muita n. -33kg tiputukseen Vol. 2!!!!

Arcatha Tervetuloa :wave: Siepä olet oikein repäsemällä alottanu kevyemmät elämäntavat :eek: Miulla ei tulis mieleenkään kävellä tollasia matkoja :LOL: Miun kävelylenkit on siinä kun 2 kertaa viikkoon kävelen pojan kanssa vaunuilla Essolle tekemään V-pelin ja takas kotiin :whistle: Matkaa edestakas ehkä 800m :ashamed: Ja siinäki tulee hiki... :snotty:

Mie ajattelin oman rivin laittaa näin:
Kiin..........lähtöpaino/pituus..........viikon paino/pudotus edelliseen viikkoon..........tavoite
 
Jo kolmas yö kun valvon ja poden päänsärkyä..Eikä sekään jurpi niin kovasti mutta kun huomenna pitäis punnita ja nyt aamulla oli 86.3!! Yli kilon enemmän kuin maanantaina!!!! Jos musta ei kuulu huomenna mitään leikin että koko torstaita ei ole olemassa :D Olis painon syytä tasaantua ihan pikkuisen äkkiä tai mulla menee kunnon papu nenään ja syvälle..

Vointeja vaivaisille ja voimia voimattomille.. Kaikille jotain :hug:


-Anu-
 
anuaanua,jos kaverisi on vielä kiinnostunut siitä pyöräkärrystä,niin kyllä mä sen myyn.
Ei tuota tyttöä voi laittaa siihen,sille tulee niin paha olo. Nyt on pari kertaa kokeiltu,eikä suju.
Tietty pienimmän kanssa vois ajella,mut siinä menee sit ihan se idea,kun en mä voi lähteä jos en saa kaikkia mukaan.

Eli myynnissä on,jos joku tarttee. Mähän ostin sen kaverilta,jolla se on ollut 1,5v.
se on saksastua tuotu, ovh jotain reilu 400e. On tukevampi kuin bilteman vastaava,hyvä kiinnityssysteemi ja hyvin mahtuu kaksi lasta. Itse maksoin 70e,toivon että sen saisin siitä vielä,me kokeiltiin sitä nyt 3 kertaa.
Siinäpä mainospuhe :)
 
Aamupäivää,

Ei suju, ei suju, ei suju. Mä oon aivan lähellä luovuttaa koko homman :( :ashamed: . Haluan laihtua mutta kun mulla ei ole mitään rajaa tuon syömisen kanssa. Nyt ei jaksa lähteä lenkille, kun oon flunssassa, muksulla niin karmea uhma, että hereilläolonsa ajan vaan kiukuttelee, kitisee, marisee, ulvoo lattialla yms. EI JAKSA!!!

Raksa ei suju, kun mies on niin lopenuupunut, ettei halua mennä sinne päinkään. Eilen kun käytiin katsomassa mitä on päivän aika työmies saanut aikaiseksi, niin koko se puoli tuntia meni siihen, kun mä juoksin muksun perässä (kun sillä on joku kamikaze-kausi) ja lopulta laitoin se autoon turvaistuimeen keksi-paketin kanssa :whistle: :ashamed: . Siis oikeesti, jos sen sais köytettyä johonkin kiinni, niin olis hiukan helpompaa :/ .

Eilisen sitten mässäsin varmaan 5 palaa voilla leivottua mustikkapiirakkaa. Oli hyvää mutta hiukan harmittaa. No, onneksi paino oli vielä siinä samassa missä se on ollut nyt pari viikkoa. Ei alimmillaan mutta paikoillaan kuitenkin. Potkikaa mua persiille, tehkää mitä vaan, mutta auttakaa mut takas ruotuun!!!

-Alamaissa oleva Iines-

Ps. Arcathalle lämpimät tervetulotoivotukset kaiken valituksen jälkeen :) .
 
Sinähän et mitään luovuta!! Ja toiste et kyllä tuollasia suustas päästä!! Kaupassa mars karkkihyllyn ohi ja kotona salaattia lautaselle.. Ei mitään selityksiä, jaksaa jaksaa.. |O

Oliko tarpeeks tiukkaa sävyä :LOL:

Ajattele että pikkurutistus enään ja oma koti kullan kallis.. Te tarvitsette kyllä kunnon loman ja nollauksen kunhan pääsette asettumaan ihanaan uuteen kotiinne. Olisko jostain tällaisesta tavoitteesta apua jaksamiseen..

