Moniko teistä palstalaisista ei ole itse koskaan ollut päiväkodissa?

Pusse
Alkuperäinen kirjoittaja Mama the strange:
Mä taas olin luonteeltani niin ujo ja sulkeutunut, että päiväkoti olis varmaan tehnyt mulle hyvää.
Mä olin ennen eskariin menoa todella rohkea ja puhelias lapsi, sitten sen jälkeen musta tuli tosi ujo ja hiljainen, enkä ole takaisin supersosiaaliseksi muuttunut... Joku vaan romutti mun itsetunnon kun eskariin menin, tajusin varmaan etten ole ainoa enkä ainutlaatuinen kersa maailmassa... =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Suomenkieli on siitä mukava, että yleensä itsellensä vieraankin sanan ymmärtää ku se vaa *näyttää* siltä!
Hih, olen melkein luullut itse keksineeni sen sanan, mutta ei se voi olla totta, kun sinäkin sen tunnistit heti. :D
Tää on luova kieli :D Ihmiset kuuppeloi, tormakoituu, örähtää, lässähtää, piehtaroi, hihittää, kyykkii... Osa on jo muodostunu ns oikeiksi sanoiksi, osaa elää vielä vasta puhekielessä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bliss:
Äiti oli kotona, kävin vain seurakunnan päiväkerhossa kerran tai pari viikossa... :)
Niin minäkin. Mutta halusin aina päiväkotiin, missä oli paljon erilaista tekemistä ja kiva piha ja kaverit. Edelleen olen katkera, kun pikkuveli pääsi eskariin päiväkotiin ja mä kävin srk:n eskarin. :(
 

Yhteistyössä