Montako kuukautissuojaa sinulta kuluu kuukautisten aikana?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
.,.
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;22449642:
Käytätkö sä vaan yhtä kuppia? Hyi hitto, mä ainakin keittäisin aina jokaisen käytön jälkeen, jos käyttäisin. Mitähän levää sun römpsässäkin kasvaa...?
Juu, olen käyttänyt yhtä ja samaa kuppia monta vuotta, enkä keitä koskaan! :) Mitään kasvustoa en ainakaan itse ole huomannut...
 
mulla menee
käytän tamponeja ja sidettä kolme ekaa päivää ja kaksi päivää tamponia ja pikkuhousunsuojaa ja yhden-kaks päivää pikkuhousunsuojaa

tamponeja kuluu koko aikana siis n. 50 kpl, siteitä n 30 kpl ja pikkuhousunsuojia 10kpl

Mulla varmasti paukkuu tuo raha vuodessa
 
vierailija
pari pakettia alwaysin isoimpia yösiteitä ja paketillinen normikokoisia. eli n 13 e kk. Lisäksi talossa kaksi muuta siteiden käyttäjää jotka ei tartte kuin paketillisen kuukaudessa eli ehkä menee n 15e kk niihin.
 
vierailija
No musta tuntuu että menee ehkä joku 5-10 euroa vuodessa. Menkat on niin niukat että pärjään pelkillä pikkuhousunsuojilla, yksi paketti kestää monta kuukautta. Tokana päivänä menee ehkä yksi tai kaksi sidettä ja pari tamponia. Eli aika paljon halvemmalla pääsen kun tuon lehtijutun 200 eurolla.
Voi teitä onnellisia, joilla on noin niukka vuoto. Huhhuh, en osaa edes kuvitella miten helppoa ois tollanen. Itsellä aikamoista niagaran putousta tälläkin hetkellä menossa.
 

Yhteistyössä