Miun pikku hauva-vauva

[QUOTE="harmaa";29343016]Siitähän tulee hyvän kokoinen. :)
Tuleeko aina nojailemaan ja istumaan sohvalle silleen että takajalat sojottaa ilmassa ja etutassut on maassa?[/QUOTE]

Aina :D

Ja sohvan valtaa koko pituudellaan... onneksi tottelevainen ja uskoo kerrasta käskyn "alas" :)
 
Blue
[QUOTE="harmaa";29343016]Siitähän tulee hyvän kokoinen. :)
Tuleeko aina nojailemaan ja istumaan sohvalle silleen että takajalat sojottaa ilmassa ja etutassut on maassa?[/QUOTE]

Meidänkin tonttu tekee tuota. :D
 
"harmaa"
No niin, varsin tyypillinen rotunsa edustaja siis. :D
Mulla ei ole doggia mutta lapsuudenkodista sellainen löytyi ja kaveriperheessä on. Mainio rotu.

Meidän rotikka ja terrierimix lähettää terveisiä! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Pinki
Blue
Sulosta tulee miähen kokoinen, mutta doggi on doggi. Välillä valot päällä, mutta kukaan ei ole kotona :LOL:
Ilmekin antaa siitä osviittaa. :D

Kuinka pitkä sinä Pinki olet? Haluan sitten vähän ajan päästä nähdä kuvan missä pikkuinen seisoo sinua vasten. Se on vaikuttavan näköistä jo tuon kokoisen kohdalla mutta vielä vaikuttavampaa kun senttejä tulee vielä muutama lisää. :)
 
Ilmekin antaa siitä osviittaa. :D

Kuinka pitkä sinä Pinki olet? Haluan sitten vähän ajan päästä nähdä kuvan missä pikkuinen seisoo sinua vasten. Se on vaikuttavan näköistä jo tuon kokoisen kohdalla mutta vielä vaikuttavampaa kun senttejä tulee vielä muutama lisää. :)
n. 168cm. Kyllähän semmoinen kuva täytyy ottaa...
Nyt jo (koiran)pää keikkuu mun olkapäiden tasolla :whistle:
 
hurttia
heeiiii.... meidan hurtta on ihan samannakoinen vaikkei siina oo yhtaan tanskandoggia. saka on kyl vaan 65-70cm, en oo nyt just mitannu mut viimeks oli ton 65 ja se on syksylla mitattu. hurtta taytti just vuoden et on saattanu siita kasvaa viela.
 
jestas
Miten niin hyi? Tanskandoggipa hyvinnii, mun lempirotu :)
Lempeä jättiläinen, ei kyllä tee pahaa kenellekkään. Yleensä se menee näin, mitä isompi, sitä lempeämpi. Mitä pienempi, sen pirullisempi :D
Ne on niin valtavia että sydän jättää lyömästä kun näenkin tommosen. :D
Kaverilla oli aikanaan se harlekiini? no kuitenkin valkoinen jossa mustia laikkuja ja hiiirveen suuri. Jörö oli hänen nimensä. Aina kun kävin heillä se juurikin tykkäsi rojahtaa koko painolla nojailemaan ja notkumaan mua vasten. :D
Mutta pelkäsin sitä ihan hirveesti. Koiruukset ovat ihania mutta saisivat olla pikkasen pienempiä kuin noi.
 
No onpahan kunnon jötikkä ja ikää vasta puoli vuotta :D Ihana :) Meillä 4,5kk pentu joka painaa n. 15kg.
Olis joskus haaveissa saada doggi meillekin mut jos nyt kasvattais ton nykyisen pennun eka aikuiseks..
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Pinki
Ne on niin valtavia että sydän jättää lyömästä kun näenkin tommosen. :D
Kaverilla oli aikanaan se harlekiini? no kuitenkin valkoinen jossa mustia laikkuja ja hiiirveen suuri. Jörö oli hänen nimensä. Aina kun kävin heillä se juurikin tykkäsi rojahtaa koko painolla nojailemaan ja notkumaan mua vasten. :D
Mutta pelkäsin sitä ihan hirveesti. Koiruukset ovat ihania mutta saisivat olla pikkasen pienempiä kuin noi.
Juu harlekiini :) Itsekkin olisin halunnut harlen tai manttelin, mutta ei ollut kuin narttuja ja narttu koiraa en enää ota, joten tuo musta komistus sitten muutti meille heinäkuun lopulla :)
Ja sitähän nää on, sylikoiria olevinaan. Kun nytkin rojahtaa reilu 40 kiloa viereen, meinaa litistyä... toiset 40kg vielä tulossa :D

Tuo on ihana koiran kokoinen koira, mun mieleeni. Pikkuräksyjä minä taas kammoan :D
 

Yhteistyössä