Montako yli 30 vuotiasta täällä on? :)

Moi!
Minä olen 33 ja toista lasta ollaan yrittämässä, toinen ivf -hoito käynnistyy ensi viikolla sumutteluilla. Eka muksu luomuna, mutta kaksi KU:ta joten ei toivoakaan saada sisarusta ilman hoitoja.
 
Moikka :wave:

Olen 30-vuotias ja esikoinen on työn alla. Vuoden alusta tehtiin 1. icsi ja päälle vielä kaksi PASsia, jotka kaikki meni penkin alle. Nyt ollaan yritetty luomusti kesän ajan ja syksyllä olisi tarkoitus aloittaa toinen icsi-kierros.

 
heips,

minäkin ilmoittaudun tänne eli ikää on 31v, en toki enää lapseton mutta hoidoissa kuitenkin.
Ja kaksi lasta, ensimmäinen luomuna vuonna -96 ja nyt toinen saatiin pas (tehtiin05/06) avulla 01/07. Nyt ollaan takaisin hoitojonossa ja pas-siirto ois tarkoitus tehdä syyskuussa mikäli vaan kaikki natsaa.
 
Täällä yks 36v. jolla toisen kerran hoidot menossa. Ensimmäinen lapsi Clomeilla ja nyt useamman vuoden yrityksen jälkeen kolme IVF-hoitoa tehty ja pari PAS toivon mukaan jäljellä mikäli on selvinneet kesän yli pakkasista...Kiva kuulla että on muitakin yli kolmekymppisiä vielä hoidoissa.Alkaa jo tuntua toivottamalta..
 
Täälläkin yksi 30-vuotias. Esikoista kovasti toivotaan. Kokeilin juuri viiden kierron ajan clomeja, mutta ilman toivottua tulosta. :( Seuraavaksi olisi tarkoitus hakeutua tarkempiin lapsettomuustutkimuksiin. Tärppionnea kovasti vaan kaikille!
 
Pakko tähän väliin tulla onnittelemaan Yksistä ihanista uutisista :heart:
Tämän puolen plussauutisia on aina erityisen ihana lukea.
Koko tälle porukalle oikein paljon tsemppiä hoitoihin ja jaksamista piinaavaan odotteluun =)
 
32v ja toukokuussa tehtiin ensimmäinen ivf/icsi, jonka tuoresiirrosta on 15. viikko menossa. Vielä vähän vaikea uskoa todeksi... Luomuyritystä oli takana 7 vuotta.

Onnea teille hoitoihin, kyllä se voi tärpätä!
 

Yhteistyössä