Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

Korjaatko Bontso mulle kp 33/30, tuolla aikaisemmassa viestissä olin päivän edellä :)

Eniten minua taitaa tässä jännittää se että jos raskaaksi tulen, kuinkahan tosiaan nuo neuvolantädit on naama nurin :/ Kuulemani ja kokemani perusteella kun tuntuu että ylipainoiset eivät saisi edes yrittää lasta, ihan kuin räjähtäisivät kaiken muun väen silmille raskauksineen...

Täytyy kai varmaan sitten vain pysytellä kovana...(ja saada sitten vielä tympeän ihmisen leiman otsaan...)! :eek: :eek:

Toisen raskauteni aikana jolloin painoin 90kg neuvolassa taivasteltiin oikein porukalla kun minulla oli verensokeri ja verenpaine erinomaiset, sokerikokeessa kävin kahdesti kun sanoivat että ei voi olla noin hyvä tulos noin ylipainoisella. No oli kuitenkin, ihan kuin niitä tätejä olisi harmittanut kun eivät päässeet sanomaan "mitäs minä sanoin..." B)

Mammaksilta on tulossa huomenna testit, ajattelin keskiviikkoaamuna testailla jos ei ole menkkoja siihen mennessä kuulunut... Jänskättää...! :)
 
No niin...nyt piitukka se olisi korjattu!!!

Minä täällä jännitän ihan sinun puolestasi ja peukut ja varpaat ovat pystyssä!!!! Tule sitten heti kertomaan tänne meille miten on käynnyt!!!!

Joko me olemme sitten onnellisia puolestasi tai sitten seisomme tukenasi! Toki toivomme että se olisi plussa!!!!! :heart:

Mulla ei kummallakaan kertaa ole neuvolassa kiinnitetty huomiota tuohon painoon...toki sokerikokeessa kävin mutta eivät sanoneet mitään painosta.Molemmilla edellisillä raskauksilla oli eri neuvolatäti...aivan ihania tyyppejä! Ja sano kuka mitä vaan, niin hei, eihän me lannistuta!!!!! =)
 
Onnea Piitukalle!

Mulla mies tuli justiinsa kotiin ja hitsaa mun autosta pakoputkea ku se tipahti tänään kotimatkalla. Ja aamulla pitäs päästä töihin... Surettaa vaan tuo miesraasu ku se eväslaukkunsa tiputti sisälle ja meni talliin ja aamulla se lähtee taas piiiiiiiitkälle reissulle ja tulee joskus keskiviikkoiltana. Yhyyh.... :ashamed: Mut pitäähän se äipällä ja poitsulla olla auto millä kulkea ku me asutaan keskellä ei mitään ja valtatien varteen pysäkille on 5km. Eipä sillä kyllä näillä lihoilla ois vara kuntoillaki se matka mut mie höntti pelkään pimeää ja poroja ja poikaki pitäs raahata mukana. Selittelyn makua...

Tulipa taas raapustettua turhaa, mut oottakaas kohta ku alan muka taas oireileen ku se oviski on ohitettu (kai).
Kyllä meillä silti taitaa lakanat vielä pöllytä tänäyönä ;)

Tsemiä kaikille Inkulta :wave:
 
No niin...kuule inkkuanna vaan mennä ja peiton pöllytä!!!!Mistäs sitä koskaan tietää! ;)

Ja kun alat oireilla, niin tänne vain kertomaan...kyllä täällä jännitetään ja oireillaan sinun kanssasi!!!! :D

Minäpäs se menin sitten ja otin yhteen tuon miehen kanssa :ashamed:...
Otti taas niin päähän sen sanomiset ja KAIKKI muukin... Jäin kuuntelemaan monttu auki paria sen juttua :eek:
Sitten meni hermot ja tämä neitonen se alkoi sitten latelemaan totuuksia siihen malliin ettei meinannut loppua tulla :whistle: :whistle: :whistle:
Tosin sillä seurauksella että mies lähti ulos... :snotty:

No kaikki lähti siitä kun mies alkoi yht`äkkiä ärisemään että hänen on saatava mennä omien kavereittensa kanssa juuri silloin kun hän itse haluaa ulos, kysymättä minulta mitään tai ilmoittamatta minulle asiasta.Että ei hän ole minulle tilivelvollinen ja että ei tule mitään jos hänen joka askelta vahditaan...

