Moon niin yrittäny itteäni kesäkuntoon synnytyksen jäljiltä (sis.kuvan)

Alkuperäinen kirjoittaja Mietin:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBuu:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
tiedät kyllä itsekkin,no et ole pyöreä.
No en todellakaan tiedä.Mitä enemmän oon kuullu nyt typeriä kommentteja mahastani,sitä enemmän on alkanu itestäkin näyttää siltä.
Kuka tekee noin älyttömiä kommentteja, miehesi? vanhempasi? sisaruksistasi joku?
Oma ukko kultahan se.... :snotty: Oman miehen mielestä haluan näyttää hyvältä,siks se kai kolahtikin..

Mies treenaa ja sillä on lihaksikas,hyvä kroppa ja kai se sitten ajattelee sen pohjalta....vaikka siis KELPAAN hälle tälläsenä ja sellasta päivää ei ookaan ettei se kehis mua kauniiksi. :)
 
Pate
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Eiköhän tuo oo ihan tarpeeks "timmi" runko 8 muksua maailmaan pykänneeltä ihmiseltä... :) Mä näytin tolta ennenkun jäin tätä ekaa odottaa enkä varmaa ikinä pääse takas noihin mittoihi kun musta tuli pläski... :snotty:
http://www.youtube.com/watch?v=pgoSrJaTJKA
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
Sulla taitaa nyt olla joku pätemisen tarve tai sitten vakava itsetunto-ongelma tai syömishäiriö. Tai ainakin hyvät edellytykset sellaisen syntymiseen. Ei milläään pahalla.
Mulla on hyvä itsetunto eikä ole syömishäiriötä.Enkä halua päteä.Halusin mielenkiinnosta kuulla,millasena muut mun kropan näkee.En muuta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBuu:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
tiedät kyllä itsekkin,no et ole pyöreä.
No en todellakaan tiedä.Mitä enemmän oon kuullu nyt typeriä kommentteja mahastani,sitä enemmän on alkanu itestäkin näyttää siltä.
Kuka noin on sulle sanonut? Mies vai nainen?
Mies.Siks kai otinkin sen vähän "vakavissani". :ashamed: :D
Ootko sä sanonut sille mulkulle, et kanna itte 8 lasta sisälläsi, niin katotaan minkälainen valas se sit olis.
Onko se mies edes timmissä kunnossa?
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
Sulla taitaa nyt olla joku pätemisen tarve tai sitten vakava itsetunto-ongelma tai syömishäiriö. Tai ainakin hyvät edellytykset sellaisen syntymiseen. Ei milläään pahalla.
Mulla on hyvä itsetunto eikä ole syömishäiriötä.Enkä halua päteä.Halusin mielenkiinnosta kuulla,millasena muut mun kropan näkee.En muuta.
Sun avaus kertoo valitettavasti ihan muusta kuin hyvästä itsetunnosta...
 
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
Sulla taitaa nyt olla joku pätemisen tarve tai sitten vakava itsetunto-ongelma tai syömishäiriö. Tai ainakin hyvät edellytykset sellaisen syntymiseen. Ei milläään pahalla.
Mulla on hyvä itsetunto eikä ole syömishäiriötä.Enkä halua päteä.Halusin mielenkiinnosta kuulla,millasena muut mun kropan näkee.En muuta.
Sun avaus kertoo valitettavasti ihan muusta kuin hyvästä itsetunnosta...
Joo mutta mä ite tiedän että mulla on hyväitse tunto.En mä häpeä itseeni vaikka valitankin noista jenkoista ja vähän katon mitä päälleni laitan.

Mä tykkään silti itestäni tälläsenä kun mä oon! :)

 
.
Ethän sä ehdi olla äiti kuin vain muutamalle pienimmistä lapsista. Tietenkin jos useita isiä joiden luona lapset osittain asuvat. Mutta se varmaan onkin perimmäinen syy vauvatehtailijoille että hurahdetaan siihen vauvaan ja aina pitää olla yksi talossa, isommat pärjäävät itse.

Ja kroppasi on oikein viehättävä.
 
vieras
Hmmm, pitäsköhän ap:n keksittyä hieman enemmän siihen lapsilaumaansa kuin omaan napaansa...

Olisko mitenkään mahdollista hankkia jotain mielenkiinnon kohteita niiden omien pikkupikku ympyröiden yulkopuolelta?
 
ev
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBuu:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
Sulla taitaa nyt olla joku pätemisen tarve tai sitten vakava itsetunto-ongelma tai syömishäiriö. Tai ainakin hyvät edellytykset sellaisen syntymiseen. Ei milläään pahalla.
Mulla on hyvä itsetunto eikä ole syömishäiriötä.Enkä halua päteä.Halusin mielenkiinnosta kuulla,millasena muut mun kropan näkee.En muuta.
Sun avaus kertoo valitettavasti ihan muusta kuin hyvästä itsetunnosta...
Joo mutta mä ite tiedän että mulla on hyväitse tunto.En mä häpeä itseeni vaikka valitankin noista jenkoista ja vähän katon mitä päälleni laitan.

Mä tykkään silti itestäni tälläsenä kun mä oon! :)
Se, että olet "loukkantunut" miehen sanomisista ja kyselet täällä mielipiteitä sun kropasta kertoo tosiaan sen, että itsetunto ei ole paras mahdollinen.

