Muistatteko asioita mistä nämä palstahistorian kohunikit tunnetaan? Pastaileekohan kukaan noista enää

  • Viestiketjun aloittaja Muistelua
  • Ensimmäinen viesti
noksu
Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Mä en ikinä unohda kastematoa ja juttua Reinosta, käärmeestä, joka oli miesystävän vessan pyykkitelineeseen kietoutunut.

Entä vieläkö palstailee 7 veljeksen äiti lapista? Onko lapsia vielä siunautunut lisää?
Ton Reinon mäkin muistan.. :D Muistan melkein aina kun laitan pyykkejä kuivumaan. Se oli hirmusen hauskasti kerrottu :D :D
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja g:
hei mulle muistui vielä se mieleen kun METSOLA oli vielä Ninzukka, joku arvasi hänen salasanansa tänne ja sit kaikki kirjautui lukemaan sen yv:t ym. :LOL:
Ai kaikki vai :eek: Tuskin, sillä en todellkaan alentunut sille tasolle, että olisin kirjautunut toisten tunnuksilla viestejä lukemaan! Muistan kyllä tapauksen.
 
ex-vakkari myöskin
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja g:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
En tiedä joko vastattu, mutta nikki oli muistaakseni nassukka?
nallukkaa veikkasivat aijemmin, sitähän minäkin ettei se se ollut... joku tän tyyppinen se oli, oisko ollu sitten nassukka!
Harmitti silloin, kun hän lopetti (?) palstailun :( En usko, että huijasi, niin moni sai kyllä paitansa (minäkin)

Joka edelleen käytössä :D
Kyllä hän taitaa täällä silloin tällöin käväistä, mutta harmaana on käsittääkseni pysytellyt turhien syytösten jälkeen visusti.
 
tjaah
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja g:
hei mulle muistui vielä se mieleen kun METSOLA oli vielä Ninzukka, joku arvasi hänen salasanansa tänne ja sit kaikki kirjautui lukemaan sen yv:t ym. :LOL:
Jonkun salasana episodin muistan joskus olleen, mut se et menee kirjautumaan toisen salasanalla on mun mielestä törkeetä ja vielä jos menee toisen YVt lukemaan niin se on jotain todella ala-arvosta käyttäytymistä.
Mulla kävi itellä kerran niin, että jollakin foorumilla (tais olla vauva-aiheinen) katselin myynti-palstaa ja kun laitoin myyjälle viestiä..niin koko systeemi nakkaski minut kirjautuneeksi sisään jonkun ihmisen tunnarilla! Ihme hommaa! En tosiaan kyllä lukenut hänen profiiliaan tai viestejään jne, vaikka vahingossa laitoinki tälle myyjälle nyt viestiä tuolla nikillä kun en ollut huomannut. Sitten kirjauduin vain ulos ja laitoin ylläpidolle viestiä..oli kuulemma yleinen ongelma. Että kaikkea voi tosiaan tapahtua, mun mielestä ihan järkyttävä megamoka jos tollasta tapahtuu. Ja tosiaan mulla ei ollut tuollakaan tunnuksia, kunhan yritin hääpuvusta kysellä lisätietoja =)
 
vieras
entäs se pastori joka otti hirveät reijot sairastamis-ketjussa ja hävisi sen jälkeen kuin pieru saharaan kun otti nokkiin siitä kun ihmiset eivät olleet sen kanssa samaa mieltä. ei ole tainnut palata palstalle enää sen jälkeen?
 
vakiharmaa
Alkuperäinen kirjoittaja noksu:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sillon:
joskus, kun täällä oli vielä hauskaa, niin palstailivat ainaski sellaiset nikit kuin Fleur de la cour ja provo.
Mun käsittääkseni Fleur de la Cour palstailee edelleenkin, mutta nikki vaan vaihtunut.
Eikös FdelaC ollut Demeter silloin kun niitä piiitkiä ketjuja ja kuohuntaa oli?
Eikö kukaan muka muista Demeterin bikini-episodia enää ollenkaan? Kävi korkokengissä ja bikineissä kaupungilla kesällä ja oli siitä jopa ylpeä.
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja vakiharmaa:
Alkuperäinen kirjoittaja noksu:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sillon:
joskus, kun täällä oli vielä hauskaa, niin palstailivat ainaski sellaiset nikit kuin Fleur de la cour ja provo.
Mun käsittääkseni Fleur de la Cour palstailee edelleenkin, mutta nikki vaan vaihtunut.
Eikös FdelaC ollut Demeter silloin kun niitä piiitkiä ketjuja ja kuohuntaa oli?
Eikö kukaan muka muista Demeterin bikini-episodia enää ollenkaan? Kävi korkokengissä ja bikineissä kaupungilla kesällä ja oli siitä jopa ylpeä.


Muistan ku muistutit :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
muistaakos kukaan enää Alma Puunaulaa??
Nimi on tuttu mut en saa mieleen mitä hän oli tehnyt..
no vähän väärä ketju, ei mitään provoa tms ihana palstalainen oli :heart:
kunhan vaan tuli tuokin henkilö mieleen kun tätä ketjua lueskelin :D
okei
 

Yhteistyössä