muistellaanpa vanhoja : kuka muistaa pahviset kirjastokortit ja sen...

  • Viestiketjun aloittaja firequeen harmaana
  • Ensimmäinen viesti
s
Alkuperäinen kirjoittaja Santtu:
Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:
radioista tuli mieleen että muistatteko ne härdellin..missä salovaara oli juontajana..niitä tehtiin vissiin 2kasettia vai kolme..kauheeta teknoa ja niin tyhmiä juttuja että huh. mutta silloin ne oli mielettömiä

Musitan. Olin Salo-Danger kiertueellakin, nimmarin sain. Siellä oli myös Movetron! Ja kova meno! ;)
sit siinä oli se kisa, missä se aina hoki : katotaan, sakko mopon pohjaan läsähtämmään ... =0)
 
Entäpä tuoksupyyhekumit? Ne värikkäät jotka tuoksu ihan jollekin hajuvedelle? :D Ja lauantai- illan Napakymppi Karin ja Kaitsun kera on jäänyt pysyvästi mieleen; sauna, kupillinen vaniljajäätelöä mansikkahilloa ja Namakymppi. :xmas:

 
hanski
Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
Jossain vaiheessa oli semmoinen hassu kampausmuoti, että leikattiin muuten suht lyhyt tukka ja taakse jätettiin yksi pitkä hiustupsu... :D Niin ja entäs otsatukkapermis! :LOL:
mä muistan sen että tukka leikattiin victoria becham tyyliin..eestä pidemmät ja takaa lyhyt ja niskassa siili. sit se siili värjättiin shokkiväreillä :x
Ja sit ajeltiin räppiraitoja... :)
hetkinen? räppiraidat?
Juu eli siis lyhyeen tukkaan parturi ajoi jotain siksakkia tai vastaavaa. Niskaan tai sivuille. En muista minä vuonna...
:D juu muistan
Ne on tullu takas siskonpojalla 4v. on sellaset raidat:)
 
s
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja AlterEgo:
muistatteko, kun oli sellanen suorakulmainen penaali, missä oli nappuloita ja salalokeroita ja magneetikannet? voi luoja ne oli hienoja. :D yhestä napista tuli terotin, oisesta aukes pyyhekumi. ja sit oli niitä monivärikyniä, taitaa olla kyllä vieläkin. :)
Just yks päivä kerrottiin penskoille, että äitillä ja isillä on ollu sellaset...vähän ne oli ihmeissään :D :D
meillä kans ekaluokkalainen haluaa mun vanhan penaalin kouluun. Täytyy etsiä se mummulasta, siellä se on kuulemma säilössä =0)
 
Tanja
Ai jestas, miten on OIKEESTI ihana ketju!!! Vaikkakin sitä huomaa kyllä todella olevansa vanh...siis ikäänt...elänyt. Vuodet vain vilisee silmissä ja nauruhermoja kutkuttaa...:)

Kuka muistaa semmosta "salapoliisi" kynää, jolla kynän toisella päällä kirjotettiin näkymätön teksti ja toisella päällä "maalattiin" esiin??
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nueva:
Entäpä tuoksupyyhekumit? Ne värikkäät jotka tuoksu ihan jollekin hajuvedelle? :D Ja lauantai- illan Napakymppi Karin ja Kaitsun kera on jäänyt pysyvästi mieleen; sauna, kupillinen vaniljajäätelöä mansikkahilloa ja Namakymppi. :xmas:
Kumit. Niitä oli niin montaa sorttia ja keräiltiin niitä. Napakymppi! =)

 
s
Alkuperäinen kirjoittaja Tanja:
Ai jestas, miten on OIKEESTI ihana ketju!!! Vaikkakin sitä huomaa kyllä todella olevansa vanh...siis ikäänt...elänyt. Vuodet vain vilisee silmissä ja nauruhermoja kutkuttaa...:)

Kuka muistaa semmosta "salapoliisi" kynää, jolla kynän toisella päällä kirjotettiin näkymätön teksti ja toisella päällä "maalattiin" esiin??
tästä tuli mieleen, et mulla oli ihan penskana sellaset karton malliset tussit, 7 kääpiötä ja Lumikki. Kääpiöissä oli tavalliset värit ja Lumikilla sai kaikki muut värit värjättyä vaaleiksi. Ai vitsi oli hienot!
 
juu
Alkuperäinen kirjoittaja s:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja AlterEgo:
muistatteko, kun oli sellanen suorakulmainen penaali, missä oli nappuloita ja salalokeroita ja magneetikannet? voi luoja ne oli hienoja. :D yhestä napista tuli terotin, oisesta aukes pyyhekumi. ja sit oli niitä monivärikyniä, taitaa olla kyllä vieläkin. :)
Just yks päivä kerrottiin penskoille, että äitillä ja isillä on ollu sellaset...vähän ne oli ihmeissään :D :D
meillä kans ekaluokkalainen haluaa mun vanhan penaalin kouluun. Täytyy etsiä se mummulasta, siellä se on kuulemma säilössä =0)
Magneettikansipenaleita saa nytkin kaupoista,lapsilla sellaiset:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja s:
Alkuperäinen kirjoittaja Tanja:
Ai jestas, miten on OIKEESTI ihana ketju!!! Vaikkakin sitä huomaa kyllä todella olevansa vanh...siis ikäänt...elänyt. Vuodet vain vilisee silmissä ja nauruhermoja kutkuttaa...:)