Jos yrittäisit pitää painon tuossa missä nyt olet, ettei tehty rankka työ menis hukkaan. Itsestäni ainakin huomaan että ei tarvitse olla kuin pikkuisen pinnakireällä niin turvaudun herkkuihin, näissä hommissa kun ei oikein tahdo järki ja tunteet kohdata :'(
 
anuaanua: Kiitosta vaa, oli mukavan tiukkaa sävyä :D . Joo, pitäis olla ajatukset vaan tulevassa. Inhottavaa, kun muuttokin vaan venyy ja venyy... Loman tarpeessa ollaan todellakin. Tarkoitus oli lomailla uudessa kodissa sitten, mutta nyt näyttäis siltä, että ei ehditä muuttaakaan vaan tehdään kovalla kiireellä kotia valmiiksi koko hiton loman ajan :/ . No, minä karkaan pojan kanssa aina välillä Zoolandiaan tai Muumimaailmaan ja ihan muuten vaan Naantaliin hengailemaan :D.

Ai niin, ja mitä tulee pinnan kireyteen, eilen olis pitänyt jo poksahtaa syöminkien määrästä, sen verran oli pinna kireällä tuon uhmiksen kanssa. Siis mä en tiedä mikä sillä oli, kun yhtäkkiä sai kaameen raivarin ja huusi melki tunnin joka asiasta. Ruokaa ei syönyt, kun aina ku hermostui niin sylki kaiken ulos :eek: . Välillä aina roikkui jalassa kiinni, huusi ja parkui ja halasi vuorotellen. Ihmeellistä :/ .
 
:kieh: Nyt kyllä ottaa pannuun ja kunnolla! Olen tunnollisesti ollut laihdutusruualla ja lenkillä käynyt. Nutriletit jouduin ainakin vähäksi aikaa hylkäämään, kun tuo migreenin kehveli ei sitten yhtään pitänyt nutrilet dieetistä! Niin, laihdutusruokaa nautittu ja tänä aamuna puntari näytti 600g enemmän kun viime puntaroinnilla. Tämä se syö naista ja laihdutusintohan sen kun kasvaa :/ No, katotaa tuo huominen, kun on virallinen puntaripäivä mutta en tiiä...

Tuolla anuaanualla oli tois kiva idea joulukortteihin! Täytyypä kokeilla kun asutaan kumminkin eri paikoissa suomea :D Minäkin olen jouluihminen ja odottelen jo kuumana milloin alkaa vetää verhot kiinni ja leikkiä illan pimenevää, sytyttää kynttilät ja alkaa suunnittelemaan minkä kokoinen kinkku olisi vuorossa tänä jouluna. Kevät ja syksy on minun ykköset vuodenajoissa, niissä on aina jotain mitä odottaa, olen oikein odottaja tyyppi. Paitsi jos kyse on raskaudesta silloin en jaksaisi odottaa...

Tämmöistä tähän hetkeen

* :heart: Alma*
 
Iines79 Ajatteles asiaa siltä kantilta, että kun et osaa tehdä raksalla mitään ( tai mistäs minä sen tiedän :LOL: ) niin hoidat poikaa ja annat sille aikaa, ukkos voi hyvillä mielin tehdä kun osaa. On hänelläkin varmasti parempi mieli kun tietää että laps on hyvässä hoidossa, saa omalta äidiltä rajattoman huomion ja mennä touhottaa niinkuin pikkuisen kuuluukin.. ilman huolen häivää. Eipä taitais tulla kenenkään hommista mitään jos laps olis mukana ja te yrittäisitte tehdä samalla kun toisella silmällä yritätte pitää poikaa hengissä vaarallisten juttujen keskellä.
Hengailkaa vaan hyvillä mielin ja käytte välillä piristämässä isiä. Viette vaikka retkelle.. Me retkeillään paljon.. Omalla pihalla noin metrin laatoituksen ulkopuolella.. :LOL: Filtti ja pillimehu tekee kunnon säväytyksen pikku-lapsiin, ei siinä paljon muuta tarvita :kieh:

Meillä on kanssa ollut outoa ruokahaluttomuutta ilmassa.. Liittyy kyllä varmasti ikään ja hampaisiin. Aika määrätietoinen tuo 8kk on. Pistää suun niin tiukasti kiinni ja murisee |O Luulee vissiin että on koira.. Jostain se on nyt keksinyt että nukuttuaan pari tuntia herää ja tahtoo maitoa.. no äiti vie pullon sänkyyn.. hörps ja kaikki on taas hyvin.. Sama uudelleen n-klo,2-4 ja ei tule kysymykseenkään että antais vettä tai pelkän tutin. Tänäänkin oli ihan pirteä jo viideltä ja huuteli niin että oli pakko poistaa se lastenhuoneesta. Köllötteli kainalossa tunnin, kaiveli multa silmät ja korvat jne. kuudelta ylös ja puuroa, tautinen nälkä. Turhaan selittelin että etkö dementikko muista maitopullollisia.. Oli jo useamman kuukauden yhdellä pullollisella, joskus ei tarvinnut sitäkään.Rasittavaa.. Ja voin vaikka vannoa että sen räyhäämisen ja karjumisen keskeltä kuuluu toistuvasti ÄITIII.