Jäin tosiaan vähän haavi auki kuuntelemaan ja sitten asia vähän yltyi...tai sen jälkeen kun sanoin että milloinkohan viimeksi minä olen saanut mennä tapaamaan kavereitani yksin ilman lapsia...että yhtäläinen vastuu sinullakin(siis miehelläni)on lapsista... Ei tykännyt yhtään että vastasin noin....

Lähtiköhän se kauaksikin..hmm...no kun tulisi takaisin edes oviksen aikaan :D :kieh: :D ...pitäisiköhän mennä vilkuttelemaan ikkunaan :wave: :wave: :wave: jos vaikka on pihalla... saa pyytää kyllä anteeksi tai muuten mä :'(

Jaahas...alakerrassa ovi kävi, taisi tulla sisälle...että kai se tästä täytyy mennä selvittelemään vielä asioita :whistle:
 
Inkku80 kiireisenä
Kuulostipas tutlta tuo Bontson vuodatus, ihan niinku meiltä viikonloppuna. Lohduttavaa kuulla että minun mieheni ei ole ainoa laatuaan. Lukasen vielä pari juttua ja kiiruhdan takasi töihin, illalla tuun taas utsimaan tänne kunhan poitsu nukahtaa.

Moooiiiii :wave:
 

Minäkin ilmoittudun porukkaanne :wave:
Olen 28-vuotias ja ensimmäinen olisi haaveissa. Yritystä takana noin 8 kuukautta. Yrityskierto taitaa olla joku 9 tai 10 ja nyt kp 27/24-29
Olen 173cm ja painan tällä hetkellä 76. Haluaisin saada noin viitisen kiloa ylimääräistä pois, mutta motivaatio on ihan karkuteillä. Viikoilla pysyy hyvä kuri, mutta viikonloppuisin tuppaa lähteä mopo käsistä ja herkkuja tulee syötyä..
Pitäähän sitä välillä herkutella, mutta kohtuu kaikessa :) Liikuntaa harrastan 2-4 kertaa viikossa, riippuen työkiireistä.

Vaikka kriittiset hetket kp:n suhteen alkaa olla käsillä, on vatsassa sellaista juilintaa että eiköhän se täti kurvaa kylään ihan näinä päivinä :'(
Piitukka:
Onko sinulla ollut mitään oireita vielä kun kp:t on sinulla jo noinkin yli?

Entäs tuleeko teille muille menkkojen lähestyessä selittämätön makeanhimo? Täällä olisi nimittäin sellaista havaittavissa :ashamed:

Tsemppiä meille kaikille ja plussatuulia kierron loppuvaiheessa oleville!
 
Ei tätiä näy, ei kuulu vieläkään B) Toivonpa tosiaan parasta...! Huomenaamuna plus...testaillaan...

Joku tossa kyseli onko "riittävän" ylipainoinen tänne, miun mielestäni kaikki jotka mieltää olevansa ylipainoisia, on tervetulleita! :flower:

Sitä paitsi sen viiden kilon laihduttaminen voi olla ja onkin yhtä tiukassa kuin 50... Kokemusta kun on siitäkin.

Minun ukkoni on minua paljon vanhempi, mutta ei se silti ole kasvanut vieläkään aikuiseksi...Huoh... Välillä kun tuntuu että elän kolmen lapsen kanssa ja nuo kaksi "nuorinta" ovat fiksumpia kuin tuo köriläs. Minua ottaa kupoliin kun ukko vetää herneen nenukkiin pienistäkin asioista ja sitten saattaa monen päivänkin päästä niistä käristä kun olen itse jo autuaallisesti unohtanut mistä olikaan kysymys. Yleensäkkään en ole pitkävihainen, raivostuttaa ns. vanhojen kaivelu :kieh: :kieh:

Mutta kaiken kaikkiaan olen tyytyväinen avioliittoomme, edellinen kun oli sellainen johon verrattuna melkein mikä tahansa on ruusuilla tanssimista...

Pesinpä juuri tuossa ikkunat, aurinko paistaa niin ihananasti sisälle kun ei ole koiran nenun jälkiä lasissa!
 
Täällä jälleen yksi joka hinkuu mukaan porukkaan :wave:
Ikää löytyy vasta 21 ja ensimmäisestä haaveilemme. Painoa on tosiaan kertynyt vuosien varrella aika reilusti ja pelottaakin että tämä paino on esteenä raskaaksi tulemiselle.

Ensimmäisenä varmaan pitäisi saada nämä kuukautiset tasaantumaan, ne kun alkoivat heittää härän pyllyä jo ensimmäisistä kuukautisista eikä lääkärit suostu mitään tekemään "odotellaan jos ne itsestään tasaantuisivat". :\|
Tuostakin kommentista jo vuosi, pitäisi jälleen varata aika "herra lääkärisedälle" ja sanoa suoraan että nyt kuukautiset kohilleen!
 
B) Liityn oitis joukkoonne!

Ikää löytyy täältäkin 22, bmi 35 mut koko ajan alaspäin mennään. Pillerit ajattelin samoin jättää vasta kesällä pois, mutta tuntuu että vauvakuume jyllää nyt niin kovana että pitäisi jo miekkoselta rueta kyselemään että miten ois jos aikaistettaisiin parilla kuukaudella yritystä :D Siihen asti uskaltaisi jo hyvällä mallilla rueta kunnolla tiputtamaan painoa.

Jospa se tästä! Tsemppiä kaikille!
 
Tiistai 16.1.2007

Ensimmäistä enteilevät

Elwi...........................kp27/24-29................yk10

Toista toivovat

Inkku80....................kp17/27-29...............yk16
mantana...................kp20/26-33................yk?

Kolmatta kokeilevat

Piitukka....................kp34/30....................yk3
BONTSO...................kp9/28-30.................yk2
<br><br>
 
inkku80 kiva kuulla että muillakin on samanlaista ja että en ole ainoa jonka mies on pentu vielä itsekkin!!!! Sanoo aina että ei menneitä tarvi ottaa esille ja nyt sitten itse otti puheeksi kaikkea mikä on jo mennyttä...ja eipä sen paranis menneitä kaivella sillä siellä ei ole mitään hyvää sanottavaa...oikeasti!!!

Hirmuisesti kaikille uusille tervetulohaleja :hug: :hug: :hug: ja mukava kun olette uskaltautuneet mukaan porukkaan :wave: :wave: :wave: !

Mukavaa kun meitä on näinkin paljon jo ja mukaan mahtuu vieläkin!!!! =) =)
 
Heipsistä! Meikäläinen myös... Eli ikää 38v, ylipainoa on ja pikkukakkonen olisi tervetullut! Meillä tytär 2v jo täytti, eikä vieläkään ole tärpännyt. Tyttöä "tehdessä" meni noin 2v ja rapiat ennenkuin tärppäsi! Nyt oltu ihan syntymästään asti ilman ehkäisyjä, imetin 1v9kk, joten nyt sais jotain jo tapahtua... Nyt kp 20/26-33 suunnilleen.

Olen ollut tuolla yli 35v kuumeilijoiden seurassa myös, joten paljon kuumeilua on liikenteessä. Mukava tietää, ettei ole yksin. :ashamed:

Olin ylipainoinen reilusti myös tyttöä alkaessa odottamaan, kierrot vaan oli sekasin! Nyt olisi kierrot aika kohdallaan ja ovulaatio tuntuu, mutta ei vaan yritys taida osua nappiinsa.

Kaikille tsemppiä ja eikun lenkille tästä lähden! Paljon plussatuulia ja iloista mieltä, joskus helpottaa, kun unohtaa asian! Näin kävi silloin meillä tytön alun kanssa!

