Muistatteko asioita mistä nämä palstahistorian kohunikit tunnetaan? Pastaileekohan kukaan noista enää

  • Viestiketjun aloittaja Muistelua
  • Ensimmäinen viesti
vieras
joku chocolaadi tai semmonenki on ollu... muistan kun laittoi jostain bileistä missä sen mies oli ollut niin videota tänne.. jokku teinibileet ja siellä oli sitte keski-ikäsiä ukkoja niitten kanssa. oli tosi loukkaantunut ku kaikkien mielestä oli pentumaista hommaa, piti muita vaan tosikkoina jne..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
joku chocolaadi tai semmonenki on ollu... muistan kun laittoi jostain bileistä missä sen mies oli ollut niin videota tänne.. jokku teinibileet ja siellä oli sitte keski-ikäsiä ukkoja niitten kanssa. oli tosi loukkaantunut ku kaikkien mielestä oli pentumaista hommaa, piti muita vaan tosikkoina jne..
Joo, mä muistan tuonkin!
Kuulu samaan sarjaan hondatytön kanssa, päät kolis tyhjyyttä ja tollanen amis meininki on/ oli heistä hienoa! :D

Missä on muuten a shadieehah?
 
Alkuperäinen kirjoittaja hh:
Alkuperäinen kirjoittaja hups:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Destague-kuunsädes-Yasmine kamala valehtelija ja provoilija. Keksi kaikenlaisia onnettomuuksia, läheltä piti tilanteita ym.
Joo muistan kun heidän iso koiransa meinasi hukuttaa miehen järveen :D
eikä? Hhehheh vieläkö se uudella nikillä jatkaa satujaan?
Onks se sit se sama mikä taannoin kirjotteli niistä kolereista, hevoskoppiajeluista+ sun muista kauheista tapahtumista? Joku marie maris, en muista.
Marilii on tuo viimeinen, en tiedä onko sama kuin Multakussu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
joku chocolaadi tai semmonenki on ollu... muistan kun laittoi jostain bileistä missä sen mies oli ollut niin videota tänne.. jokku teinibileet ja siellä oli sitte keski-ikäsiä ukkoja niitten kanssa. oli tosi loukkaantunut ku kaikkien mielestä oli pentumaista hommaa, piti muita vaan tosikkoina jne..
Joo, muistan jonkun youtube-videon, jonka kai piti olla hieno, mutta teinit siinä istui ja veti kaljaa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:
Alkuperäinen kirjoittaja hh:
Alkuperäinen kirjoittaja hups:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Destague-kuunsädes-Yasmine kamala valehtelija ja provoilija. Keksi kaikenlaisia onnettomuuksia, läheltä piti tilanteita ym.
Joo muistan kun heidän iso koiransa meinasi hukuttaa miehen järveen :D
eikä? Hhehheh vieläkö se uudella nikillä jatkaa satujaan?
Onks se sit se sama mikä taannoin kirjotteli niistä kolereista, hevoskoppiajeluista+ sun muista kauheista tapahtumista? Joku marie maris, en muista.
Marilii on tuo viimeinen, en tiedä onko sama kuin Multakussu.
Ei ole sama kun minä :attn: :attn: Noista en mitään ole kirjoittanut :wave:

 
töps80
Onpa tässä tullut mieleen monia hauskoja juttuja. :D

ötökästä oli aikoinaan paljon vääntöä. Hänellä taisi olla ala-ikäisenä itseään huomattavasti vanhempi mies, joka oli ollut varattu, kun alkoivat säätämään. Niihin juttuihin verrattuna hassua, että nykyään on kuulemma eronnut tuosta miehestä ja asuu naisen kanssa. :D Siis ei millään pahalla vaan aikamoinen elämänmuutos niihin silloisiiin kirjoituksiin verrattuna.
 
Muistaakos kukaan henkilöstä jonka nikki oli ehkä Alanna tms. Oli ulkomaalinen mies ja siinä oli kaikenlaista sähläystä. En muistakaan kaikkea mitä oli mutta olihan sitä mielenkiintoista seurata. :ashamed: =)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Mikä tyyppi se VIL-LA-MOL-LA oli? Se oli mun elämäni käännekohta. Sen juttuja lukiessa mä vasta oivalsin, että kaikki ei netissä ole sitä mitä antaa ymmärtää ja mulle sana provota tuli päivänvaloon. :ashamed: Eiks se vaihtanu nikkiä moneen otteeseen ja aina narahti siitä lopulta ja sillä oli AIVAN ihme juttuja!!
Nykyään METSOLA :whistle:
Nykyään Rollolainen :)
 
g
Alkuperäinen kirjoittaja outooo:
Alkuperäinen kirjoittaja g:
hei mulle muistui vielä se mieleen kun METSOLA oli vielä Ninzukka, joku arvasi hänen salasanansa tänne ja sit kaikki kirjautui lukemaan sen yv:t ym. :LOL:
miten tää on mahdollista?
en muista miten se meni, jossain ketjussa paljasti että käyttis ja nikki on sama ja bueno, salasanakin oli vielä sama. kaikki oli NINZUKKA.
 

Yhteistyössä