Miun pikku hauva-vauva

hurttia
juu valitettavasti meidan hurtta on taipuvainen vahtimiseen... se vaan ei naapureita kerrostalossa valttamatta miellyta. ei oo onneks kukaan valittanut mitaan. oon muutaman kerran kuullut ton haukkuvan kun oo tullu kotiin, nyt se sit joutuu olemaan kylpyhuoneessa ja radio eteisessa paalla kun ollaan pois kotoo. oon kuitenkin talla hetkella paa asiassa kotona jottei se sentaan koko paivaa joudu siella viettamaan. mut sohvaperuna toikin on, eei se voi maata pelkalla lattialla
 
[QUOTE="äiti88";29344409]Missä kohtaa käytin sanaa "kaikki" ? en missään.

Mut joo, söpö vasikka on.[/QUOTE]

[QUOTE="äiti88";29344360]Oli pakko, kun itse yleistät että isot on lepposia ja pienet häijyjä. Se nyt on ihan potaskaa.[/QUOTE] Tuossa, Mut ihan sama, pidä sä sun mielipitees isoista koirista, mä pidän omani.

Ja juu, on tuo söpö puolikas lehmä, kiitoksia vain. :)
 
Dogit on niin uunoja, että ne nyt voi "pelätä" mitä vain :D
Tuttavallani oli hurrrrrjan iso urosdoggi, joka sitten pelkäsi liikennemerkin päälle laitettua pussia niin pahasti, että tuttavani oli käännyttävä tulosuuntaan takaisin.

Koiramaailman Apollo toki on, mutta ei Einstein ;)
 
Viimeksi muokattu:
Dogit on niin uunoja, että ne nyt voi "pelätä" mitä vain :D
Tuttavallani oli hurrrrrjan iso urosdoggi, joka sitten pelkäsi liikennemerkin päälle laitettua pussia niin pahasti, että tuttavani oli käännyttävä tulosuuntaan takaisin.

Koiramaailman Apollo toki on, mutta ei Einstein ;)
Surullista, että tuo liioiteltu arkuus on nykyään rodussa hyvinkin yleistä. Mihin katosi se atleettinen, kestävä ja ennenkaikkea rohkea villisianmetsästäjä?
 
Itse asiassa hyvinkin monet käyttökoirarodut ovat ihan perusterveitä.
Kyllä. Mutta minua suorastaan raivostuttaa, että tulet aina leukailemaan mun koirakuvaketjuihini. Lyttäät koirani maan rakoon haukkumalla ne sairaiksi ja lyhytikäisiksi, ovat huonoja, itse et ikinä ottaisi.
En ole kysynyt sitä, en halua että aina tulet vinkumaan ja oikomaan leukojasi negatiiviseen sävyyn aloittamiini ketjuihin. Ole hyvä ja pysy poissa jos ei ole mukavaa sanottavaa.

Jos laittaisin lapsistani kuvan, keksisit niistäkin varmasti jotain negatiivista?
 
hauvakas
Kyllä. Mutta minua suorastaan raivostuttaa, että tulet aina leukailemaan mun koirakuvaketjuihini. Lyttäät koirani maan rakoon haukkumalla ne sairaiksi ja lyhytikäisiksi, ovat huonoja, itse et ikinä ottaisi.
En ole kysynyt sitä, en halua että aina tulet vinkumaan ja oikomaan leukojasi negatiiviseen sävyyn aloittamiini ketjuihin. Ole hyvä ja pysy poissa jos ei ole mukavaa sanottavaa.