Kuka muistaa semmosta "salapoliisi" kynää, jolla kynän toisella päällä kirjotettiin näkymätön teksti ja toisella päällä "maalattiin" esiin??
tästä tuli mieleen, et mulla oli ihan penskana sellaset karton malliset tussit, 7 kääpiötä ja Lumikki. Kääpiöissä oli tavalliset värit ja Lumikilla sai kaikki muut värit värjättyä vaaleiksi. Ai vitsi oli hienot!
mulla oli sellainen salapoliisikynä. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tanja:
Ai jestas, miten on OIKEESTI ihana ketju!!! Vaikkakin sitä huomaa kyllä todella olevansa vanh...siis ikäänt...elänyt. Vuodet vain vilisee silmissä ja nauruhermoja kutkuttaa...:)

Kuka muistaa semmosta "salapoliisi" kynää, jolla kynän toisella päällä kirjotettiin näkymätön teksti ja toisella päällä "maalattiin" esiin??
Muistetaan :wave: ja nyt muistui mieleen myös semmonen paksu kuulakärkikynä jossa oli monta eri värivaihtoehtoa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mykkä kissa on mauton:
Alkuperäinen kirjoittaja Tanja:
Ai jestas, miten on OIKEESTI ihana ketju!!! Vaikkakin sitä huomaa kyllä todella olevansa vanh...siis ikäänt...elänyt. Vuodet vain vilisee silmissä ja nauruhermoja kutkuttaa...:)

Kuka muistaa semmosta "salapoliisi" kynää, jolla kynän toisella päällä kirjotettiin näkymätön teksti ja toisella päällä "maalattiin" esiin??
Muistetaan :wave: ja nyt muistui mieleen myös semmonen paksu kuulakärkikynä jossa oli monta eri värivaihtoehtoa.
Ja ne värit tuoksui!

 
Tanja
Himputti, mä olin jo ehtiny unohtaa nuo radio- ohjelmat ja kasettien kans ähräämiset, kun yritti nauhoitella jotain biisiä... SIG ja "Hyvää syntymäpäivää"...!!!etc.....

Ja sitten iki-ihanat Teinikalenterit :)!!
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
Alkuperäinen kirjoittaja Mykkä kissa on mauton:
Alkuperäinen kirjoittaja Tanja:
Ai jestas, miten on OIKEESTI ihana ketju!!! Vaikkakin sitä huomaa kyllä todella olevansa vanh...siis ikäänt...elänyt. Vuodet vain vilisee silmissä ja nauruhermoja kutkuttaa...:)

Kuka muistaa semmosta "salapoliisi" kynää, jolla kynän toisella päällä kirjotettiin näkymätön teksti ja toisella päällä "maalattiin" esiin??
Muistetaan :wave: ja nyt muistui mieleen myös semmonen paksu kuulakärkikynä jossa oli monta eri värivaihtoehtoa.
Ja ne värit tuoksui!
oi mä muistan sen tuoksun vieläkin..
 
Superi
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
10-kioski.

Maitoa ja makkaraa,
makeata mitä vaan,
kymppi-kioskilta saa...

En muista koska toi oli, mutta laulettu mainos on jäänyt mieleen!
mun pojan lempiherkku on kylmää hk:n sinistä ja maitoa, ja aina alan hoilottamaan tota :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
Alkuperäinen kirjoittaja Mykkä kissa on mauton:
Alkuperäinen kirjoittaja Tanja:
Ai jestas, miten on OIKEESTI ihana ketju!!! Vaikkakin sitä huomaa kyllä todella olevansa vanh...siis ikäänt...elänyt. Vuodet vain vilisee silmissä ja nauruhermoja kutkuttaa...:)

Kuka muistaa semmosta "salapoliisi" kynää, jolla kynän toisella päällä kirjotettiin näkymätön teksti ja toisella päällä "maalattiin" esiin??
Muistetaan :wave: ja nyt muistui mieleen myös semmonen paksu kuulakärkikynä jossa oli monta eri värivaihtoehtoa.
Ja ne värit tuoksui!
Vitsit, mulla on se kymppivärikynä vielä jossain jemmassa, mulla oli niitä ainakin kaks. Taikatussit on varmaan jo kuivunut...
 
vieras
Muistaako joku "slämärit"? Niitä oli 90-luvun alussa. Ystäväkirjatyyppinen, mutta itse kirjoitettiin vihkoon joka sivulle yksi kysymys, ihan mitä tahansa kehtasikin kysyä, ja sitten kaverit vasta. Aina oma numero ensin ja vastaus perään. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Onko kenelläkään enää pahvista ajokorttia? :D
Mä näin tänään vaaleanpunaisen pahvisen ajokortin ja vielä naisella.
Miehillä niitä silloin tällöin näkee kun niillä ei (yleensä) sukunimi vaihdu, mutta naisilla tosi harvoin. Mä oon kuullu että ne ei olis enää virallisia, eli ne olis pitäny vaihtaa muovisiin, en tiedä onko totta. Kertokaa jos tiedätte. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
Alkuperäinen kirjoittaja Mykkä kissa on mauton:
Alkuperäinen kirjoittaja Tanja:
Ai jestas, miten on OIKEESTI ihana ketju!!! Vaikkakin sitä huomaa kyllä todella olevansa vanh...siis ikäänt...elänyt. Vuodet vain vilisee silmissä ja nauruhermoja kutkuttaa...:)

Kuka muistaa semmosta "salapoliisi" kynää, jolla kynän toisella päällä kirjotettiin näkymätön teksti ja toisella päällä "maalattiin" esiin??
Muistetaan :wave: ja nyt muistui mieleen myös semmonen paksu kuulakärkikynä jossa oli monta eri värivaihtoehtoa.
Ja ne värit tuoksui!
Vitsit, mulla on se kymppivärikynä vielä jossain jemmassa, mulla oli niitä ainakin kaks. Taikatussit on varmaan jo kuivunut...
Mullakin oli niitä kaksi, toinen oli musta ja toinen sininen ja ne värit tosiaan haisi ihan järkylle.
 

Yhteistyössä