Muita Marimekkofaneja??

  • Viestiketjun aloittaja taizi
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2006 klo 12:30 mami kirjoitti:
laadusta pitää maksaa..kestää äidiltä tyttärelle eli mulla marimekon kangasta vuodelta -77 oon tehny ite laukun,tyynyliinoja..mutsilla ollu joskus verhoina ja kangas ei oo menny miksikään..
nimenomaan ne vanhat marimekon tuotteet on erittäin laadukkaita ja niistä mielellään maksaakin. Mutta nämä uusimmat aasian tekeleet ei kylläkään mitään huippulaatua ole.....
 
Tykkään. Joka paikka ei saa olla täynnä kuitenkaa sitä marimekkoa, jotain vain sopivasti.
Aika hienoja kankaita sieltä kyllä löytyy, just suuriin ja avariin tiloihin omiaan, minusta.
Lapsille passaa minusta ne raitapaidat. =) =)
Makkarista löytyy musta-ruskee-valkoinen "villiruusu" kangas verhona ja samaa sävyä "onnellinen" raitakangas isona tyynynä. :)
 
Tarkemmin kun miettii, niin onhan tuota marimekkoa jos jonkinousta. Lakanoita, kaikenlaisia vaatteita, pyyhkeitä, purkkeja ja purnukoita, hups ja kaikki verhot! Kai miekin sitten jonkinlainen fani olen. Vaikka itsellänikin unikkoa keittiössä, on sen "viljely" kaikkialla mennyt hieman liiallisuuksiin. Esim kävelysauvojen varsissa! Muutenkin hassua, että sauvat eivät ole yhteistyössä exelin kanssa valmistetut ja näin ollen kunnolla laadukkaat...
 

Yhteistyössä