=) :wave: <br><br>
 
hepheijaa, täällä ollaan :wave:

minä 25, ukkoa 29, esikoinen 11kk. mulla ylipainoa reippaasti (juu on vähän jäänyt esikoisesta) ja toista silti haaveillaan. mitään ovulaatioita jne ei mittailla/testailla, vaan touhutaan kun huvittaa ja pystyy.

mulla ainakin oli viimeksi niin ihana terkkari äitiysneuvolassa että se ei kertaakaan sanonut ylipainosta mitään, vaikka painoa tuli joka punnituskerralla enemmän :whistle:

nimimerkki "herkkusuu ja pahasti".
 
Täälläkin yks :wave:

Ikää on 21, miehellä 24 ja ensimmäistä yritetään ja rovaniemellä asustellaan. BMI on 35 :ashamed: Liikaa! Toinen yrityskierto menossa kp 25/33-45. Minkäänlaisia tuntoja ei vielä. Jos nyt ei tärppää tilaan ovistikut ens kiertoon kun tässä kierrossa en sitä ole varmuudella löytänyt.
 

Tiistai 16.1.2007

Ensimmäistä enteilevät
annnas......................kp 25/33-45...............yk2
Elwi...........................kp27/24-29................yk10

Toista toivovat

Inkku80....................kp17/27-29...............yk16
mantana...................kp20/26-33................yk?

Kolmatta kokeilevat

Piitukka....................kp34/30....................yk3
BONTSO...................kp9/28-30.................yk2[/b]
 
Liitynpä mäkin tähän ketjuun, vaikka täällä pyörinkin nykyään harvemmin kun en niin paljon ehdi konella olemaan enää kun sain työpaikan jokin aika sitten. Nyt keskityn lähinnä töihin, ystävän häihin, ja painonpudotukseen. Ja vauva asia toki on yrityksessä ja mielessä mutta se ei ole enää elämäni ainoa asia kuten hetki sitten oli vielä. Olen siis 25v.(tänä vuonna 25v.)ja Mies täyttää 26v. ensimmäistä ollaan haaveilemassa nyt siis yk 9 menossa. Ylipainoa on reilusti ja haluisin pudottaa(160cm/94)ainakin 24kg mutta olen ajatellut pudottaa ns 5kg välitavoitteissa, eka tavoite 90kh. Kovin vaikeaa tuntuu olevan saada painoa alaspäin.
 
KESKIVIIKKO 17.1.2007

Ensimmäistä enteilevät

annnas......................kp 26/33-45...............yk2
Elwi...........................kp28/24-29................yk10
tahtoo äidiksi.............kp30/30-31

Toista toivovat

tiitikkä......................kp17/28-35...............yk10
Inkku80....................kp18/27-29...............yk16
mantana...................kp21/26-33................yk?
morsian....................kp5/28-40

Kolmatta kokeilevat

BONTSO...................kp10/28-30.................yk2



:heart: PLUSSANNEET :heart:

piitukka<br><br>
 
Piitukka, onneksi olkoon! Kyllä se haalea viivakin on plussa!
varmaan aika yksilöllistä miten sitä raskaushormoonia erittyy. Olen täältä lukenut, että joillain saattoi olla 2 viikkoakin menkat myöhässä ja vasta sitten oli tullut selkeä viiva eli raskaushormoonia oli ollut enenmmän.
Ihanaa kuulla plussauksista ja oikein paljon onnea vielä kerran :heart:

Oliko sinulla mitään oireita havaittavissa tässä välillä? Mielenkiinnolla kyselen, sillä itsellänikin alkaa olla kriittiset päivät käsillä ja alavatsaa vihloo ja juilii. Tiedä sitten onko vaan menkkojen tuloa enteilevää vai voiko olla raskausoiretta...
 
Inkku80 taas kiirees
ONNEA ONNEA Piitukka!!!!

Eiköhän tuo plussa ole, tarrasukkia nyt vaan mukaan ja testaile vaik parin päivän päästä uudestaan niin varmentuu asia.

(.) ja omasta alalöllösta: kiristystä muka tuntuu jo nyt!! Hehhehhee.... :)

Voi että ku nikki unohtu tältä uudelta tulokkaalta mut tervetuloa mukaan kuin myös muille uusille!! Me ollaan melkein samoissa mitoissa ja mullaki on tavotteena se reilu 20kg mut 5kg etapeissa. Esikoista odottaessani siis aivan alussa painoin 76kg ja sinne ois tähtäys nytkin, ainaki. Enpä muista millon olisin sen vähempi painanu varmaan joskus ala- tai yläasteella.