Noista mielialanvaihteluista.. tällä kertaa lasten :LOL: Odotas kun lähestyy murkkuikä.. Niille iskee joku ihme vaihe.. Olen niin surkea, kukaan ei ymmärrä, miks aina sorretaan, vai niin-ihan sama..... Teet niin tai näin, mikään ei niille kelpaa =) Kaveri otti aikoinaan kamppanjan, aina kun murkku aloitti ton virren äitinsä kuunteli rauhallisesti ja jossain vaiheessa tokas että sulla taitaa olla menkat alkamassa,
onko kainalokarvat jo kasvaneet.." Räyhääminen taukos joka kerta ja lauhkeampi lapsi ilmaantui ihmistenilmoille hiukan mietittyään käytöstään :LOL: Samainen soitti mulle yhtenä iltana ja karjuu luuriin että "mitä sä näitä mulle lähettelet, ei ole tarvis ja enkä meinaa käyttää!!!" Olin lähettänyt tavaroiden mukana ob-näytteen murkun äidille. Tämä oli kettuuksissaan sanonut että Anulta terveisiä, ja antanut ne eteenpäin.. :LOL: Olin pissiä housuun kun nauratti niin makoisasti. En saanut suun vuoroa että olisin kertonut mitä oikeasti tarkoitin.. Yks vaan karjuu.. :headwall: Yleensä mulle ei näytellä naamoja ja huudella, maksan nimittäin neitosen kännykkälaskun :LOL: Voip linjassa olla jatkossa jotain vikaa, jos mulle ryppyillään..

muutosta Kun muutettiin tähän kämppään tässä asui narkkarit.. Kaikki kamat oli vielä kämpässä kun me oltiin kuorman kanssa oven takana. Yritti juippi päästä siivellä, olis vienyt omiaan meidän pakun paluumatkalla.. Väärä arvio.. Sanoin vaan ihan pokkana, että Ikeasta saa autoja vuokralle ja kyllä noi kamat tuossa rappusten kupeessa sen aikaa säilyy.. Vettä tuli aivan törkeästi, alkkaritkin oli likomärät vaikka kävelin vaan pari kertaa autolta asunnolle ja takas. Siivosin koko kämpän, seinässä oli kissan mentävä reikä, likaisia ruiskuja löytyi mitä ihmeellisimmistä paikoista, likavaatekaapissa oli ollut viljelmä tai sitten likapyykeille oli asennettu omat valot kaapin sisälle :LOL: Kyllä otti päähän.. Sitten iski migreeni, yrjösin loppu päivän, illalla ukko sanoo että lapset tulee klo.21.. ei ollut tajunnut sopia exän kanssa että jos vois tuoda seuraavana päivänä. Eikun kokoamaan kerrossänkyjä.. Koomista oli kyllä nostaa niitä päällekkäin kun oikeasti juoksin välillä vessassa |O Aamulla kun heräsin katselin ympärilleni.. sänky keskellä olohuonetta, ympärillä kaikki pahvilaatikot. Mitään ei ollut seinän vieressä, koska kaikki oli maalattava ja se seinä paikattava.. Sen jälkeen ei multa ole herunut yhtään sympatiaa päihteiden väärinkäyttäjiä kohtaan! Koulussa päihdetyönopettaja kysyi, että luulenko että joku suunnittelee jäävänsä aineisiin koukkuun? Kuka pakotti kokeilemaan.. |O Sympatiaa heruu just sitten kun ovat kunnolla kuivilla ja oikeasti yrittävät järjestää asiansa..

Taitaa taas hieman rönsyillä tää asia..

Lopetan ennenkuin lopetetaan..

-Anu-


Ja nyt tuli niin pitkä tarina että en jaksa korjailla kirjoitusvirheitä..
 
Tilasin tässä päivänä eräänä leffa-kerhosta leffoja lapsille. Lappu tuli eilen postin mukana ja pähkäilin että koska ehdin hakea. No tulin siihen tulokseen että jos ukko vaikka kerkiäis töistä tullessaan.. Lapussa ei ollut valtakirja-kohtaa niin näppäränä tyttönä kirjoitin sinne kääntöpuolelle.. Paketin saattaa noutaa myös Matti Meikäläinen.. Pistin alle allekirjoitukseni ja nimenselvennyksen. Olin tosi tyytyväinen näppärään keksintööni :LOL: Illalla ukko tulee sen lapun kanssa mun luokse ja kysyy hymyssä suin että mitähän eukkonen on taas päivällä sekoillut.. Paketti oli hänen nimellään, hänhän siihen kerhoon kuuluu.. Vähänkö ne postissa mahtaa ihmetellä, kun vaimo on oikein taakse pistänyt viestin, että mieheni saattaa hakea pakettinsa postista ihan itse.. :LOL:

