Muistatteko Suomen gladiaattorit?

  • Viestiketjun aloittaja hömppis
  • Ensimmäinen viesti
Vierestä seurannut
Alkuperäinen kirjoittaja Mr. Ramone:
Sattumoisin toi Retu on juuri portsarina eräässä paikallisessa baarissa. Ja heitti mut ulos + antoi porttikiellon. Joku hullu viskasi tuopin paskaksi maahan ja itse kohteliaana ajattelin nostaa sen, jolloin sain haavan sormeeni. Menin pesemään sitä portsarin (Retu) ohi ja se heitti mut ulos. Riehuja sai jäädä.

Porttikielto oli voimassa ainakin viime viikolla vielä. Tänään uusi yritys sisään.
Kyllä oikea henkilö poistettiin silloin! Jos mies ensin tarkoituksella viilltää kätensä auki ja pyyhkii veret naamaansa ja sen jälkeen roiskii verta tarkoituksella muihin asiakkaisiin, niin aivan oikea kaveri poistettiin baarista! kaikki kunnia pokelle!
 
Mä nostelen tätä. Katottiin miehen kanssa Amerikan ladiaattoreita ja kävin googlella hakemassa Suomen gladiaattoreita ja ylläri: kaksplussalla tiedetään kaikki. heh. Ei taida muut enää olla millään tapaa julkkiksia kuin Tony Halme ja tuo paloittelusurmaaja.

Eiks se Ebeling ollu juontaja siinä?
 
päätön
muistan hyvinkin, olin siinä paikassa töissä missä tehtiin ne häkkipallot, olikohan nimi taistelupallo.
siis se iso metallista tehty pallo missä kilpailija oli sisällä...
 
Mulla ja Vippellä ollu sama asianajaja(paska sellanen)
Mediaraiskausta sanoisinko...hormooneja ja steroideja....jotta näyttää hyvälle....ketään ei kuitenkaan kiinnosta se ihminen siellä muskeleitten takana...kuhan saadaan kansalle viihdykettä...samaa osastoa kuin roomanaikana nää gladiaattoritaistelut,jossa ihmisiä tapettiin!!Mutta on se kiva että kansalla on viihdykettä!!!
 

Yhteistyössä