Muita, jotka kirjoittelevat odotus- / vauvablogia?

Heipsan!

Tästä aiheesta on varmasti jo keskusteltu useaan otteeseen, mutta ajattelin nyt kuitenkin kysellä, että löytyykös täältä muita, jotka pitävät odotus- tai vauvablogia? Kovasti kaipailisin uutta luettavaa, kun olen itsekin nyt tässä onnellisessa asemassa, eli vauva tulossa.

Itse olen alkanut pitää odotusblogia n. kuukausi takaperin ja kirjoitan lähinnä esikoisemme matkasta maailmaan, mutta sivuaiheina pyörivät myös ruoka, sisustaminen sekä yleiset tekemiset ja kuulumiset ym.

Olisi mukava vaihtaa kokemuksia ja kuulumisia mm. muiden samassa tilanteessa olevien kanssa esim. kommenttiboksissa :)

Meitä voi käydä seurailemassa:

Hey Baby!

Maria 19+4 / Hey Baby!
 
Kiitos blogeistaan vinkanneille, pitääkin käydä vilkaisemassa! :)

Miina-, huomasinkin yhtäkkiä kirjoittaneeni viikot väärin, eli nyt mennään siis 18+4, eikä 19+4, mutta meillähän ei ole eroa kuitenkaan huimasti :D

Maria / Hey Baby!
 
  • Tykkää
Reactions: Miina-
Täällä kahden kolmekymppisen naisen tuleva sateenkaariperhe. Bio-äiti on raskaana rv 26 ja LA on 29.7.13. Meidän odotusta (ja myöhemmin vauva-ja taaperoaikaa) voi seurata blogissamme sateenkaariperheeksi.wordpress.com

Blogissa pyörii toisinaan myös ei-vauva-aiheiset jutut. Ja olemme molemmat varsin "perusnaisia" eli meistä ei moni ulospäin arvaa meidän olevan pariskunta :) (emme ole mitään "hame-femmejä" mutta emme myöskään mitään rekkalesbja...)

Pakko linkittää heti omaan blogiimme tuo Insinööristä isäksi-blogi! <3
Ja siellä näkyi jo seikkailevan kaksi minipinäkin <3 (Meillä basenji ja ajokoira/pinseri)

Näin ei-bio äitinä olen lukenut paljon isäblogeja, vaikka nainen olenkin. Niissä on kuitenkin jotain samaa kun omassa tilanteessani odottajan puolisona. Vaikka minä en tastusti tule ilmestymään synnytyssaliin sininen kenkäsuoja päässä (tämä on nähty) enkä tule kysymään, että "syntyykö se kohtu sitten seuraavaksi?" :D (kun unohtuu se istukka-sana...)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä