MPR! Oletteko rokottaneet??

  • Viestiketjun aloittaja Epävarma
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ihmiseloon kuuluu myös sairastaminen. Jos tauti ei ole kuolemaksi, sen voisi minun mielestä sairastaa.
No, maailmalla kuolee yli miljoona lasta vuosittain tuhkarokkoon, että siitä vaan sairastamaan sitten ja kokeilemaan että josko kävis tuuri ja ei kuolisi siihen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ihmiseloon kuuluu myös sairastaminen. Jos tauti ei ole kuolemaksi, sen voisi minun mielestä sairastaa.
no siitä vaan sit jos haluat lapses sairastavan ne kaikista vittumaisimmat taudit jälkitauteineen niin onnea ja menestystä!

sääliks käy sunki lapsia
 
Mä taas oon sitä mieltä (sen jälkeen kun lapseni on ollut sairaalassa 22 kertaa yhden vuoden aikana), että jos vaan on keino jolla saan säästettyä lapseni joltain taudilta niin teen sen kyllä. Eli kyllä, rokotteet otetaan!
 
ap
Maailmalla kuolee lapsia myös ripuliin...
Ymmärän "hömpön" asenteen, toimisin itse varmaan samoin. Sairastin itse lapsena sikotaudin eikä siinä ollut mitään "vittumoista". Kukaan ei halua lapsensa kärsivän mutta en haluaisi myöskäänn altistaa lastani Mpr:ään yhdistettyihin ongelmiin....
 
päivien viemää
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis voiko joku todellakin jättää lapsensa rokottamatta sen takia, että pelkää lapsensa saavan autismin??? Voi elämä...


..ninpä.Miten onkaan kuulon laita? Eikö se oo autismia tärkeämpää
 
päivien viemää
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis voiko joku todellakin jättää lapsensa rokottamatta sen takia, että pelkää lapsensa saavan autismin??? Voi elämä...
Googleta niin ymmärrät


Sä ymmärrä mitään,ja sen vuoksi oot rokottamatta lastasi,MPR on rokotteista tärkee
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Maailmalla kuolee lapsia myös ripuliin...
Ymmärän "hömpön" asenteen, toimisin itse varmaan samoin. Sairastin itse lapsena sikotaudin eikä siinä ollut mitään "vittumoista". Kukaan ei halua lapsensa kärsivän mutta en haluaisi myöskäänn altistaa lastani Mpr:ään yhdistettyihin ongelmiin....
No mutta ripulilla ei ole mitään yhtä ja ainoaa syytä tai selitystä. Tuhkarokkoa, sikotautia ja vihurirokkoa on kauan sairastettu ja kauan tutkittu, ja niiden tiedetään aiheuttavan vaikeita ja vakavia jälkitauteja osalla sairastuneista. Jos mulla on mahdollisuus estää lastani sairastumasta esim. aivokalvontulehdukseen, niin sen myös teen. Sinä saat toki toimia toisin. Minulle se rokottamatta jättäminen ei ollut edes realistinen vaihtoehto.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Maailmalla kuolee lapsia myös ripuliin...
Ymmärän "hömpön" asenteen, toimisin itse varmaan samoin. Sairastin itse lapsena sikotaudin eikä siinä ollut mitään "vittumoista". Kukaan ei halua lapsensa kärsivän mutta en haluaisi myöskäänn altistaa lastani Mpr:ään yhdistettyihin ongelmiin....
onks sul poikalapsia? jos se tauti ei sulle ollu paha niin sun lapselles se voi olla.

Meinaakko tota autismiläppää?? se on todistettu useaankin eri kertaan et niillä ei oo yhteyttä! älä lue mitää propaganda-sivuja
 
Kaikki 5 lastani saaneet rokotukset ja vaikka yhdellä pojista onkin autismi niin empä usko että rokote on syynä siihen ja nuorimmat on rokotettu tästä huolimatta.
Jokainen saa itse päättää mielestäni nämä asiat ja on tosi että rokoista seuraa joskus hurjiakin jälkitauteja.
 
Ei vielä... Mutta harkitsen asiaa ja otan esille nyt 4-vuotis neuvolassa. Poika sai 2005 Calmette rokotteesta vakavan pysyvän haitan, ja silloin lääkärit kielsi antaa MPR- rokotetta. Nyt kun tulehdusarvo ollut normaali saisi antaa jo, mutta pisti vähän miettimään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Eikö aivokalvontulehdus-riski ole ihan flunssankin jälkitautina? Mikä on propagandaa? Ktl:lläkin on monia intressejä rokottaa kansaa...
Paljon pienemmällä riskillä kuitenkin. Mä olen lukenut tosta aiheesta ihan väitöskirjan, ja uskon siihen. Se tuskin on ainakaan mitään propagandaa.
 
Ei lammas....
Tosiaankin miettikää järjellä ja ottakaa asioista selvää eikä tarvi aina tehdä kaikkea siksi kun muutkin tekee,enkä kyllä tosiaan aio antaa mpr;ää ja altistaa lastani vähän vakavimmille sairauksille kuin mitä se mukamas estää!!
ROKOTUSINFO!sieltä voi jokainen käydä lukemassa FAKTAT ja tehdä päätöksen lapsensa rokottamisesta sitten
 

Yhteistyössä