailu, rahasta puhuminen ja ihmisten arvottaminen aseman tai ammatin tai tulojen perusteella. Rasismi inhottaa myös.

Huono naismaku ällöttää. Sellainen, jolle kelpaa kaikki ja sanoo melkein kaikista että "panisin". Tai jos ylipäätään sanoo niin. :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kuuskakskutonen:
Jos mies ei ois huumorintajunsa kans mun kans samalla aaltopituudella, niin en vois edes ihastua moiseen.

Ja hankala kuvitella, että oisin miehen kanssa, joka hössöttäisi lemmikkieläimensä kans, varsinki koiran....
No, jos kunnolla rakastusin, niin kai akvaario menis... Tuskin se niitten kalojen kans kauheesti hössöttäs...
Mut aattele jos hössöttäis, kalojen kanssa..! :eek: Kyl koira menis mut, aatteles vaikka jotai alussa mainittua pupua :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Alkuperäinen kirjoittaja Kuuskakskutonen:
Jos mies ei ois huumorintajunsa kans mun kans samalla aaltopituudella, niin en vois edes ihastua moiseen.

Ja hankala kuvitella, että oisin miehen kanssa, joka hössöttäisi lemmikkieläimensä kans, varsinki koiran....
No, jos kunnolla rakastusin, niin kai akvaario menis... Tuskin se niitten kalojen kans kauheesti hössöttäs...
Mut aattele jos hössöttäis, kalojen kanssa..! :eek: Kyl koira menis mut, aatteles vaikka jotai alussa mainittua pupua :D
Se oiski jo aika paha :D :D Onko isin kultsipuppeleiden ruokinta-automaatti toiminut, että onko massut täynnä"
 

Yhteistyössä