Moneltas pukki tulee..?

Ja paljon maksaa..?
Siis joulu sellainen :xmas: Ja ehkäpä tätä on täältä paljon jo kyselty.. :whistle:

Mut joo, minä en suostunut 40? pukin käynnistä maksamaan ja etsiskelinkin sitten sopivan hintaista jonkin aikaa.. Meille nääs riittää että raahaa lahjasäkin sisään, jakaa muutaman ja lähtee, meil ei oo kukaan lauluihmisiä.. :whistle: :) Eli ihan pikainen visiitti siis.. Niin ja 25?:lla nyt siis saapuu.. Klo 16! :xmas:
 
Meille tulee sama pukki joka on käyny jo 2 vuotena aiemminkin. Maksaa 25 euroa ja tulee klo 18. Me lauletaan pukille, annetaan oma joulutervehdys (yleensä iso pipari, minkä tyttö on koristellu ) ja pukki jakaa kaikki lahjat.
Jännää tässä on se, että vaikka asutaan pienellä paikkakunnalla, niin minäkään en tunne tätä pukkia siviilissä. Siis jos ja kun se kaupassa käelee vastaan, niin en tunnista häntä. =)
 
Ei taida pukki tulla sisälle asti... Koputtaa ja jättää lahjat kodinhoitohuoneeseen... ;)

Meillä vanhin on aina pelännyt niin joulupukkia, että on riittänyt tuo koputus ja lahjat on jonkin oven takana.
Tänä vuonna joulun avauksessa kaupungilla neiti kyllä voitti pelkonsa ja meni pukin viereen ja kertoi lahja-toiveensakin. :D

 
Nono
hmetyttää siskon touhu kun paketit revitään jo päivällä auki kun pukki käy. Omapahan on asiansa, mutta lapsilla ei ole minkäänlaista malttia (ihan kuin ei jouluna meidänkään lapsilla) mutta mutta kuitenkin ovat jo peruskoululaisia... Meillä lahjat jaetaan klo 17-19 välillä :)
 
Häirikkö
Pukki tulee kuuden aikaan. :xmas:

En minäkään oikein ymmärrä sitä, että pukki käy jo 13-14 välillä. Ihan vaan sen vuoksi ettei lapset jaksa odottaa iltaan asti.
 
siinä klo 18. tänä vuonna ostettiin omat pukin kamppeet ja pappa on pukkina. oltaisiin kyllä haluttu vieras joulupukki, mutta kun ei ole lehdessä ilmoituksia ja mistäs sellaisen sitten löytäisi. ei tiedetä kuin yksi pukki joka meillä on käynyt tähän asti joka joulu. hänen kanssaan ei ajoista sovita vaan tulee kun joutaa (toki ymmärrän senkin että piipahtaa silloin kun reitti sopivasti osuu sille suunnalle). tosi ikävää kun pienet lapset joutuu odottamaan pukkia kahdeksaan tai yhdeksään asti.
 
eppu
Meille tulee pukiksi tutun tuttu jo neljättä kertaa. Itse en pukkia tunnistaisi, jos siviilissä nähtäisiin. Pukki tuossa just viikolla soitteli ja sovittiin, että tulee n.klo 17.30. Kun ollaan jo "vanhoja asiakkaita", niin saadaan pukki mieleiseemme aikaan. Maksua pukki ei virallisesti ota; omantunnon mukaan saa antaa, mitä haluaa... (ollaan annettu 15-20 euroa) :xmas: :xmas:
 
meille tulee 15.20 eli ilmeisesti palstan mukaan liian aikaisin. Mut mun mielestä toi on täysin passeli aika, mun mielestä ei oo mitään järkeä odotuttaa tota poikaa iltaa saakka ja sit joutuu lähee nukkuu, eikä kerkeä uusilla leluilla leikkimään ollenkaan. Tämä siis vain minun mielipiteeni ja perusteluni sille, miksi pukki tulee ajoissa. Niin ja maksaa 35euroa. tulee paikallisesta VPK:sta, joka jo vuosia pyörittänyt pukkitoimintaa ja uskon että on luottamuksen arvoinen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tyssy:
Klo 18 jos ei aikataulu muutu. Hintaa en ole kysynyt.
Meillä on tuttu pukki naapurista, niin sillä on vielä vähän auki nämä asiat.
meillekkin pitäs tulla klo:18 tietämillä, mutta meille tulee tyssyn kanssa sama pukki, niin tuskin molemmissa paikoissa pystyy olemaan klo18 :D
40e maksaa pukki

 
Kuuden seitsemän aikoihin varmaan. En tiiä tuleeko kunnolla siälle vai kuin, iskälleni ollaan menossa aatoks. Koskaan ei ole pukkia tilattu/maksettu, jos ei porukasta kukaan voi olla niin sit lahjat ilmestyy yllättäin just sillon ku ollaan ulkona kattomassa tuleeko pukki jo :eek: :xmas:

Mä en osais kuvitellakaan että lahjat sais jo päivällä. Ekaks kun käydään sukuglögillä, sit haudalla ja sit mennään kotiin tai kylään ja sit laitetaan ruoat kuntoon ja syödään ihan rauhassa. Johan sit onkin jo ilta :D
 
meillä jättää tänä vuonna pukki lahjat oven eteen, on niin törkeän hintaisia pukit ja ei voi tietää millainen pukki sieltä tulee. Kahtena vuonna kävi mun veli, mutta tänä vuonna ei oo maisemissa. :xmas:
 

Yhteistyössä