Hyvän itsetunnon omaavan ei tarvitse tuollaista kysellä eikä pohtia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBuu:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
Sulla taitaa nyt olla joku pätemisen tarve tai sitten vakava itsetunto-ongelma tai syömishäiriö. Tai ainakin hyvät edellytykset sellaisen syntymiseen. Ei milläään pahalla.
Mulla on hyvä itsetunto eikä ole syömishäiriötä.Enkä halua päteä.Halusin mielenkiinnosta kuulla,millasena muut mun kropan näkee.En muuta.
Sun avaus kertoo valitettavasti ihan muusta kuin hyvästä itsetunnosta...
Joo mutta mä ite tiedän että mulla on hyväitse tunto.En mä häpeä itseeni vaikka valitankin noista jenkoista ja vähän katon mitä päälleni laitan.

Mä tykkään silti itestäni tälläsenä kun mä oon! :)
siis sulla on hyvä itsetunto ja pidät ittestäsi, silti sun pitää tehdä aloitus siitä että "onko mun vatsa pyöreä ja mies on niin sanonut ja on ehotettu hupparia jenkkojen peitoksi lanteille ja ja ja .. ".
mä olen vähän hämmentynyt :xmas:
 
Et näytä todellakaan anorektikolta etkä todellakaan lihavalta. Et myöskään siltä, että synnytyksestä olisi vain noin vähän aikaa. Näytät normaalilta lapsia saaneelta naiselta. Voisitko ottaa koko vartalokuvan vaaleampi paita päällä, niin osaisi vähän katsoa erilailla kroppaasi, kun näkisi sen kokonaan.

Nimim. "Nainen", joka on 157/44 ja mahtuu lasten vaatteisiin.. :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Ethän sä ehdi olla äiti kuin vain muutamalle pienimmistä lapsista. Tietenkin jos useita isiä joiden luona lapset osittain asuvat. Mutta se varmaan onkin perimmäinen syy vauvatehtailijoille että hurahdetaan siihen vauvaan ja aina pitää olla yksi talossa, isommat pärjäävät itse.

Ja kroppasi on oikein viehättävä.
Mulla on vanhin 12v ja eikä lapset oo useille isille.Mä teen jokaisen kanssa välillä jotain kahden,kukaan ei jää ilman syliä eikä huomiota.En mä ole vauva tehtailija.Oon ite isosta perheestä ja aina haaveilin isosta perheestä ja oon onnellinen kun sellasen sain.Enempää en halua.

Kukaan meidän lapsista ei jää vähemmälle,kaikille riittää halauksia ja aikaa kahden äidin tai isän kanssa kun vähän järjestelee asioita. :) :heart:

 
.
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBuu:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Ethän sä ehdi olla äiti kuin vain muutamalle pienimmistä lapsista. Tietenkin jos useita isiä joiden luona lapset osittain asuvat. Mutta se varmaan onkin perimmäinen syy vauvatehtailijoille että hurahdetaan siihen vauvaan ja aina pitää olla yksi talossa, isommat pärjäävät itse.

Ja kroppasi on oikein viehättävä.
Mulla on vanhin 12v ja eikä lapset oo useille isille.Mä teen jokaisen kanssa välillä jotain kahden,kukaan ei jää ilman syliä eikä huomiota.En mä ole vauva tehtailija.Oon ite isosta perheestä ja aina haaveilin isosta perheestä ja oon onnellinen kun sellasen sain.Enempää en halua.

Kukaan meidän lapsista ei jää vähemmälle,kaikille riittää halauksia ja aikaa kahden äidin tai isän kanssa kun vähän järjestelee asioita. :) :heart:
On helppo kirjoittaa kauniita sanoja ja ajatuksia mutta fakta on ettei yksi äiti/isi riitä antamaan kahdeksalla pienelle samaa kuin vaikka neljälle. Päivässä ei ole tarpeeksi tunteja eikä ihmisessä käsiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mmm:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja mmm:
Aloituksen tarkoitus oli ihastella miten 8 lapsen äiti ei ole läski.
ehkä.
mutta onhan se hieno asia. eikä todellakaan itsestäänselvyys :)
Joo mutta asia oli verhottu paskanjauhantaan.
no jos olisikin laittanut että moi olen tyytyväinen tähän kroppaan ja tuon kuvan jne, niin hohhoijaa sitäkin ketjua sitten.
 
vieras
Noin pahalla itsetunto-ongelmalla varustetun kannattais kenties jo miettiä jotain apua. Hei kamoon, sä olet upeassa kuosissa.
Mä oli tollanen itsetunto-ongelmainen ennen lapsia, vähän pidempi ku sä ja samoissa kilossa. Ja luulin olevani jättiläinen. Nyt kahden lapsen ja masennuksen myötä paisunut 25kiloa, ja nyt alkaa löytyä itsetuntoakin jo, vaik olenkin kauhee läski. Mut en oo enää mikää lattiärätti joka jää jokasta ulkonäkö-heittoa miettimään. Ja mä tiedän, kunhan selviän tästä paskasta laihdun.
Ja sä olet upea, ole onnellinen lapsistas ja itsestäs. kaikille liuta lapsia ei ole itsestään selvä juttu ja voin kertoa et mua ainakin lapsettomuushoidot lihotti.
Nauti kesästä ja älä tuijota olematonta mahaas! :)
 

Yhteistyössä