Muita juustofaneja?

  • Viestiketjun aloittaja MrsBird
  • Ensimmäinen viesti
MrsBird
Mä olen ihan mahdoton.. (mun mies melkein samanlainen). Yhdessä ollaan nautiskeltu eilen ja tänään kohta paketti sinihomejuustoa, paketti valkohomejuustoa, keksien kans kahta turejuustoa ja lisäks kahta aivan superherkullista kovetettua juustoa, joiden nimiä en kuollaksenikaan muista - kun pöljä pakkasin ne eilen illalla tuorekelmuun ja heitin oikeat kääreet pois.

Jotain erikoisempia ne oli. Mies oli poiminut herkkutiskistä :).

 
:wave: Nytkin söisin varmasti pipareita ja aurajuustoa, jos en olisi raskaana. Nyt en uskalla. Kovilla juustoilla olen kyllä herkutellut tänä jouluna, samoin kasvis-mozzarellapannulla.

Ja tyttö pian 2 v. on perinyt äitinsä: "Lissäää suuttaja!" [lisää juustoa]
 
joo, homejuustot ei täällä uppoo, mutta mustaleimaemmentalista on kiva leikellä siivuja ja pikkusisko meni jo eilen illalla.. kirsikkajuustoa on vielä pieni pala ja pippurijuustoa, ja kokonainen rambol-yrttijuustopala odottaa vielä huomeniltaa :D :D
 
poikia3
Minäkin juustoista tykkään, tosin nuo ovat tuollla korkkaamatta vielä, kun vatsa on tullut joulupöperöistä ihan täyteen, ehtii niillä nautiskelemaan myöhemminkin. Niin ja mulla on auraa, ja brie:tä, vuohenjuustoa, punaleimaista emmentalia (kun mies halusi, musta ois ollut parempaa) ja lapsille oltermania ja fetaakin löytyy.
 

Yhteistyössä