Kuinkahan sekaisin mä olen töihin mennessäni syksyllä 2010, kun nyt vuoden "eristäytymisen" jälkeen sekoilen jo tällä tavalla.. Pelottavaa :D

-Anu-
 
anuaanua: Ihan oikein arvasit, enhän mä siellä raksalla osaa mitään tehdä. Mun on vaan parempi käydä aina katsomassa mitä on tehty, kun näin vanhemmiten musta on tullut sotkua inhoava ihminen. Musta on inhottavaa, kun tekis vaan mieli siivota siellä raksalla, kun siellä on roskaa ja pölyä yms. Mies vois katsoa mua vähän kummissaan, jos menisin avuksi ja koko ajan käyttäisin lakaisemiseen :LOL: . Jopa teidän kämpässä on asunut värikästä porukkaa :eek: ! Aika hurjaa. Mä oon niin tyytyväinen, että ei tarvi enää muuttaa toisen vanhaan kämppään. Edelleen, mä oon hygienisti ja kammoksun toisten jälkiä.

Ei heru multakaan sympatioita narkkareille, ei myöskään alkoholisteille. Toivottavasti en ketään loukkaa tällä mielipiteelläni/asenteellani. Mulla löytyy lähisuvusta alkoholin liikakäyttäjiä ja voin sanoa suoraan, että äitini isä oli alkoholisti. Siinä varmaan yksi syy, miksi mä tuomitsen heidät ihan täysin :kieh: . Itselleni ei juurikaan alkoholi maistu, lasillisen viiniä voin juoda jossain juhlissa ts. kerran vuodessa. Siinä oikeestaan on mun alkoholin käyttö. Ajatusmaailmaltani olen lähempänä absolutistia kun mitään muuta. Mutta, mä en tuomitse niitä, jotka juovat silloin tällöin alkoholia (oli se sit kirkasta tai miedompaa). Humalahakuisuutta mä en ymmärrä enkä sitä, että ongelmia pitää hukuttaa viinaan. Fazerin sinisen tai litran jäätelön mä ymmärrän :whistle: mutta en kossu- tai viskipulloa.

Menipä vakavaksi. Lopetan siis ennen kun alan keskustelemaan politiikasta (paitsi aika vitsi se nykyään on :D ) tai muusta vielä kuivemmasta aiheesta.

-Iines-
 
Eihän täällä pysy perässä kun täällä on niin kovia höpöttäjiä :D kiva se vaan on!!

Tässä Hattiwatin rivi tälle viikolle, ja ultrassa kaikki hyvin, viikkoja 8 :heart:

HattiWatti78....117,7kg/172cm....104,7kg/-200g....tasapainoilu
 
Iines Sairastelu vaatii energiaa, joten turhaan itteäs soimaat syömisestä :heart: Uudella asenteella alotat taas laihduttamisen, kun oot tervehtyny.

Tekis mieli lähtee ulos. Oon pari päivää ollu poitsun kanssa sisällä, kun on tullu vettä niin perhanasti. Nyt ei satas, mut tuulee aikalailla... :whistle: Taidan mennä kuitenki :wave: Poitsu just nukahti päikkäreille, mutta eiköhän se vaunuihin nukahda nopeesti, kun lähetään liikkeelle =)
 
Painoa on ihan tarpeeksi.. Skippaan tän viikon suosiolla ylitse ja palaan asiaan ens viikolla.

Tänään pitäisi lähteä penskojen kanssa retkelle, filtti ja eväät mukaan.. Just loppui aivan kamala vesisade :LOL: Joudun ehkä raahaamaan jonkun pressun mukaan että filtti ei kastu heti läpi ja eväistä saattaa tulla keittoa jos taivas taas repeää :D Mennään kuitenkin, kun esiintymässä on muutama lasten bändi ja muutenkin pitäisi olla mukavia ohjelmanumeroita.. Perästä kuuluu..

Mukavaa päivää kaikille

-Anu-
 
Mandi.................96,5kg/169 cm........94,kg/+100g.............70kg

Helpotus oli suuri kun oli tullut vain 100 g. Pelkäsin että varmaan lähes kilo! Viime viikolla podin flunssaa ja sitten alkoi menkat, joten en ole kahteen viikkoon päässyt uimaan kuin kerran. Ensi viikolla uinnit aloitan jälleen normaalisti. Tämä loppu viikko on niin kiireinen etten ennätä uimaan. Eilen kävin kyllä ihan pienellä lenkillä(päästelemässä höyryjä!). Lonkka kipeytyi heti. Uinti siis parasta urheilua mulla. Nyt täytyy joutua. :wave:
 

Yhteistyössä