Ja minä tollo kävin sit ostamassa tupakka-askin :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
täytyy varmaan luovuttaa se isännälle kunhan se illalla kotiutuu. Ja taas vähän selittelyä: aamulla oli niin pirskatisti tuota lunta pihalla etten ollu päästä autolla pois ja kaikkee semmosta niin alko niin v.....aan! Tiiän ei käy selityksestä, käyn tänään hakemassa pussin porkkanoita!
Kohta täytyy taas kiirehtää takasi töihin :wave:

Inkku
 
Sitä minäkin, olen vain jostain kuullut että keskenmenon riski olisi suurempi kun plussa tulee selkeänä vasta myöhään... Mutta onnellinen olen ja toivon että kaikki menisi nyt tosi hyvin :heart: :heart:

Oireita on ollut, joskaan en ole uskaltanut niitä normi menkkaoireista erotella ettei ole sitten kamala pettymys... Suurin muutos on ollut varmaan se etten ole voinut syödä SUKLAATA! Kuvitelkaa! Joko vakava sairaus tai raskaus sen täytyikin olla... :) Tekee mieli koko ajan hedelmiä joita en oikeastaan koskaan ikinä edes syö...!

Rintoja, lähinnä nännipihoja on kutissut kamalasti muutamat päivät, silloin edellisenä iltana kun menkkojen olisi pitänyt alkaa alaselkää ja alavatsaa vihloi, siksi ajattelinkin olevan normaalia menkkakipua. Väsyneempi olen vähän ollut, aamulla herätessä sellainen "krapulaolo", ihan kuin ei olisi nukkunut tarpeeksi vaikka 12 tuntia unta mittarissa :whistle:

Taidan tehdä vielä toisen raskaustestin jokusen päivän kuluttua, ihan vain 100% varmistaakseni, jospa se plussa siitä tummenisi. Edellisten raskauksien aikana olen tehnyt testit niin paljon myöhemmin, pari viikkoa siitä kun menkat eivät alkaneet etten osaa sanoa siksi milloin minun "pitäisi" plussata kunnolla..


 
Täällä myös yksi ylipainoinen kuumeilija, ylimääräistä painoa useampi kymmenen kiloa :ashamed: Esikoinen nyt puolitoistavuotias ja kovasti haluttaisiin toinen ipana taloon, kovasti alkaa vaan usko jo hiipua kun ehkäisyttä oltu jo 10 kuukautta... Nyt kiertopäivä 17/28-35
 
PIITUKALLE oikein paljon onnea!!!! :heart: :heart: :heart:
Ihan täällä kateellisena kuuntelen,hehhe.... :D
Itse kun täällä vasta alan kohta puoliin bongariksi...siis se ovis pitäisi taas bongata... :kieh: :kieh: :kieh:
Että kaikenlaisten oireiden tulkitsemista..hmmm.... :LOL:

Ja tiitikkä oikein mukava kun olet löytänyt mukaan tänne meidän ketjuun!!! Toivotan sinut oikein sydämellisesti tervetulleeksi! :wave: :wave: :wave: Toivottavasti tietosi ovat oikein tuolla "piinaus-listalla" =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2007 klo 10:05 Piitukka kirjoitti:
No nih, tein sitten testin, kaks viivaa näytti mutta toinen tooooosi haalea :eek: :eek: :eek:

Uskallankohan plussaksi lukea??? Pitäisköhän sen jo näyttää kunnon plussa? Kp 35/30..
Piitukka ONNEA!!!!!!!!!!!!! :hug:

Eikös olekin mahtava tunne!! =)

Paljon tarraisia sukkasia pienelle!!! :)

Ja hedelmät on tosi hyviä! Itse söin tyttöä odottaessa omenia, aivan himona ja sen jälkeen ei ole kyllä omenat maistuneet niin hyviltä, kuin raskaana ollessa! Onnea vielä! :flower: <br><br>
 

Yhteistyössä