Montako yli 30 vuotiasta täällä on? :)

Minä 40 v ja mieheni ollaan yritetty vauvelia lahjamunasoluilla 2 kertaa, molemmilla kerroilla siirretty kaksi alkiota mutta ei onnistunu. Eilen verikoe ja puhdas nega (hcg 2). Mutta eiköhän vielä jatketa yritystä:) Vaikka masentaa mutta täältä noustaan taas:)

Aurinkoista kevään odotusta kaikille:)
 
36 ja rapiat päälle. Miehellä 39. Kolme ja puoli vuotta yritystä. Eka ICSI takana ja piinailen. Alkioita ei jäänyt pakkaseen. Joten ainakin toisen kahdesta siirretystä olisi parempi olla tiukasti kohdussa tai mamma suuttuu ja sekoo...
 
Minäkin kuulun tähän porukkaan,eli olen 34v. Yritystä takana kohta 3 vuotta.Ekaa tiiperoa yritetään ja hoitoja takana 2 inseminaatiota ja 1 punktio.Siirtoa ei voitu tehdä hyperin takia.Se olisi tän kuun lopulla toivottavasti.
 
Aivan mahtavaa Mindy! Saako udella, oliko teillä joku selvä syy lapsettomuuteen? Ja teitkö jotakin eri tavalla tässä tokassa hoidossa verrattuna edelliseen?

Kuulun myös tähän yli 3-kymppisten joukkoon. Lasta yritetty enempi ja vähempi jo kohta 3 vuotta, hoidoissa ollaan oltu yli vuosi: 4 inseminaatiota, 1 IVF, 1 PAS.
 
Olen joskus taannoin laittanut tämän pinon pystyyn ja ajattelin tulla kertomaan kuulumisia.
Mittarissa ikää nyt 33 v (samoin miehellä) ja tammikuun hoidossa tärppäsi, nyt menossa
rv10+3 tai rv 11+3 riippuen lasketaanko viimeisistä kuukautisista vai alkion siirrosta. Meille siis tehtiin lokakuussa ivf&icsi (munasolut hedelmöitettiin tasan molemmilla menetelmillä miehen hitaiden ja huonojen simppojen takia). Ensimmäinen PAS siis tehtiin tammikuussa josta tuli kauan odotettu PLUSSA!

Eka uä tutkimus jo tehty ja sydämmen sykkeet nähty. Mahtava fiilis! Haluan tällä "hehkutuksella" luoda myös teihin kaikkiin kanssa sisariin toivoa ja tsemppiä, kaikki on mahdollista!

Toivottavasti tämä raskaus menee hyvin ja km vältyttäisiin. Viime viikolla jätin tukilääkityksen (zumenon+luget pois) ja nyt jänskättää.

Hyvää Pääsiäistä kaikille ja pidän peukkuja teille kaikille, että pian tärppää!!! =) :flower:
 
Ja kiitos onnitelleille :heart:
EnniV: tämäkin ivf tehtiin pitkällä kaavalla - lääkitys vaan vaihdettiin. Eli ekassa epäonnistuneessa ivf:ssä (julkisella) oli käytössä Procren+Puregon+Pregnyl+Luget, nyt yksityisellä tammikuussa oli Synarela+Menopur+Pregnyl ja tukilääkityksenä (tämän uskon olleen ratkaiseva tekija) Luget, Zumenonit ja Pregnyl-piikit (3 x 1500IU). Ja nyt tuplat tuloillaan (kaksi siirrettiinkin)!
Tsemppiä teidän kaikkien hoitoihin!
 
Höh, unohdin vielä jatkaa; meillä taustalla selittämätön lapsettomuus (vaikka itse epäilenkin lievää endoa, kun siihen viittaavia kystiakin on aina silloin tällöin ollut). Eli ovuloin ihan normaalisti, kierrot säännöllisiä, miehen simpat hyviä jne. mutta lähes kolmeen vuoteen ei vaan tärpännyt - eikä insseistä ollut myöskään mitään apua...
 
Meillä aika sama tilanne, periaatteessa selittämättömiä. Minulla hyvin lievä endo todettiin laparoskopiassa, lääkärit sanovat että ei pitäisi olla vaikuttanut kun on vatsaontelossa ei munasarjoissa. Mihin tarkoitukseen Zumenonit ovat? Ilmeisesti ainakin tehokas kun Kanelillakin tärppäsi niiden avustuksella! Meillä toinen PAS tarkoitus tehdä luomukiertoon, ja mietin jos tuosta olis meillekin apuja.. Kun tuntuu että ainoa ongelma on se kiinnittyminen vaikka limis ja kaikki ok..
 
Olemme mieheni kanssa molemmat 33v. Tutkimukset aloitettiin viikko sitten -- nyt on ultrattu, alkukierron verikokeet otettu, speramanäyte toimitettu sekä munatorvien aukiolotutkimus tehty. Loppukierron verikoe tekemättä ja sperman laatu ei ole vielä tiedossa. Tähän asti kaikki tulokset olleet ihan normaaleja. Ensi kierrossa aloittanen clomit ja inseminaatio mukaan myös saman tien. Yritystä takana n. 15kk.
 

Yhteistyössä