Muistatteko Suomen gladiaattorit?

  • Viestiketjun aloittaja hömppis
  • Ensimmäinen viesti
Butt
Googlettakaa Virpi Butt jos asia niin kovasti kiinnostaa/ette muista. Sehän tapahtui Pirkkalassa muutama vuosi sitten ja herätti kovasti huomiota.
Jos tässä ketjussa pysytellään vaan Gladiaattoreissa jooko.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tike:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tike:
Alkuperäinen kirjoittaja Smiigeli:
Virpi "tampereen paloittelu-surmaaja-teurastaja" Butt oli yksi niistä. Siis se mamma joka keitti miehen päätä kattilassa.
Siis keitti siinä ohjelmassa vai keitti irl??
irl
Täh? Olenko mä pudonnut jostain puusta vai täh? Ai joku hullumurhaajako. hui :eek:
Linnassa taitaa vieläkin viihtyä
=)
 
Mulla on joku jakso noita nauhalla, ihan siitä älyttömästä syystä, että esikoinen tykkää niistä, ja edelleen meillä katsotaan sitä samaa nauhaa uudestaan ja uudestaan. Ja on niin iso ylläri, et kuka voittaa.
 
sini
Alkuperäinen kirjoittaja Villasukka:
Oliko Barbi se tosi miehekäs nainen jolla oli isot hauikset ja möreä ääni?
Kyllä Barbilla oli möreä ääni. Tällä viikolla töissä näitä gladiaattoreita muisteltiin. Hauska sattuma kun tuli täälläkin puheeksi.
 
http://fi.wikipedia.org/wiki/Gladiaattorit

Löysin tämmösen ja siellä mysös tämmönen kohta :eek:

Gladiaattoreiden vakiokasvona ollut Virpi Butt, taiteilijanimi Timantti, käytti Gladiaattori-aikoinaan voimaillessaan enemmän hormoneja kuin miehet. Hän sai elinkautisen vankeustuomion vuonna 2004 tehtyään paloittelumurhia. Selityksenä murhiin Butt käytti epävakaata persoonallisuushäiriötään.

*muoks* ja en koko ketjua lukenut, että jos oli niin en tienny :D
 
Mr. Ramone
Sattumoisin toi Retu on juuri portsarina eräässä paikallisessa baarissa. Ja heitti mut ulos + antoi porttikiellon. Joku hullu viskasi tuopin paskaksi maahan ja itse kohteliaana ajattelin nostaa sen, jolloin sain haavan sormeeni. Menin pesemään sitä portsarin (Retu) ohi ja se heitti mut ulos. Riehuja sai jäädä.

Porttikielto oli voimassa ainakin viime viikolla vielä. Tänään uusi yritys sisään.
 

Yhteistyössä