Jos laittaisin lapsistani kuvan, keksisit niistäkin varmasti jotain negatiivista?
Toi ukko nälvii aina ja kaikkia, älä välitä siitä :hug:
 
"harmaa"
Mä en muuten sitten tarkoittanut vittuiluna tuota lyhytikäisyyskommenttiani edellisellä sivulla. :)

Meidän rotikka päätti tänä aamuna alkaa tanskandogiksi, tuli syliin istumaan ja nojaili pitkin aamua. :D Hörppäsin aamukahvit rauhassa pöydän ääressä lehteä lukien, rotikka kainalossa. Siihen se mokoma tunki päänsä ja katsoi silleen "pidä mua lähellä" -ilmeellä. <3
 
  • Tykkää
Reactions: Pinki
[QUOTE="harmaa";29346435]Mä en muuten sitten tarkoittanut vittuiluna tuota lyhytikäisyyskommenttiani edellisellä sivulla. :)

Meidän rotikka päätti tänä aamuna alkaa tanskandogiksi, tuli syliin istumaan ja nojaili pitkin aamua. :D Hörppäsin aamukahvit rauhassa pöydän ääressä lehteä lukien, rotikka kainalossa. Siihen se mokoma tunki päänsä ja katsoi silleen "pidä mua lähellä" -ilmeellä. <3[/QUOTE]

En sitä sillä ottanutkaan :)

Tiedänhän toki, että nämä elävät n. 10 vuotta, voi olla sitä ja tuota. Ihan kuin tuolla enkkupullallakin.
Tanskanndoggi on vain viehättänyt minua jo 15 kesäisestä lähtien, ollut melkein aina mun lempirotu. En vain ole ottanut näin isoa koiraa krs-taloon.
Nyt kun sen otin, se on mun silmäteräni, kasvattanut sitä mahdollisimman hyvin ja hirveästi ihmiset sanoneet että koirani ovat täysipäisiä ja terveitä. Saavat liikuntaa, kunnon ravintoa ja ovat erittäin ihmisystävällisiä.
Koirani ovat harrastukseni, hevostelun nyt jäädessä vähemmälle, myös lapseni tykkäävät touhuta koirien kanssa ja mielestäni koirat kasvattaa myös lapsia vastuuntuntoisiksi ja empaattisiksi. Osaavat käsitellä eläimiä ja pitävät eläimistä. Se kertoo aika paljon ihmisestä.

Ko. roduista joita meillä on, olen ottanut vuosien ajan selvää, tutustunut rotuun niin netissä, livenä ja harrastusten parissa.
Ja sitten mulle tullaan rääpimään nokkaa, kuinka ovat sairaita, hyi hyi.

Viimeksi enkkubulli-ketjussani uhattiin tulla jopa turpiin vetämään, kun tulevat niin surullisiksi nähdessään kuinka sairas koirani on :O

Mikä ihmisiä vaivaa?
 
"harmaa"
Rotu kuin rotu niin kai siitä joku aina naamaansa rääpii. Tuo meidänkin halikoira on kuulemma verikoirarotua ja jos se kerran veren makuun pääsee niin se tappaa kaikki. :LOL: Se on myös egonjatke, vaarallinen lapsille, turha sekä helvetin ruma. :D Unohtamatta paskoja lonkkia jotka sillä varmasti on kun rotikoilla on aina.
 
[QUOTE="viivii";29346488]Ikinä ei kannata sanoa että se ei tee pahaa kellekkään. Vaikka olisi kuinka lempeä ja hyvätapainen.[/QUOTE]

Se on minun tehtäväni huolehtia, ettei koirani aiheuta hämminkiä, vaaratilanteita tms. Siksi uskallan sanoa noin.
 
Kyllä. Mutta minua suorastaan raivostuttaa, että tulet aina leukailemaan mun koirakuvaketjuihini. Lyttäät koirani maan rakoon haukkumalla ne sairaiksi ja lyhytikäisiksi, ovat huonoja, itse et ikinä ottaisi.
En ole kysynyt sitä, en halua että aina tulet vinkumaan ja oikomaan leukojasi negatiiviseen sävyyn aloittamiini ketjuihin. Ole hyvä ja pysy poissa jos ei ole mukavaa sanottavaa.

Jos laittaisin lapsistani kuvan, keksisit niistäkin varmasti jotain negatiivista?
Ai niin, totuuksia ei saa tällä palstalla sanoa. Ei ainakaan moden aloittamassa ketjussa.
 

Yhteistyössä