Muistatteko nämä? Laittakaahan tekin muistoja kuvina. =)

  • Viestiketjun aloittaja Beep
  • Ensimmäinen viesti
Meillä nokkahuilu piti ostaa itse omilla rahoilla 4. luokan alussa. Koulusta sai tosin sellaisen alennuslapun, jolla sai yhdestä musiikkikaupasta pienen alennuksen. Jos oikein muistan niin nokkahuilu maksoi 40 mk. Mutta sen muistan varmasti, että oli musta Aunus-merkkinen, jossa oli ruskea suojakotelo.

Jos nokkahuilun unohti kotiin niin piti soittaa koulun varahuiluilla.
 
tiiteni harmaana
Jälleen yksi tietokone"nero" ilmoittautuu. En osaa laittaa kuvaa enkä oikein sellaista löytänytkään kuin halusin, mutta mun kaverilla oli yläasteella sellaiset hervottomat valkoiset karvakengät. Oli 80-luvun puoliväliä.
 
[QUOTE="RIIKKA";24794103]Radio Mafia ja irtokarkkien penniostot....tyyliin kymmenellä pennillä nallekarkkeja, kolmellakymmenellä pennillä sieniä jne :D[/QUOTE]

Uuh radio mafia ja Jani Juntunen, yks mun lukuisista teini-ihastuksistani :heart: Eiks telkkaristakin tullu sen juontama Lista?
 
wgw
[QUOTE="vieras";24794182]Meidän koulussa tytöt pitivät suussa vittu oikeita tutteja.[/QUOTE]

Niin itse asiassa meilläkin. Muistan, kun vuonna... ehkä 1996 olimme partiotapahtumassa Juankoskella, ja porukka kävi ostamassa marketista oikeita tutteja reppuihin/suupieliin roikkumaan.
 

Yhteistyössä