Muistatteko asioita mistä nämä palstahistorian kohunikit tunnetaan? Pastaileekohan kukaan noista enää

  • Viestiketjun aloittaja Muistelua
  • Ensimmäinen viesti
viera*
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja viers:
Alkuperäinen kirjoittaja hups:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Destague-kuunsädes-Yasmine kamala valehtelija ja provoilija. Keksi kaikenlaisia onnettomuuksia, läheltä piti tilanteita ym.
Joo muistan kun heidän iso koiransa meinasi hukuttaa miehen järveen :D
eikä? Hhehheh vieläkö se uudella nikillä jatkaa satujaan?
Ai juu tämän muistan minäki :eek: ihme juttuja.
onko tämä se jonka koira tappo kissan. kyseinen henkilö tuli jostain kotiin ja löysi kuolleen kissan eteisestä? ja koira tappo kanin?
mä muistan sen ku se ite peruutti autolla kissanpennun päälle, lapset oli nähny tilanteen.
ja muistan senkin kun se mies meinas hukkua koiran takia... kaikenlaista hämärää :D
 
viera*
muistatteko yainabaa ja ötökkää? siskokset. muistan niiden kauheen tappelun jostain nimestä jonka toinen ois halunnu omalle lapselleen mutta toinen varasti sen :D kauhee sota sytty heijän välillä täällä palstalla, meni vissiin välit kokonaan ja molemmat (?) lopetti palstailunkin :D tai vaihtoivat nikkiä...?
 
viera*
muistatteko yainabaa ja ötökkää? siskokset. muistan niiden kauheen tappelun jostain nimestä jonka toinen ois halunnu omalle lapselleen mutta toinen varasti sen :D kauhee sota sytty heijän välillä täällä palstalla, meni vissiin välit kokonaan ja molemmat (?) lopetti palstailunkin :D tai vaihtoivat nikkiä...?
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
Alkuperäinen kirjoittaja Beijja:
helmi-kana palstaili sillon toosi paljon kun mulla oli toinen nikki.onko viel täällä vai?
En mie ainakaan muista et tuolla nikillä nykyään palstailis, aika moni vaihto sillo nikkiä, mut meikä on vieläki samalla..
eikös se oo "urpoileva helmi" ?
onko oikeesti?
ei kait se ookaan, sotkin jotenki noi?!?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja viera*:
muistatteko yainabaa ja ötökkää? siskokset. muistan niiden kauheen tappelun jostain nimestä jonka toinen ois halunnu omalle lapselleen mutta toinen varasti sen :D kauhee sota sytty heijän välillä täällä palstalla, meni vissiin välit kokonaan ja molemmat (?) lopetti palstailunkin :D tai vaihtoivat nikkiä...?
En muista tota juttuu mut yainaban muistan :) eikös sillä ollu 7 tai 8 lasta ja mies ei meinannu suostuu viimisee vauvaa kun oli ollu romuna edellisessä raskaudessa. Ei taida enää palstailla tai ainakaa tolla nikillä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vähän aiheen vierestä,mutta onko PahaSilmä nykyään jollain muulla nikillä? Kun silloin aikoinaan palstalle eksyessäni mieleen jäi tuo nimimerkki,mutta hävisi sitten johonkin.
Se on nykyisin Rukoilijasirkka.
 
Chatti-Mirkku
VOI ETTÄ...Vanhat ajat muistu mieleen kun näitä lukee =)

Mä aloitin aikanaa palstailee silloisella chatti puolella..viosilukua en kyllä muista!!!

Millois se Chatti oli?? Se pitäs saada takas, Sielä tuli monet yöt vietettyä ja hauskaa oli!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja sit kiinnostaisi tietää mitä kuuluu Sipulille, Ruusalle ja Tindepekkaperkeleelle sekä Tumpulalle :). Vaikuttivat aikanaan kivoilta tyypeiltä ja palstailivat paljon.
sipulille kuuluu oikein hyvää kiitos vain :)
Tumpu käy täällä silloin tällöin ja tinde vaihtoi nikkiään :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Destague-kuunsädes-Yasmine kamala valehtelija ja provoilija. Keksi kaikenlaisia onnettomuuksia, läheltä piti tilanteita ym.
Joo muistan kun heidän iso koiransa meinasi hukuttaa miehen järveen :D
Hah.En muuten ole TODELLAKAAN keksinyt noita asioita. :| Ihan sama mulle mitä uskotte,mä ite tiedän mitä oon läpi eläny enkä varmaan oliskaan syöny nyt masis lääkkeitä kahta vuotta jos kaikki elämä ei olis mua heitelly.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Multakussuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Destague-kuunsädes-Yasmine kamala valehtelija ja provoilija. Keksi kaikenlaisia onnettomuuksia, läheltä piti tilanteita ym.
Joo muistan kun heidän iso koiransa meinasi hukuttaa miehen järveen :D
Hah.En muuten ole TODELLAKAAN keksinyt noita asioita. :| Ihan sama mulle mitä uskotte,mä ite tiedän mitä oon läpi eläny enkä varmaan oliskaan syöny nyt masis lääkkeitä kahta vuotta jos kaikki elämä ei olis mua heitelly.
Siis oletko sinä = Destague-kuunsäde-Yasmine?
 
Mulle tuli oikeen pahamieli että täälä laitetaan nauru merkkejä viesteihin joissa puhutaan MINUN ja mun perheeni kamalista asioista. :'(

On se hyvä jos jollain on ollu ruusuista elämä niin ei varmaan uskotaankaan että jollain voi olla vastoinkäymisiä.

Vuonna 2007 joulun aikaan menetin vielä vauvanikin. :'( Ettei ne mun vaikeudet ole edes noihin päättyny.Varmaan joku kironnu mut jo syntyessäni.
 

Yhteistyössä