Muistatteko nämä? Laittakaahan tekin muistoja kuvina. =)

  • Viestiketjun aloittaja Beep
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="sondersson";24793339]Meillä taas oli sellanen anatomian kirja mistä ihmeteltiin pikkupentuna miesten tiedät-kyllä-mitä :D Ja sit se kirja haisi ja kun katseli sieltä jotain kudosten kuvia ja yhdisti sen hajun niihin :x Hyi helevetti, se ei lähde mielestä koskaan. Ajattelen edelleen ihmisen sisälmysten haisevan sille kirjalle. En löydä kuvaa...[/QUOTE]
Tuommoset kirjat pois hyllystä!
Minä löysin kodin vintin purujen alta kirjan, jossa oli imetyskuva ja siitä tuli mulle trauma. Yökötti imettää, enkä sitä kauaa tehnytkään.
 
"sondersson"
[QUOTE="vieras";24793457]Tuommoset kirjat pois hyllystä!
Minä löysin kodin vintin purujen alta kirjan, jossa oli imetyskuva ja siitä tuli mulle trauma. Yökötti imettää, enkä sitä kauaa tehnytkään.[/QUOTE]

Tuli mieleen että onneksi mä en yhdistä sitä hajua miesten vehkeisiin, ois jääny lapset tekemättä :D
 
[QUOTE="vieras";24793457]Tuommoset kirjat pois hyllystä!
Minä löysin kodin vintin purujen alta kirjan, jossa oli imetyskuva ja siitä tuli mulle trauma. Yökötti imettää, enkä sitä kauaa tehnytkään.[/QUOTE]

Mul on tuolla jossain Hite-raportti miehen seksuaalinen elämä.
Ja kaverilla on se kuuluisa "kaikki, mitä olet aina halunnut tietää seksistä, mutta et ole kehdannut kysyä". Painettu muistaakseni 1961. Ihan VÄHÄN on aikuisiällä naurettu sille kirjalle.
 
"nedee"
muistaako kukaan sellaisia purkkia, joita oli 5 purkkaa paketissa ja kaikki purkat oli erivärisiä? 80-luvun lopulla kävin näitä ostamassa siskoni kanssa, olin noin 4 tai 5v silloin :D
 
"sondersson"
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24793608:
Mul on tuolla jossain Hite-raportti miehen seksuaalinen elämä.
Ja kaverilla on se kuuluisa "kaikki, mitä olet aina halunnut tietää seksistä, mutta et ole kehdannut kysyä". Painettu muistaakseni 1961. Ihan VÄHÄN on aikuisiällä naurettu sille kirjalle.
Tuota Kaikki mitä... ja kroppa&koppaa luettiin kirjastossa varhaisteininä jossain nurkassa, ei kehdattu lainata :D
 

Yhteistyössä